Gå til innhold

Rare\teite ting folk sier.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg takler ikke når østlendinger svarer deg med " Ikke sant!" . Synes det høres så nedlatende ut på en måte, og litt sånn intetsigende svar , som om de ikke gidder å finne på noe ordentlig å svare. Men er klar over at det sikkert ikke menes sånn da. Men er bare så sykt irriterendes å høre på når folk hele tiden sier "Ikke sant!, jaaa, ikke sant!" .. grøss :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glem det :P

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sydenferier eller? Hva skal de si da "Så behagelig da"?

Det finnes mange andre ting de kan si. Jeg har bare hørt Oslofolk si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#YOLO #SWAG / #YOLOSWAG

Åh, vent..

Hæ???

Endret av leirbål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker som tydelig er fornøyd med sin egen kropp, men kommer likevel med kommentarer som "åh, fettet mitt tyter ut på den og den siden".

Har selv en venninne som er slik. Har vanskeligheter med å holde munnen min lukket hver gang hun kommer med slike idiotiske kommentarer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM genser liker du best?

Kjolen var blå Å hvit. (Grrr..)

Det er bare EPISK!! (Alt er episk for tiden, vet folk egentlig hva episk betyr?)

Hvis jeg skal fortelle at kjolen er blå og hvit, så sier jeg blå å hvit og ikke legger trykket på oooooog. Kan være på grunn av min hedmarksdialekt, men for meg høres det dumt ut om noen sier og som det skrives :P

Anonym poster: 34384c8d354a36fccafcc0e197e8cdda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ???

Alle sier Yolo og Swag, og det irriterer meg.

Men det er litt ironisk siden brukernavnet mitt er Swag, og det står #YOLOSWAG i "signaturen" min under hvert innlegg.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sier Yolo og Swag, og det irriterer meg.

Men det er litt ironisk siden brukernavnet mitt er Swag, og det står #YOLOSWAG i "signaturen" min under hvert innlegg.

:P

Jeg har aldri hørt det. Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt det. Hva betyr det?

Yolo = You only live once. Unnskylding for å gjøre masse dritt som å røyke weed og bli dritings hver helg.

Swag = En måte å si at man har stil, at man er kul liksom. Men blir brukt til alt. "Jeg spiste innbakt pølse, SWAG"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem genser o.l. er fryktelig ille. Men mann sier hvordan genser, hvordan restaurant vil du på.. Det heter HVILKEN :) Jeg retter på ham hver eneste gang, later som om jeg ikke skjønner spørsmålet helt til han retter på seg selv ;) Jeg vil ikke at våre fremtidige barn skal plukke opp dette fra faren sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! :jepp:

Jeg skjønner ikke hva det kommer av at folk sier f.eks. at de 'tar tre tabletter til dagen', eller 'spiser fire måltider til dagen'.. Heter det ikke om dagen da? :huh::klo:

Også hater jeg at alt som skjer for tiden liksom er 'historisk'!! :roll:

Bare følg med på sportssendingene, så får dere høre det til stadighet.. den og den personen er nå 'historisk'. :klaske:

Joda, det går an å bruke "til" i de sammenhengene der.

Anonym poster: d064b819c26a3bb5e8ad42bb0a9f91e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Swag er forkortelse for secretly we are gay.

Haha, jeg vet. Men er ikke akkurat den betydningen av ordet Swag jeg mener når jeg sier det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går an å bruke "til" i de sammenhengene der.

Anonym poster: d064b819c26a3bb5e8ad42bb0a9f91e1

Gjør det? :ler:

Synes det ser helt merkelig ut, men da har jeg lært noe nytt i dag også!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Joda, det går an å bruke "til" i de sammenhengene der.

Anonym poster: d064b819c26a3bb5e8ad42bb0a9f91e1

Det er mye som går an, men om det er korrekt eller ikke, er en annen sak. I dette tilfellet med å bruke "til dagen", har det vel med dialekt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Oslofolk som sier: "Så deilig da"

Høres så teit ut.

Hvorfor synes du det? Bruker du aldri dette ordet, du da? Det er i hvert fall ikke spesielt for Oslofolk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...