Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

hehehe.....han ene læreren min er faktisk Beatles-fan på sin hals, (tenkte jeg skulle nevne siden du også er)

han har gått så langt som å hoppe over stengselet som er foran der instrumentene stilles

ut, og satt igang med å spille en impromptu versjon av Help, før vaktene kom ilende til og satte en

stopper for seansen :ler: (etter dette fikk de ett mye mer omfattende sikkerhetsopplegg,

bevegelsessensorer ol.)

Haha, fantastisk :laugh: Høres ut som en rimelig kul lærer! (Noe jeg og håper på å bli!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: baaamse!

Hun har et meget tydelig kroppspråk :fnise: Tror ingenting i verden kan være så talende som et hundeblikk som ikke er helt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et meget tydelig kroppspråk :fnise: Tror ingenting i verden kan være så talende som et hundeblikk som ikke er helt fornøyd!

Det er så sant det! Utrolig hvor mye disse dyrene kan vise med kroppspråket sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene katta til pappa har virkelig mestra det å se dødsfornærma og snurt ut! Når det uttrykker kommer skal vi bare sette i gang med å skamme oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar til fjells fredag, skal ta med kapselmaskina......må ha god kaffe!! Men til kakaoen så har jeg kjøpt inn kokesjokolade:)

Ja den er jo ikke større enn at jeg får den under armen ,og det er fint plass i bilen oppover. Kokesjokolade er definitivt den kakao med stor K. Det blir såpass mange som bruker det kjøkkenet at jeg synes det er greit å ha litt enkel service. Men vurderer den her til grillings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene katta til pappa har virkelig mestra det å se dødsfornærma og snurt ut! Når det uttrykker kommer skal vi bare sette i gang med å skamme oss!

Kattefrøkena her er dødsfornærma på meg for tiden. Hun har vært i slåsskamp og fikk et stygt sår på hodet. Det begynte å bli småbetent, så jeg måtte (med hjelp av mannen som ballet henne inn i et pledd så bare hodet stakk ut og holdt henne fast) klippe ned pelsen for å rense og smøre på sårsalve.

Nå går hun rundt og ser lettere forstyrret ut, med en skinna flekk på størrelse med en femmer mellom ørene. Hun er ei langhåret skogkatte, så det synes veldig godt.

Siden den frisør og legetimen så nedlater hun seg bare å mjaue på meg når matskålen er tom, eller når hun må ut på do. Utenom det så overser hun meg glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay! Fikk skiftet nick! ^^, <3

Eh....kan jeg forkorte til Ninne, eller Ninny kanskje?

Ikke populært? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nin Meleth

Eh....kan jeg forkorte til Ninne, eller Ninny kanskje?

Ikke populært? :ler:

Nin kanskje. :)

Å, jeg blir så forvirra når folk skifter nick. Hva var det gamle igjen?

Nimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få nattfjasere her i alle fall... :klo:

*spikke litt kvister til nattbålet sitt og finne seg en kopp varmende drikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Jeg holder på å kjede rumpa av meg. Alene på jobb, og ingenting å gjøre... Og her er det jo også helt dødt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig dette. Har alle fjaserne innsett påske-alvoret og har kastet seg ut i kampen om

det siste ferske brød i butikkene? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn! Du holder stand her inne også inn i de små morgentimer, Hoppe!

ikke verst.....trodde de fleste lå og sov på den tiden av døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: Har vært fullmåne og varulv-uling i de siste nettene, så da ble det slik.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og. :< :klem:

Håper det går bedre med deg i dag. Det gjør det med meg hvertfall :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig dette. Har alle fjaserne innsett påske-alvoret og har kastet seg ut i kampen om

det siste ferske brød i butikkene? :skratte:

Har et helt lager i fryseren :fnise: Med sånt brød som liksom skal være sunt. De har puttet fargestoff i det så det skal se sunt ut. Godt er det da :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er jo bare 2 røde dager det er snakk om!

Alt er jo åpent igjen på lørdag....litt for mye stresshandling på

folk syns jeg....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar til fjells, så må kjøpe inn absolutt alt vi trenger! Har ingen planer om å bruke lørdagen til å kjøre til sentrum for å handle. Alle dagene skal nytes ute på ski og hyttekos om kvelden uten å være i nærheten av en butikk:D

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...