Gå til innhold

Har du møtt hjelperen/skytsenglen din? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har jeg :)

Og jeg føler en indre ro som aldri før. Er lettet over at jeg faktisk ikke står alene, i en ellers vanskelig hverdag.

Anonym poster: a174dca0a074ee3a7871c43bc160038d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg :)

Og jeg føler en indre ro som aldri før. Er lettet over at jeg faktisk ikke står alene, i en ellers vanskelig hverdag.

Anonym poster: a174dca0a074ee3a7871c43bc160038d

Alle mennesker har to engler. En på høyre side, og en på venstre. De skriver ned gode og dårlige handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker har to engler. En på høyre side, og en på venstre. De skriver ned gode og dårlige handlinger.

Jaha? De "skriver" ned dårlige og gode jandlinger?

Har de med seg penn og papir da eller?

Anonym poster: c0756436aa76e45b04c9a7595a00ea22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? De "skriver" ned dårlige og gode jandlinger?

Har de med seg penn og papir da eller?

Anonym poster: c0756436aa76e45b04c9a7595a00ea22

Jepp. Eller kanskje de noterer alt ned på et skrivedokument på bærbar PC-en kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en av de, var en gammel eldre vis mann.

Anonym poster: faf52cc07d28a9bda41a6d34122dcaad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke møte noe som ikke finnes.

Men man kan være så søkende at man innbiller seg det. Narsissisme kan være en årsak.

Kristendommen er et godt eksempel på dette.

Anonym poster: a269bae0f7b477e4cd1f89c080cfa204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror jeg har møtt noe som kan minne om det for et par år siden i en slags drøm hvor jeg var klar i hodet og stod ved siden av min egen seng. En høy dame som så ut som en blanding av en lysende engel og et romvesen med vakker kvinne stemme. Hun begynte med å fortelle meg at jeg ikke skulle være redd fordi hun ville bare meg godt. Kom med en litt vanskelig beskjed, men sa hun ikke fortalte meg det for å såre meg, så følte jeg masse kjærlighet rundt hele meg. Etter den opplevelsen følte jeg meg likevel euforisk da jeg våknet opp fra drømmen. En annen gang opplevde jeg noe lignende da jeg sovnet på sofaen og rett før jeg skulle til å våkne hørte jeg en som ropte navnet mitt, tror jeg fortsatt sov. Jeg snudde meg i rommet og forventet ikke å se noen der men da så jeg en blond dame med halvlangt hår kledd i en sølvkjole. Virket som hun kom for å berolige meg (jeg er litt av en hypokonder til tider). Føltes som en toveis samtale hvor jeg kunne spørre om ting og dette vesenet svarte meg. Etter disse opplevelsene føler jeg at jeg ikke lenger er alene i denne verden og at det er en større mening med oss og at vi har forskjellige oppgaver her i livet. Men jeg har også hørt stemmer snakke til meg mens jeg holder på å våkne eller holder på å sovne som har vist seg å være ting som faktisk skjedde eller viste seg å være sanne en tid senere.

Anonym poster: 7fea29d29018f8a1d51276bcc2c6a957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og har heller ikke lyst til å møte vedkommende. For det vil være et tegn på psykisk sykdom/å ha mistet vettet fullstendig. :) Og hvem vil vel det?

Anonym poster: 6e1e471223d17d2106bae69bc4a403d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shines

Nei, og har heller ikke lyst til å møte vedkommende. For det vil være et tegn på psykisk sykdom/å ha mistet vettet fullstendig. :) Og hvem vil vel det?

Anonym poster: 6e1e471223d17d2106bae69bc4a403d3

Det som hadde vert nice her nå, var om slike Skytsengler dukket opp hos deg, snakket til deg, og du neste morgen la deg inn på Psykiatrisk grunnet standpunktet ditt:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hadde vert nice her nå, var om slike Skytsengler dukket opp hos deg, snakket til deg, og du neste morgen la deg inn på Psykiatrisk grunnet standpunktet ditt:)

Hadde dratt rakt åt nærmeste psykiatrisk da ja. Men man blir nok ikke så syk rett over natta. :hug:

Anonym poster: 6e1e471223d17d2106bae69bc4a403d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Om man opplever en skytsengel, død person, demon eller lignende blir man stemplet som gal. Og folk sier Norge er et fritt land? hahaha

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtt en skytsengel? Hvordan i helsike kan man møte sin skytsengel da de ikke tar noen fysisk form? En annen ting er at ihvertfall føler dem helt intuitivt. Jeg "ber" om hjelp rent spirituelt i livet mitt får jeg som oftest "svar" og tegn (det er ikke noe vits at jeg går inn på hvordan). "De" gir meg veiledning til godt og vondt men jeg gjør all fremgang i livet mitt selv... Det er som å føle at man har backup til all verdens situasjoner man måtte havne i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her synske Kelvin fra Australiensk "fornemmelse for mord" ble visst innlagt på psykiatrisk og tvangsbehandlet og forlatt av kona fordi han hørte stemmer og så folk som ikke var der. Nå er han kjent synsk og medium.

Anonym poster: 7fea29d29018f8a1d51276bcc2c6a957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...