Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan tar dere bilde selv av rumpa deres? Er jo flaut å be noen andre ta bilde, det tør jeg ikke. Har liksom mobilkamera, men den vil jo ikke stå av seg selv. Krise :P

er forresten på level 2, men har ikke fått tatt bilde, bare mål.

Anonymous poster hash: 667cd...d22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan tar dere bilde selv av rumpa deres? Er jo flaut å be noen andre ta bilde, det tør jeg ikke. Har liksom mobilkamera, men den vil jo ikke stå av seg selv. Krise :P

er forresten på level 2, men har ikke fått tatt bilde, bare mål.

Anonymous poster hash: 667cd...d22

Ta på selvutløseren, sett kameraet på benken på badet. ;)

Anonymous poster hash: a8ea6...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, Vanedis. Droppet tirsdagen, men ellers har jeg hengt med. Ganske morsom trening, egentlig. :)

Jeg har vært skikkelig opp og ned psykisk og har dessuten uka mi, så er bra stolt over at jeg kom meg gjennom økta i dag. :fnise: Får se om jeg får løpt av meg litt i morgen.

Anonymous poster hash: aa349...4ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

Har noen her gjennomført hele programmet? Jeg har tatt fire ganger i uka i seks uker, men jeg fortsatte to uker ekstra på Level to, så Level tre har jeg ikke gjort. Jeg syns det ble nok med 30 min... Hvordan syns dere(som har kommet dit) Level 3 er?

Hva gjør dere når dere er ferdig med programmet?

Jeg tenkte å ta Jillian Michaels 30 day shred, eller hva det heter. Tok første økta i går. Tror jeg skal ta den 5 ganger i uka.

Jeg syns folk jogger og løper og trener styrke til de grader, så jeg føler meg litt "dvask" her jeg sitter på rumpa mye, og ellers har de halvtimene med styrke fire ganger i uka. Littegranne gåing kan det også bli da. Hvor mye trener dere andre ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er. :)

Anonymous poster hash: a8ea6...e49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg tilbake fra en 3-ukers ferie i Syden og jeg har fått opp 2.5 kg av de 7 jeg mistet før det med programmet og mer bevist kosthold. Men maten var overalt, smakte kjempegodt og det var ikke særlig mye trening. Nå begynner jeg igjen med programmet, fra level 3 da. :)

Anonymous poster hash: f4d88...41d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sengaia

Jeg ble ferdig med programmet for noen uker siden. Jeg har begynt å trene etter Jillian Michaels, men motivasjonen er nesten borte :( Men jeg mister vel ikke muskler, oppstramminga og "formen" på bare noen uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...