Jerry Lee Skrevet 9. desember 2016 #2341 Del Skrevet 9. desember 2016 Vær så snill(e)... Ikke skriv hun når dere mener henne! "Jeg elsker hun så høyt". Nei, nei, nei! Det heter ikke det! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2342 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg beklager!😗 har lært meg norsk kun 250 timer. Jeg prøve så godt jeg kan. Man kan ha dysleksi også😊 beklager SÅ sterkt! Anonymkode: e7e77...b8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2343 Del Skrevet 9. desember 2016 Skjole, kjønner, skjedelig....NEI! Bare fordi 99,9999% av befolkninga ikke greier å si kj-lyden, så får vel ordene stå vel? Tokk...NEI Vell, vill ikke, går det ann, jeg tørr ikke, æ når du bor på vestlandet.................... Jeg Å du Jeg går Å tar meg en banan. Jeg liker OG springe. Anonymkode: b3c23...a22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2016 #2344 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg beklager!😗 har lært meg norsk kun 250 timer. Jeg prøve så godt jeg kan. Man kan ha dysleksi også😊 beklager SÅ sterkt! Anonymkode: e7e77...b8f Har man ikke norsk som førstespråk, eller man har dysleksi tror jeg nok de fleste kan overse feil hos disse. ☺ Og at du prøver å lære deg best mulig norsk er prisverdig. ☺ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2016 #2345 Del Skrevet 9. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjole, kjønner, skjedelig....NEI! Bare fordi 99,9999% av befolkninga ikke greier å si kj-lyden, så får vel ordene stå vel? Tokk...NEI Vell, vill ikke, går det ann, jeg tørr ikke, æ når du bor på vestlandet.................... Jeg Å du Jeg går Å tar meg en banan. Jeg liker OG springe. Anonymkode: b3c23...a22 Det pussige med disse skj- og kj-lydene er jo at de byttes om. Så det er jo ikke slik at folk ikke KAN uttale en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 9. desember 2016 #2346 Del Skrevet 9. desember 2016 Hva er der med bruk av "for det om"?? "Jeg gjør det for det om" Det heter UANSETT! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. desember 2016 #2347 Del Skrevet 9. desember 2016 1 time siden, Honnikorn skrev: Hva er der med bruk av "for det om"?? "Jeg gjør det for det om" Det heter UANSETT! Enig, man kan også si "allikevel/likevel". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #2348 Del Skrevet 10. desember 2016 12 timer siden, Arabella skrev: Enig, man kan også si "allikevel/likevel". Liker'ei for det om jeg 'Bella. .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 10. desember 2016 #2349 Del Skrevet 10. desember 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Liker'ei for det om jeg 'Bella. .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #2350 Del Skrevet 10. desember 2016 Akkurat nå, Arabella skrev: 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. desember 2016 #2351 Del Skrevet 10. desember 2016 Hvis jeg ser noen skrive "jeg har vert i byen" en gang til, så tror jeg at jeg går i taket! En vert er noe helt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2016 #2352 Del Skrevet 10. desember 2016 En annen ting som skjærer er Jeg og den og den og og den. NEI. Man setter alle før seg selv... den og den og den og jeg. Enda værre ..beklager...vErre blir det når jeg byttes med meg. Meg og du, faktisk. Det heter ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. desember 2016 #2353 Del Skrevet 10. desember 2016 41 minutter siden, hjertesukka skrev: Hvis jeg ser noen skrive "jeg har vert i byen" en gang til, så tror jeg at jeg går i taket! En vert er noe helt annet. Ja. Jeg har vært inne, og hjemme alene, i hele dag. Hvis jeg hadde hatt gjester, hadde jeg vært vertinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 11. desember 2016 #2354 Del Skrevet 11. desember 2016 DET ER INGENTING SOM HETER "STARSTRUCKED"!!!!!!!! Struck er et sterkt verb allerede i fortid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. desember 2016 #2355 Del Skrevet 15. desember 2016 "Går det Ann"? Det heter for pokker ikke det. Det heter "går det an" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. desember 2016 #2356 Del Skrevet 16. desember 2016 "...tror henne legger ann på han..." Her er det en som ikke ha lært korrekt bruk av personlig pronomen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 16. desember 2016 #2357 Del Skrevet 16. desember 2016 Et kreativt alternativ til positivt: Posetift. Jepp... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergtatt Skrevet 16. desember 2016 #2358 Del Skrevet 16. desember 2016 Er sykelister nevnt? Bah!! får fnatt av det! Det skrives SYKLISTER! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. desember 2016 #2359 Del Skrevet 16. desember 2016 1 minutt siden, Bergtatt skrev: Er sykelister nevnt? Bah!! får fnatt av det! Det skrives SYKLISTER! I samme gate er "billister". "Bilister" heter det. Det kan gjerne være at bilforhandlere og verksteder setter opp "billister", men det er en annen sak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 16. desember 2016 #2360 Del Skrevet 16. desember 2016 "Shaver" Man barberer seg visstnok ikke lengre, man "shaver" seg. Og hvorfor er det så vanskelig å skrive "det"? D blir bra, d er sol ute. Aaaa! "River meg i håret" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå