Gå til innhold

Rare\teite ting folk sier.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Starter en tråd hvor dere kan kommentere rare eller teite ting du synes folk sier!

Sett i gang :)

Anonym poster: 4071e115ceea98e301bc4f19bd1eee2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter som sier at de ikke trenger og være smart eller som ikke trenger en god jobb fordi de skal finne seg en riking.. Good luck sier jeg bare :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte må bruke ordet da gjentatte ganger når de skal fortelle om seg selv.

"Jeg heter da Trine og er 35 år. Jeg bor da i Oslo, hvor jeg da jobber som regnskapsfører".

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunder som spør "Er det mulig å få servering eller?! :bond:"

En vakker dag skal jeg si NEI :glare:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når voksne mennesker snakker om seg selv i tredjeperson hele tiden og bruker barneord på ting. F.eks. kan de si voff-voff om hunder. Det synes jeg er creepy. :fnise:

Er også noe merkelig med de godt voksne som alltid omtaler seg selv som gutter og jenter, ikke menn og kvinner, og som liksom snakker som om de skulle vært ungdommer ennå. :vetikke:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig det var pga svangerskapshormoner, men jeg irriterte meg grenseløst over ting folk sa til meg da. Feks at jeg tre mnd på vei kunne "spise for to", og kommentere magen min (evt ta på den) og selvfølgelig når de en mnd før termin begynte å spørre om jeg var utålmodig, om jeg var lei etc./

Anonym poster: 1ec3ba1875d93776683ab7163d2cb4f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

"Det var da ikke så ille som du trodde, det var det jeg sa!" Sist hørt om GU som jeg var idiot nok å nevne at jeg gruer meg til.

Jo. Det var så ille som jeg trodde. Men når du ser meg, så har jeg klart å tørket tårene, skylt munnen for oppkastånde, og virker tilnærmet normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Når folk sier NÅR i stedenfor DA!

Når jeg var ung..

Når jeg hentet i barnehagen..

Når vi giftet oss..

Det skal være DA i alle disse setningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Og så har vi de som skal starte alle setninger med DA.

Da har jeg bakt kake..

Da er blitt singel..

Da har jeg kjøpt brudekjole..

Det heter nå i alle disse tilfellene!

Grrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som sier f.eks "Henne er snill, henne er dritteit" osv. synes det er dritstygt :P så var det ei som kalte setebelte for "selebelte" og hun mente det var det som var rett. og at setebelte var helt feil. men det blir jo som å si eskeboksen, tvfjernsynet, fattallerken? :P

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også noe merkelig med de godt voksne som alltid omtaler seg selv som gutter og jenter, ikke menn og kvinner, og som liksom snakker som om de skulle vært ungdommer ennå. :vetikke:

Jeg er en gladjente på 55. :fnise:

Høres ut som om det er tatt rett ut fra Jakten på kjærligheten

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Huldre

Og så de som sier forsempel. Jeg gremmes over oppegående folk som forenkler og hopper over stavelser. Det høres så feil ut. Samme med mast i stedet for mistet og giddet i steden for gadd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber i et fastfood-yrke og hater når folk slår i disken med myntene sine for å få oppmerksomhet. :sinnatagg:

Anonym poster: e76023bf00b4d31b85c93bec923ed55e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...