Alina X Skrevet 21. mars 2013 #41 Skrevet 21. mars 2013 Problemet mitt er at jeg er at jeg har bodd for meg selv en stund nå og vært singel, og vet hvordan JEG vil ha det, så når det da kommer en mann i livet mitt, så blir jeg fortere irritert over ting og tar meg i å tenke at det er bedre å være singel.. eksempelvis møtte jeg en fyr for 3-4mnd siden som jeg holdt på med, men han hadde irriterende uvaner som å klippe negler så de spratt overalt, så MYE på TV, og skulle alltid komme med morsomme utsagn....småting, I know...men det irriterte meg grønn, og jeg sa jeg ikke var klar for noe seriøst, noe som er sant da, for jeg nyter singellivet.... skal ikke leke at alt er fantastisk, er jo litt rart å ha masse venniner som er gift, samboer, har barn osvosv og som spør meg hvorfor jeg er singel og prøve å komme med psykoanalyser av meg.....
pressplay Skrevet 21. mars 2013 #42 Skrevet 21. mars 2013 Men her misforstår du; damer er ikke like interessert i random sex på samme måte som menn. Ja, hun jeg kjenner som er 35år og jomfru kunne sikkert fått seg et ligg et sted. Men hun ønsker seg et forhold. Hun vil ikke ligge med randoms. Hun er nok ikke kjempepen, men helt vanlig, norsk jente. Og ikke alle menn er jo kjempepen heller, så hvorfor kan de ikke finne seg ei dame på sitt nivå? Hun har heller ikke valgt det selv, og er ulykkelig pga sin situasjon. Anonym poster: d7a5c702f083ffccd48f935ae5f73d51 Jeg snakker ikke om forhold men oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jenter som gruppe er ikke like interessert i tilfeldig sex og menn som gruppe er ikke like interessert som damer til å gå inn i et forhold. Jeg tror fortsatt at den jevne kvinne mottar mer oppmerksomet fra menn enn omvendt.
Gjest JakeGreen Skrevet 21. mars 2013 #43 Skrevet 21. mars 2013 De er helt vanlige. De er hyggelige og søte, men har kanskje ikke verdens høyeste selvtillit når de blir behandlet som luft gjennom hele livet sitt? De er ressurssterke og smart, har interessante jobber. Hun ene blir helt oversett, sannsynligvis fordi hun ikke er megapen. Men det er jo ikke alle menn heller? Hun andre er kjempesøt, lita og nett med et veldig pent ansikt. Det er mest menn over 50 som er interessert, men for henne som er 32 blir det bare litt feil. Jeg oversees også, og har et helt vanlig utseende bortsett fra at jeg ser yngre ut (blir bedt om leg på polet osv). Ingen av oss er religiøse, avholds eller usosale, Menn bare liker oss ikke, og vil heller stå i kø med 50 andre menn for å få et glimt av klassens peneste jente. Anonym poster: d7a5c702f083ffccd48f935ae5f73d51 Synd å høre. Er det noe de kan gjøre for å være mindre vanlige? Å være vanlig burde ikke være et ideal og om det de har gjort hittil ikke har fungert, må de kanskje gjøre noen forandringer. Min erfaring er egentlig at de vanlige og gjennomsnittlige jentene er de som får mest direkte interesse, da mange menn er nervøse og har for dårlig selvtillit til å ta kontakt med de peneste jentene. Har dere forsøkt nettdating? Gå ut på byen fredag og lørdag og plassere dere strategisk slik at menn faktisk kommer i kontakt med dere? Ta kontakt selv i steden for å vente på at Prince Charming skal komme bort? Det hjelper ikke å slå en ring og stå med ryggen til folk. Stå åpent og ha et ledig kroppsspråk, smil og gjør det enkelt for folk å komme bort. Rapporter tilbake om 4 uker. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #44 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er langtidssingel. Over snittet pen og har lett draget, men mannfolka vil ikke binde seg. Hjelper jo ikke å være 36 heller. Mennene i min aldersgruppe er enten redde for å binde seg, har barn fra før eller så er det noe galt med dem. Jeg er 40 % kåt, 40 % desperat og 20 % bitter. Anonym poster: 8429751351436c6bb726ea0953e8d44b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #45 Skrevet 21. mars 2013 Synd å høre. Er det noe de kan gjøre for å være mindre vanlige? Å være vanlig burde ikke være et ideal og om det de har gjort hittil ikke har fungert, må de kanskje gjøre noen forandringer. Min erfaring er egentlig at de vanlige og gjennomsnittlige jentene er de som får mest direkte interesse, da mange menn er nervøse og har for dårlig selvtillit til å ta kontakt med de peneste jentene. Har dere forsøkt nettdating? Gå ut på byen fredag og lørdag og plassere dere strategisk slik at menn faktisk kommer i kontakt med dere? Ta kontakt selv i steden for å vente på at Prince Charming skal komme bort? Det hjelper ikke å slå en ring og stå med ryggen til folk. Stå åpent og ha et ledig kroppsspråk, smil og gjør det enkelt for folk å komme bort. Rapporter tilbake om 4 uker. Lykke til! Takk for tips, men alt det der er utprøvd for lenge siden uten hell Venninnene mine er ikke på nett, men det er jeg. Har møtt èn derfra som var skikkelig gira før han traff meg. Har ikke hørt fra han siden vi møttes, så regner meg jeg skremte vettet av ham fordi jeg er stygg ellerno. Jeg vet ikke Hvis du har lest mine tidl. svar så tar vi initiativ, men blir avvist. Så vi er helt vanlige damer bortsett fra at vi gjør litt av jobben selv. Anonym poster: d7a5c702f083ffccd48f935ae5f73d51
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #46 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er langtidssingel. Over snittet pen og har lett draget, men mannfolka vil ikke binde seg. Hjelper jo ikke å være 36 heller. Mennene i min aldersgruppe er enten redde for å binde seg, har barn fra før eller så er det noe galt med dem. Jeg er 40 % kåt, 40 % desperat og 20 % bitter. Anonym poster: 8429751351436c6bb726ea0953e8d44b Føler med deg. Selv lurer jeg på om menn foretrekker å ha ei overvektig kone, og at de pene damene er objekter på pc-skjermen. Virker som om pene damer i virkelighet for for vanskelige å forholde seg til. Anonym poster: d7a5c702f083ffccd48f935ae5f73d51
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. mars 2013 #47 Skrevet 21. mars 2013 Skjønner ikke greia di jeg. Du sier jo at du ikke vil ha noe forhold? Hva er problemet? Jeg er dame, har vært singel i 3 år og gir nå f... Er ikke i nærheten av desperat, og blir i grunn bare mer og mer lei av menn for hver date. Men så oppfatter jeg også menn akkurat som jeg oppfatter deg: jeg skjønner ikke en dritt!!! Hva er det egentlig du vil!?!?!?! Jeeeezzzzz!!! Anonym poster: e0bff326c660a35bda9dc9390538c527 DITTO!
Cata Skrevet 21. mars 2013 #48 Skrevet 21. mars 2013 Men ja, nei, jeg vil heller være med i klubben til Cata. Kjenne litt på det bitre, men leve lykkelig alene 1
Nettinettet Skrevet 21. mars 2013 #49 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er langtidssingel. Over snittet pen og har lett draget, men mannfolka vil ikke binde seg. Hjelper jo ikke å være 36 heller. Mennene i min aldersgruppe er enten redde for å binde seg, har barn fra før eller så er det noe galt med dem. Jeg er 40 % kåt, 40 % desperat og 20 % bitter. Anonym poster: 8429751351436c6bb726ea0953e8d44b Et tips kan være å oppsøke andre typer menn enn du har gjort til nå.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #50 Skrevet 21. mars 2013 Jeg la merke til at dere kvinner som skriver her i tråden mener at dere ser normale ut, eller pene men kanskje ikke ekstremt pene eller i alle fall ikke stygge. Hvordan stiller dere dere til utseende på menn som eventuelt prøver seg? Jeg lurer og på hva dere, som skriver at dere aldri har opplevd at noen gjør noe framstøt eller tar kontakt, egentlig gjør på på fritida? Har dere prøvd nettdating? Går dere mye ut på byen? Og, som humoristisk innslag i en ellers seriøst post, var dere medlem av studentforeningens turgruppe? Anonym poster: 132425536455e049f49f9138d7a3744b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #51 Skrevet 21. mars 2013 Jeg la merke til at dere kvinner som skriver her i tråden mener at dere ser normale ut, eller pene men kanskje ikke ekstremt pene eller i alle fall ikke stygge. Hvordan stiller dere dere til utseende på menn som eventuelt prøver seg? Jeg tror jeg har et gjennomsnittlig utseende, men av den manglende interessen hos menn begynner jeg å lure på om jeg er stygg istedet. Jeg har en tendens til å like menn som jeg tror likner litt på meg selv (mulig jeg lurer meg selv her), altså Jeg foretrekker veltrente og sunne menn. Derfor er jeg veltrent, slank og sunn selv. Jeg har høy utdanning, og tror jeg passer best med en mann som er belest eller smart (ja, lavt utdannede menn kan være glupinger) Jeg er innavendt, derfor tolererer jeg en mann som er sjenert eller innadvendt, men foretrekker utadvendte. Jeg liker norske menn, gjerne de lyse og blåøyde; det er jeg også selv. Jeg liker menn som er høyere enn meg; jeg er 160cm så det er lett som en plett! Mannen "min" har fast jobb, det har også jeg. Osv osv Bortsett fra det, må vi ha en naturlig samtale, trives i hverandres selskap, passe sammen seksuelt osv. Jeg lurer og på hva dere, som skriver at dere aldri har opplevd at noen gjør noe framstøt eller tar kontakt, egentlig gjør på på fritida? Jeg trener mye, er litt på puber, barer , restauranter og slikt i helgene. Oppsøker ikke nattklubber. Reiser også en del. Har dere prøvd nettdating? Ja, men jeg vet ikke om jeg tør møte flere etter en veldig dårlig erfaring. Får imidlertid mange hyggelige mail og skriver med flere. Går dere mye ut på byen? Det går i perioder, men pleier ikke møte menn der. De ser meg ikke og jeg tør ikke "plage" noen, desverre. Er fullstendig klar over at jeg kan bli bedre her. Og, som humoristisk innslag i en ellers seriøst post, var dere medlem av studentforeningens turgruppe?Nei, jeg oppdaget egentlig tur og trening etter studietiden. Angrer meg litt på det. Anonym poster: 132425536455e049f49f9138d7a3744b Anonym poster: d7a5c702f083ffccd48f935ae5f73d51
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #52 Skrevet 21. mars 2013 Et tips kan være å oppsøke andre typer menn enn du har gjort til nå. Tror du virkelig vi har èn type mann vi leter opp gang etter gang? Anonym poster: d7a5c702f083ffccd48f935ae5f73d51 2
Cata Skrevet 21. mars 2013 #53 Skrevet 21. mars 2013 Jeg la merke til at dere kvinner som skriver her i tråden mener at dere ser normale ut, eller pene men kanskje ikke ekstremt pene eller i alle fall ikke stygge. Hvordan stiller dere dere til utseende på menn som eventuelt prøver seg? Jeg lurer og på hva dere, som skriver at dere aldri har opplevd at noen gjør noe framstøt eller tar kontakt, egentlig gjør på på fritida? Har dere prøvd nettdating? Går dere mye ut på byen? Og, som humoristisk innslag i en ellers seriøst post, var dere medlem av studentforeningens turgruppe? Anonym poster: 132425536455e049f49f9138d7a3744b Menn som eventuelt prøver seg må ha et utseende som jeg liker. Han trenger ikke være klassisk pen (ingen av dem jeg har vært i forhold med har vært det), men normalt, greit utseende er et must. Når det gjelder annen halvpart av spørsmålet så trener jeg, eller sitter hjemme i fritida (med bøker eller håndarbeid). Nettdating har jeg aldri prøvd. Jeg tenkte på det en gang, men fant ut at det er for mye bry med menn , så jeg orket ikke gi meg i kast med det. Jeg går aldri ut på byen. Og, for å svare på det siste, jeg var definitivt ikke medlem av studentforeningens turgruppe - jeg avskyr organiserte turer.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #54 Skrevet 21. mars 2013 Når det gjelder annen halvpart av spørsmålet så trener jeg, eller sitter hjemme i fritida (med bøker eller håndarbeid). Nettdating har jeg aldri prøvd. Jeg tenkte på det en gang, men fant ut at det er for mye bry med menn , så jeg orket ikke gi meg i kast med det. Jeg går aldri ut på byen. Og, for å svare på det siste, jeg var definitivt ikke medlem av studentforeningens turgruppe - jeg avskyr organiserte turer. Hvordan er det meninga at mannfolk skal treffe deg da? (Eller var du en av de som egentlig ikke ville ha menn lengre?) Og hvordan fant du de tidligere mennene? Anonym poster: 132425536455e049f49f9138d7a3744b
Cata Skrevet 21. mars 2013 #55 Skrevet 21. mars 2013 Hvordan er det meninga at mannfolk skal treffe deg da? (Eller var du en av de som egentlig ikke ville ha menn lengre?) Og hvordan fant du de tidligere mennene? Anonym poster: 132425536455e049f49f9138d7a3744b Nei, det er jo akkurat det som gjør det vanskelig, men jeg liker virkelig ikke å gå på byen. Jeg finner det dørgende kjedelig og her jeg har bodd de siste årene er det ikke akkurat mye til by å gå ut i uansett. Jeg har alltid vært introvert og da blir utesteder bare mas med masse mennesker og støy. De mennene jeg har hatt forhold til har jeg møtt i forbindelse med jobben.
Singha Skrevet 21. mars 2013 #56 Skrevet 21. mars 2013 Jeg har egentlig samme problem som Cata. Liker ikke gå ut, har interesser som stort sett gjøres alene eller med veldig få andre. Klarer ikke helt å få til nettdating og jeg kan i tillegg ikke møte spesielt mange jenter på jobb (mannsdominert yrke). Life sucks osv. Men samtidig så har det gått så lenge siden noe som lignet på et forhold at jeg begynner bli usikker på om jeg egentlig takler det. De få gangene jeg treffer jenter i datesituasjoner, så føles det aldri rett og sånt. 1
Wolfmoon Skrevet 21. mars 2013 #57 Skrevet 21. mars 2013 Jeg har også samme problem som Singha og Cata, jeg kan ikke fordra å dra på byen, alle mine venninner er single med svært få mannlige venner, jeg jobber i et kvinnedominert yrke. Nettdating har så langt fungert særdeles dårlig, jeg føler meg ikke noe bedre av å lese på nett at alle kvinner får 200 meldinger om dagen der inne, uten bilde De gangene jeg har vært i forhold har jeg møtt dem gjennom skole, jobb eller venner. Jeg har heller aldri vært spesielt god på dating, og dette med å etablere et forhold med å møte kun den aktuelle fyren. Når jeg ser tilbake, ser jeg at alle mine seriøse forhold har startet i en større gjeng, der jeg har kunnet se hvordan fyren oppfører seg overfor andre, og at det er det som har gjort at jeg har blitt interessert. Når jeg må date noen og "underholde", så funker det skikkelig dårlig. Nå høres det jo faktisk ut som om jeg absolutt vil ha meg kjæresten, men jeg vil jo ikke det. Jeg vil ha den perfekte fyren for meg, inntil da så står jeg heller over.
Gjest JakeGreen Skrevet 21. mars 2013 #58 Skrevet 21. mars 2013 Har møtt èn derfra som var skikkelig gira før han traff meg. Har ikke hørt fra han siden vi møttes, så regner meg jeg skremte vettet av ham fordi jeg er stygg ellerno. Jeg vet ikke Har han hørt fra deg da? Dere må rett og slett bare møte flere menn. En person er ingenting. Når jeg er ute på byen, så kan jeg enkelte kvelder snakke med 5-10 jenter før jeg møter en hvor kjemien er gjensidig og jeg føler at det klaffer. Enkelte av disse jentene kan i ytterste konsekvens være ganske ufine mot meg også, men jeg lar meg ikke affisere. For meg er det nesten komisk at en jente kan være så dum. Enkelte kvelder møter jeg ingen. Enkelte kvelder treffer jeg på første forsøk. Ikke gi opp så fort. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #59 Skrevet 22. mars 2013 Har han hørt fra deg da? Dere må rett og slett bare møte flere menn. En person er ingenting. Når jeg er ute på byen, så kan jeg enkelte kvelder snakke med 5-10 jenter før jeg møter en hvor kjemien er gjensidig og jeg føler at det klaffer. Enkelte av disse jentene kan i ytterste konsekvens være ganske ufine mot meg også, men jeg lar meg ikke affisere. For meg er det nesten komisk at en jente kan være så dum. Enkelte kvelder møter jeg ingen. Enkelte kvelder treffer jeg på første forsøk. Ikke gi opp så fort. Ja, han har hørt fra meg. Jeg skriver jo at jeg tar initiativ selv, så du trenger egentlig ikke mistenke at min passivitet er årsaken til at jeg er singel ennå. Jeg viser interesse, spør om å møtes, gir komplimenter osv. Ikke gi opp så fort? Jeg har vært singel i 32 år. Han ene på nett er bare èn mann i ei lang rekke som ikke er interessert. Anonym poster: d7a5c702f083ffccd48f935ae5f73d51 1
Eriks Skrevet 22. mars 2013 #60 Skrevet 22. mars 2013 eksempelvis møtte jeg en fyr for 3-4mnd siden som jeg holdt på med, men han hadde irriterende uvaner som å klippe negler så de spratt overalt, så MYE på TV, og skulle alltid komme med morsomme utsagn....småting, I know...men det irriterte meg grønn, Hva slags morsomheter? Han hørtes litt ut som meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå