Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Hvorfor får man dobbeltrom uansett når man er i utlandet? Med samme pris. Da kan man like godt dra med en som bare trenger å kjøpe flybillett! 10 dager nesten grAtis.

Hvor skal du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor skal du egentlig?

Praha og deromkring :)

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha og deromkring :)

Vi forlovet oss i Praha! Utrolig vakker by! Så heldig du er som skal dit:)

Ønsker meg tilbake igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss i Praha! Utrolig vakker by! Så heldig du er som skal dit:)

Ønsker meg tilbake igjen!

Jeg har så lyst å reise dit! Skulle på klassetur dit faktisk, men endte opp med å ligge på sykehuset istedenfor.

Du må komme med reiseanbefaling! Du og Evil (høres feil ut :ler: men husker ikke hvordan jeg staver resten :P )

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst å reise dit! Skulle på klassetur dit faktisk, men endte opp med å ligge på sykehuset istedenfor.

Du må komme med reiseanbefaling! Egentlig begge to :-))

Vi hadde skikkelig forlovelsestur... Mannen fridde ved Mjøsa, vi kjørte til Tyskland og kjøpte ringer, og deretter til Praha for å sette ringene på.....(skikkelig roadtrip!)... og 10mnd senere giftet vi oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde skikkelig forlovelsestur... Mannen fridde ved Mjøsa, vi kjørte til Tyskland og kjøpte ringer, og deretter til Praha for å sette ringene på.....(skikkelig roadtrip!)... og 10mnd senere giftet vi oss:)

Amazing! :D som et eventyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amazing! :D som et eventyr!

Var en fantastisk sommer:) Bortsett fra at jeg blir ekstremt trøtt i bil. Mannen påsto at jeg sov meg fra Tyskland til Praha........

Vi bodde blandt venner, og på lugubre, billige hoteller:) Hadde ikke så mye penger, så vi gjorde det beste ut av det. Men jammen for en fin tur det var!

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst å reise dit! Skulle på klassetur dit faktisk, men endte opp med å ligge på sykehuset istedenfor.

Du må komme med reiseanbefaling! Du og Evil (høres feil ut :ler: men husker ikke hvordan jeg staver resten :P )

Jeg har noen tips. Aldri ligg på hotell som er under 8.6 på skalaen til 10. Det finnes mange 4 stjerners hotell som er bedre enn 5 stjerners.

Spis mat og drikk utenfor sentrum, da får man den riktige prisen og den beste ølen.

Om du har behov for å gå en hel dag, dra til dyrehagen, den er enorm. Der kan man også ta stolheis ned og med utsikt. Det turte ikke jeg, men fint for de uten høydeskrekk.

Typiske turistfeller er torturmuseum og guide på elven i båt, ikke verdt det. Men man kan ro selv og det ser deilig ut.

Alle er ute etter å lure deg for penger, så se hva du får igjen på alt.

http://praguehotels.jurysinns.com/ Dette er det beste hotellet om du ikke er kjent men samtidig ikke vil bruke en formue på det . Deilige senger og ligger rett ved tbanen. Om du søker det opp på hotels.com eller booking.com, koster det 400kr natta for dobbeltrom. Det er dyrere på deres egen hjemmeside. Ikke lov til å røyke på rommet, men det er verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha og deromkring :)

Deromkring? Skal du drikke øl i Praha i 10 dager? :P

Har alltid hatt lyst til å se Praha, og kommer nok til å ta en helg der på et eller annet tidspunkt, men hva gjør man egentlig ellers i Tsjekkia som turist? De jeg har kjent fra landet (og Slovakia) drev stort sett bare med raving og gaming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deromkring? Skal du drikke øl i Praha i 10 dager? :P

Har alltid hatt lyst til å se Praha, og kommer nok til å ta en helg der på et eller annet tidspunkt, men hva gjør man egentlig ellers i Tsjekkia som turist? De jeg har kjent fra landet (og Slovakia) drev stort sett bare med raving og gaming.

Skal bare være der 6 dager, så reiser jeg og 2 stk som bor i praha videre til et gudsforlatt tettsted på bygda. Der skal vi drikke mer øl :fnise: Men min flaks begynner det å regne når vi er der, så vi kommer vel til å sitte med sminke rennende nedover ansiktet i pøsregnet og si "Ja, skål da, dette er livet...." og så kommer cdspilleren til å eksplodere sånn at vi må synge selv. Politiet kommer fordi de hører bråk og så blir vi hivd inn på glattcella fordi jeg svarer dem frekt når de spør hva vi gjør der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Skal bare være der 6 dager, så reiser jeg og 2 stk som bor i praha videre til et gudsforlatt tettsted på bygda. Der skal vi drikke mer øl :fnise: Men min flaks begynner det å regne når vi er der, så vi kommer vel til å sitte med sminke rennende nedover ansiktet i pøsregnet og si "Ja, skål da, dette er livet...." og så kommer cdspilleren til å eksplodere sånn at vi må synge selv. Politiet kommer fordi de hører bråk og så blir vi hivd inn på glattcella fordi jeg svarer dem frekt når de spør hva vi gjør der.

Høres jo strålende ut! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minna meg mistenkelig mye om Star Wars, den fjasegjengen din Hoppe! :ler:

Greedo shot first!!!!

Star Wars er fantastisk morsomt! :nigo: Det eneste jeg ville hatt annerledes er at de kommer i feil rekkefølge. Det skal begynne i fortid og fortsette i fremtid, syns jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen tips. Aldri ligg på hotell som er under 8.6 på skalaen til 10. Det finnes mange 4 stjerners hotell som er bedre enn 5 stjerners.

Spis mat og drikk utenfor sentrum, da får man den riktige prisen og den beste ølen.

Om du har behov for å gå en hel dag, dra til dyrehagen, den er enorm. Der kan man også ta stolheis ned og med utsikt. Det turte ikke jeg, men fint for de uten høydeskrekk.

Typiske turistfeller er torturmuseum og guide på elven i båt, ikke verdt det. Men man kan ro selv og det ser deilig ut.

Alle er ute etter å lure deg for penger, så se hva du får igjen på alt.

http://praguehotels.jurysinns.com/ Dette er det beste hotellet om du ikke er kjent men samtidig ikke vil bruke en formue på det . Deilige senger og ligger rett ved tbanen. Om du søker det opp på hotels.com eller booking.com, koster det 400kr natta for dobbeltrom. Det er dyrere på deres egen hjemmeside. Ikke lov til å røyke på rommet, men det er verdt det :)

Tusen takk! :klemmer: skal jeg til Praha skal jeg så i dyreparken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Star Wars er fantastisk morsomt! :nigo: Det eneste jeg ville hatt annerledes er at de kommer i feil rekkefølge. Det skal begynne i fortid og fortsette i fremtid, syns jeg.

George Lucas kunne godt ha sløyfa hele den barnevennlige prequel trilogien syns jeg da...

eller i det minste avstått ifra Jar-Jar Binks! *grøøøøøsss* :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er inne på noe der. :jepp:

*sukk* Hver gang jeg leser det navnet ditt JB, får jeg veldig lyst på sånne.jellybean-jar.jpg

Hvorfor kunne du ikke ha hett gulerøtter i stedenfor? :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Du er inne på noe der. :jepp:

*sukk* Hver gang jeg leser det navnet ditt JB, får jeg veldig lyst på sånne.jellybean-jar.jpg

Hvorfor kunne du ikke ha hett gulerøtter i stedenfor? :(

Jeg også! Selv om noen av de smaker høgg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...