Gå til innhold

Et tegn på at "stjernetydere" er bløff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja var på jobb sist helg, satt i kassen og tok imot kunder. Kom ei litt eldre dame i kassen min og hun fortalte at hun har vært i kassen min og handlet hos meg flere ganger,( mye mulig, jeg legger ikke så godt merke til kundene mine). Hun sa at hun så at jeg var tvers igjennom et godt menneske, og dette kunne hun se da hun er stjernetyder. Hun sa at hun kunne se at jeg var "løven", feil, for jeg er krepsen og jeg ble litt paff av det hele. Hun mente at det ikke stemte at jeg var krepsen? Javel..

Så mitt spørsmål, er stjernetydere bare bløff? Damen la til at dette hadde hun gjort i alle og at dette var sant og at jeg var løven..

Anonym poster: 1b03337d6af63ce71ce2804172e7a9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har så mange hus i løven at det påvirker deg slik at du er mer løve enn kreps. IDK.

Forøvrig syns jeg det hele er humbug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for mye, men guuud så mange rare folk som tror de kan mange rare ting!

Astrologi klarer jeg bare ikke tro på, selv om jeg tror på andre ting, det blir bare FOR fjernt.

Mulig det er noe der, men jeg synes bare det er litt ulogisk på en måte, så jeg klarer ikke å ta det alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææææææ?? Er astronomi bare humbug altså?!

Anonym poster: b57a270315a12a5d2a4897d456de8702

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Det er berre tull og tøys, men enkelte har fikse idear om at dei kan gjette kva stjerneteikn du har, og så er ulike trekk du har "typisk" for det stjerneteiknet. Dette er sludder og vås, og aldri nokonsinne vitskapeleg dokumentert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææææææ?? Er astronomi bare humbug altså?!

Anonym poster: b57a270315a12a5d2a4897d456de8702

Astrologi, jeg mente astrologi. :klaske:

Anonym poster: b57a270315a12a5d2a4897d456de8702

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun følger det "nye" horoskopet

Krepsen: 20. juli – 10. august.

Løven: 10. august – 16. september.

Det gamle er

Krepsen: 20. juni - 23. juli

Løven: 24. juli - 23. august

Anonym poster: dd580204fe9cf9ede38b153232638b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ikke bare er me som er skeptisk. Jeg leser svært sjeldent horoskop, for jeg tror ikke på sånt. Da jeg la til at " jo jeg er krepsen, og jeg tror ikke på stjernetydere" ble hun selvfølgelig litt småsur, for i følge henne visste hun mer om meg enn det jeg gjorde selv... Alt man skal oppleve sier jeg bare....

Anonym poster: 916e5478de34ec9ec2da147acbdc65bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det tull. Ingen oppegående mennesker har noensinne visst noe annet.

Jeg tror heller ikke på det. Men samtidig syns jeg det er en smule fasinerende hvordan folk kan trekke ut nøkkelkvaliteter ved å se på et oppsatt fødselskart. Var innom naboen og der var den flummende svigermoren som har drevet på med astrologi. Vi skulle sette henne litt fast og satt blant annet opp fødselskartene til alle ungene våre. Mine kjenner hun jo ikke, men likevel trakk hun frem nøkkelaspekter ved personlighetene deres. Altså slike ting som ikke ville passet til de andre. Så kan man kalle det humbug og jeg henger med på den, men fasinerende, det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Jeg tror heller ikke på det. Men samtidig syns jeg det er en smule fasinerende hvordan folk kan trekke ut nøkkelkvaliteter ved å se på et oppsatt fødselskart. Var innom naboen og der var den flummende svigermoren som har drevet på med astrologi. Vi skulle sette henne litt fast og satt blant annet opp fødselskartene til alle ungene våre. Mine kjenner hun jo ikke, men likevel trakk hun frem nøkkelaspekter ved personlighetene deres. Altså slike ting som ikke ville passet til de andre. Så kan man kalle det humbug og jeg henger med på den, men fasinerende, det var det.

Hvilke nøkkealspekter var det snakk om ved ungene deres som er så uvanlige da? Man kan trekke fram hvilke som helst positive egenskaper og si at en person har disse, og personen vil nikke gjenkjennende. Man kan også trekke fram alle mulige negative personlighetstrekk, og ved rette omstendigheter som personlig kjemi osv, så vil vedkommende også nikke annerkjennende til disse karakteristikkene.

Du er en pliktoppfyllende person Silfen. Men noen ganger kan du være litt vimsete og utsette ting du burde ha gjort. Du liker fred og ro, men du liker også å være sosial med gode venner..bla bla bla. 99% av alle mennesker er dønn like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som er uvanlige, det skrev jeg heller ikke. Men aspekter som er ulike fra barn til barn, ved deres personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...