Gå til innhold

Far tar med bror, men ikke meg


amonyn

Anbefalte innlegg

Far er regelmessig på ferie med min bror. De har vært i Afrika, Sør-Europa og Asia og far betalte reisen. Jeg blir invitert, men reisene blir alltid satt på tidspunkter jeg ikke kan. En uke før ferien min f.eks., eller i eksamenstiden.

Han spanderer på broren min, vennene hans og kjæresten hans. Han drar også på hyppige ferier med kjæresten sin og ungene hennes.

Nå skal de på bilferie nedover i Europa og jeg ble ikke spurt. Fisket litt etter å bli med og far sa at jeg hadde blitt spurt, men takket nei (?). Sa at jeg gjerne ville bli med, men at jeg ikke hadde pass til hunden. Han kan jo bli med?

Da lo han og sa "Nei, nei, det får bli en annen gang, da. Når du har pass til bikkja."

Har ikke vært på ferie på mange år og vil heller ikke få muligheten til dette før jeg er ferdigutdannet (om 7 år). Føler at han ikke vil ha meg med. Sårt at han spanderer ferie på "alle andre", mens jeg som er lutfatttig ikke får bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får jo bli med, men du kan ikke forvente at de skal tilpasse seg deg. Og at de ikke skjønner bilferie med hund skjønner jeg veldig godt.

Anonym poster: a62db7fb382c3a9b69acca961fc5c104

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av det andre, må jeg si jeg skjønner at din far ikke vil ha med en bikkje på bilferie Europa rundt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjorven1

Syns du burde ta opp med han at du ikke føler deg ønsket med på ferier. Har selv følt det, og det er ikke noe gøy, spesielt ikke når det er ens familie.

Endret av Tjorven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo bli med, men du kan ikke forvente at de skal tilpasse seg deg. Og at de ikke skjønner bilferie med hund skjønner jeg veldig godt.

Anonym poster: a62db7fb382c3a9b69acca961fc5c104