Gå til innhold

Hvordan føles det å bli penetrert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virkelig? Av alle rare ting man kan risikere å ta med seg hjem en fuktig kveld, så er advarselen dere vil ha hvorvidt noen har hatt en høyst vellykket kjønnsoperasjon? Hva med HIV? Hva om vedkommende er har kone og barn hjemme som han skambanket før han dro ut for å knulle et tilfeldig ludder på byen? Hva med folk som overrasker med fetisjer som at de vil bli tisset og bæsjet på? Etc. Når man tar med seg noen hjem fra byen ligger det i kortene at det er 1. mye man ikke vet, og 2. mye man sannsynligvis ikke vil vite - derav ta med seg fremmede hjem i fylla.

You reap what you sow. Transseksuelle har ikke større oppysningsplikt en et hvilket som helst normalt rasshøl. Om du ikke vil ha overraskelser i senga, bli kjent med vedkommende først..

- HIV er man lovpålagt å opplyse om.

- En persons personlighet kan man ikke vite noe om, men det har ingenting med seksualitet å gjøre. Og selvsagt bør man opplyse om man er singel også.

- Man kan si nei når personen overrasker med rare fetisjer.

Endret av Tidus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- HIV er man lovpålagt å opplyse om.

- En persons personlighet kan man ikke vite noe om, men det har ingenting med seksualitet å gjøre.

- Man kan si nei når personen overrasker med rare fetisjer.

Og terrorister er lovpålagt å melde fra om at de er terrorister før de krysser grensen til USA.. :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og terrorister er lovpålagt å melde fra om at de er terrorister før de krysser grensen til USA.. :filer:

Poenget er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er?

Poenget er at du skal være rimelig kort i nøtta for å tro at vedkommende du tar med deg hjem i fylla er vedkommende du tar med hjem i fylla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at du skal være rimelig kort i nøtta for å tro at vedkommende du tar med deg hjem i fylla er vedkommende du tar med hjem i fylla.

Forsvarer dette noe som helst? Er poenget ditt at man aldri skal ta med noen hjem i fylla?

For å sette innlegget ditt helt på spissen, så blir det som å si at å banke opp noen er verre enn å stjele fra dem. Eller at seksuelt utroskap er verre enn å være utro ved å kysse noen andre enn kjæresten.

Bare fordi det finnes verre ting i livet, så betyr det ikke at man skal godta de mindre dårlige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvarer dette noe som helst? Er poenget ditt at man aldri skal ta med noen hjem i fylla?

For å sette innlegget ditt helt på spissen, så blir det som å si at å banke opp noen er verre enn å stjele fra dem. Eller at seksuelt utroskap er verre enn å være utro ved å kysse noen andre enn kjæresten.

Bare fordi det finnes verre ting i livet, så betyr det ikke at man skal godta de mindre dårlige.

Folk må ta med hvem de vil hjem fra fylla for min del. Jeg mener bare at når man tar med noen hjem i fylla, har toget gått for å reagere på hvem vedkommende er morgenen etter.

Forøvrig synes jeg det er verre å banke opp noen enn å stjele fra noen, og jeg synes utroskap er mer enn å kysse noen andre enn kjæresten, men det er meg. Folk må mene hva de vil.

Jeg synes at den transeksuelle AB her er kjempetøff som står frem og forteller og gir interessant informasjon. Du har sagt tydelig hva du mener om den saken, du har fått gode svar, og jeg synes at du skal la henne være i fred nå. Det var hovedpoenget mitt.

Utover det er hvem folk har seg med, meg revnende likegyldig :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke kvinne. Du er født mann. Du kan ikke bli kvinne. Du føler at du er det, og har gått så langt du kan gå for å likne på en. Men du er ikke det.

Men jeg er jo det. Jeg er kvinne på alle de måtene som faktisk betyr noe.

Det finnes helt sikkert folk som føler at de er/skulle vært et eller annet dyr også, bare for å nevne det. Noen ting er man bare, og kan ikke bli.

Dette er rett og slett tullete. Mennesker føder kvinner og menn. Ikke kvinner, menn og andre dyr. Hvis det var slik at mennesker faktisk fødte kvinner, menn og katter så ville dette argumentet kanskje hatt noe for seg.

Når fosteret utvikler seg i livmor starter vi alle som jenter. De som har XY vil gjennom hormonell påvirkning under svargerskap utvikle seg til gutter. Dette gjelder både hjerne og kropp. Den ledende teorien i dag er at noen ganger går det galt og kroppen utvikler seg til å bli gutt mens hjernen forblir jente. At kroppen min var gutt når jeg ble født er en fødselsdefekt.

Du kan si til deg selv, dag ut og dag inn at du har gitt mennene du har ligget med det de vil ha, men du sa det jo selv tidligere i tråden: De aller fleste ville ikke ligget med deg om de visste at du var mann tidligere. Og det utsagnet er det største argumentet jeg kan komme på for å faktisk fortelle på forhånd. Ellers er det å lure folk. Det er ikke min mening, det er en definisjon.

Nå er jeg faktisk ikke sikker på om det gjelder de aller fleste men jeg vil tro det gjelder en del ja. Det er ikke slik at jeg ikke forteller fordi jeg så veldig gjerne vil ligge med menn som ikke har lyst til å ligge med transseksuelle. Grunnen til at jeg ikke forteller er at jeg ikke opplever det som relevant og jeg ikke ønsker at samspillet mellom meg og andre mennesker skal farges av denne informasjonen.

Veldig mange, selv om de ikke synes det er motbydelig eller creepy, blir helt tullinger når de får vite om det. For et par år siden var jeg så dum å betro meg til en mannlig venn av meg. Han var bare så forståelsesfull osv. men rett etterpå begynte han å kalle meg kamerat, kompis, dude og man og slikt. Det var grusomt og jeg måtte kutte all kontakt med ham etterpå. Hvis jeg forteller det til en potensiell partner og han fortsatt har lyst til å ha sex med meg så er sjangsene fortsatt svært store for at han begynner behandle meg annerledes på det grunnlag. Og for å ikke snakke om at det blir som å ha sex med noen som tror de er på oppdagelsesferd eller på Ripley's believe it or not museum.

Når jeg treffer en man jeg liker og han liker meg så forholder jeg meg til det akkurat slik andre kvinner gjør. Jeg kan lett bli revet med og jeg sjenker ikke fortiden min en tanke en gang. Du lever i en fantasiverden hvis du tror jeg plutselig skal rope "Stopp! Stopp! Stopp!" og meddele min medisinske journal og en vondt fortid som jeg helst vil glemme. Det er da ingen som gjør slikt, er det vel?

Et annet problem med å fortelle folk om fortiden min er at de da gjerne sprer informasjonen videre. Folk gjør det og det er ikke særlig morsomt å treffe nye mennesker på en fest eller liknende som kjenner hele historien min når jeg introduserer meg. Også er folk så utrolig lite sensitive når det kommer til dette. De tror det er greit å snakke høylytt om det, gjerne rett forran andre folk som kanskje ikke vet, og de tror det er passelig å spørre om ting som kjønnsorganet mitt og hva jeg het før osv. Det er ikke greit, og når det skjer får jeg mest lyst til å bare gå og hive meg selv forran lokaltoget.

Det forventes ikke av noen andre at de skal betro sine mest personlige sider til partnere før sex så jeg kan ikke skjønne at det handler om annet en diskriminering når jeg skal holdes til en annen standard bare fordi jeg ble født transseksuell.

Hvis du ikke mener det er en definisjon, så kan du jo lage en poll på et mer mannsdominert forum og spørre ja/nei om de ville visst om forholdene før de tok valget med å ligge med en transseksuell. Jeg kan allerede nå love deg at det massive flertall ville sagt ja. Og er ikke det selve definisjonen på ordet definisjon?

Akkurat hvor mange vil vite om forholdene før sex er irrelevant for min del. At jeg ikke deler denne informasjonen med gud og en hvermann er ikke basert på hvor mange som måtte mene at de har rett til å vite om det. Dette er ikke en demokratisk avgjørelse og jeg er ikke forpliktet, lovmessig eller på annen måte, å informere.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spade som gjøres om til en rake er ikke som andre raker. Du kan ikke rake skikkelig med et spadehåndtak. Bare for å fortsette på analogien din. Det er en forfalsket rake.

Nei, nei, Tidus, du må få mene hva du vil, men du kan ikke kalle et annet menneske en forfalskning. Jeg håper bare AB er i stand til å le av det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er jo det. Jeg er kvinne på alle de måtene som faktisk betyr noe.

Hva som betyr noe, vil være dramatisk forskjellig fra person til person. Noe denne tråden også viser. Du kan bli alt fra lykkelig gift, til rundjult.

Anonym poster: 5099e97fe06db27af4f15bc9e4118ff7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Men jeg er jo det. Jeg er kvinne på alle de måtene som faktisk betyr noe.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

Nå anser jeg selv transseksuelle som det kjønnet de har endret seg til, men akkurat her tar du dessverre litt feil.

Teknologien har vel ikke kommet seg så langt at du kan bli befruktet?

Akkurat det er faktisk noe som jeg ville ansett som ganske viktig å informere potensielle livspartnere (selv om vi diskuterer ONS).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som betyr noe, vil være dramatisk forskjellig fra person til person. Noe denne tråden også viser.

Mulig det, men jeg forholder meg ikke til hva andre måtte mene om saken, spessielt ikke når deres meninger om virkeligheten er i fullstendig strid hva jeg selv oppfatter. Jeg akter fks. heller ikke å tilbe Allah bare fordi mange muslimer mener jeg burde gjøre det.

Du kan bli alt fra lykkelig gift, til rundjult.

Anonym poster: 5099e97fe06db27af4f15bc9e4118ff7

Ja, slikt skjer faktisk. Nok en grunn til å holde munn. Jeg har blitt truet med juling før. Jeg konfronterte en gang en fyr som trakkaserte meg for å være transseksuell på en dating tjeneste. Da ble jeg fortalt av ham at han ville oppsøke meg og grisebanke meg. En syk jævel mente han at jeg var.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå anser jeg selv transseksuelle som det kjønnet de har endret seg til, men akkurat her tar du dessverre litt feil.

Teknologien har vel ikke kommet seg så langt at du kan bli befruktet?

Hva så? Det finnes da nok av andre kvinner som ikke kan få barn av ulike årsaker.

Akkurat det er faktisk noe som jeg ville ansett som ganske viktig å informere potensielle livspartnere (selv om vi diskuterer ONS).

Vel, hvis det var en potensiell livspartner og forholdet begynte å bli seriøst ville jeg nok kanskje fortelle det. Jeg har ikke vært akkurat i den situasjonen ennå så jeg vet ikke helt hvordan jeg vil håndtere det. Ettersom jeg har familie og noen venner som vet om fortiden min vil det nok oppleves som galt å ha en partner som ikke vet når de vi omgåes vet. Jeg har innimellom tenkt tanken om å flytte til et annet land og starte på nytt igjen et sted der ingen kjenner meg fra før. I en slik situasjon kan det nok tenkes at jeg ikke ville sagt mer enn at jeg ikke kan få barn.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg ville knapt brydd meg om din fortid, men for meg er barn meget viktig. Så håper du velger å informere om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er jo det. Jeg er kvinne på alle de måtene som faktisk betyr noe.

Dette er rett og slett tullete. Mennesker føder kvinner og menn. Ikke kvinner, menn og andre dyr. Hvis det var slik at mennesker faktisk fødte kvinner, menn og katter så ville dette argumentet kanskje hatt noe for seg.

Når fosteret utvikler seg i livmor starter vi alle som jenter. De som har XY vil gjennom hormonell påvirkning under svargerskap utvikle seg til gutter. Dette gjelder både hjerne og kropp. Den ledende teorien i dag er at noen ganger går det galt og kroppen utvikler seg til å bli gutt mens hjernen forblir jente. At kroppen min var gutt når jeg ble født er en fødselsdefekt.

Nå er jeg faktisk ikke sikker på om det gjelder de aller fleste men jeg vil tro det gjelder en del ja. Det er ikke slik at jeg ikke forteller fordi jeg så veldig gjerne vil ligge med menn som ikke har lyst til å ligge med transseksuelle. Grunnen til at jeg ikke forteller er at jeg ikke opplever det som relevant og jeg ikke ønsker at samspillet mellom meg og andre mennesker skal farges av denne informasjonen.

Veldig mange, selv om de ikke synes det er motbydelig eller creepy, blir helt tullinger når de får vite om det. For et par år siden var jeg så dum å betro meg til en mannlig venn av meg. Han var bare så forståelsesfull osv. men rett etterpå begynte han å kalle meg kamerat, kompis, dude og man og slikt. Det var grusomt og jeg måtte kutte all kontakt med ham etterpå. Hvis jeg forteller det til en potensiell partner og han fortsatt har lyst til å ha sex med meg så er sjangsene fortsatt svært store for at han begynner behandle meg annerledes på det grunnlag. Og for å ikke snakke om at det blir som å ha sex med noen som tror de er på oppdagelsesferd eller på Ripley's believe it or not museum.

Når jeg treffer en man jeg liker og han liker meg så forholder jeg meg til det akkurat slik andre kvinner gjør. Jeg kan lett bli revet med og jeg sjenker ikke fortiden min en tanke en gang. Du lever i en fantasiverden hvis du tror jeg plutselig skal rope "Stopp! Stopp! Stopp!" og meddele min medisinske journal og en vondt fortid som jeg helst vil glemme. Det er da ingen som gjør slikt, er det vel?

Et annet problem med å fortelle folk om fortiden min er at de da gjerne sprer informasjonen videre. Folk gjør det og det er ikke særlig morsomt å treffe nye mennesker på en fest eller liknende som kjenner hele historien min når jeg introduserer meg. Også er folk så utrolig lite sensitive når det kommer til dette. De tror det er greit å snakke høylytt om det, gjerne rett forran andre folk som kanskje ikke vet, og de tror det er passelig å spørre om ting som kjønnsorganet mitt og hva jeg het før osv. Det er ikke greit, og når det skjer får jeg mest lyst til å bare gå og hive meg selv forran lokaltoget.

Det forventes ikke av noen andre at de skal betro sine mest personlige sider til partnere før sex så jeg kan ikke skjønne at det handler om annet en diskriminering når jeg skal holdes til en annen standard bare fordi jeg ble født transseksuell.

Akkurat hvor mange vil vite om forholdene før sex er irrelevant for min del. At jeg ikke deler denne informasjonen med gud og en hvermann er ikke basert på hvor mange som måtte mene at de har rett til å vite om det. Dette er ikke en demokratisk avgjørelse og jeg er ikke forpliktet, lovmessig eller på annen måte, å informere.

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

Anonym poster: 0ef2485d607a5fda55b83fc2486285c6

Jeg gir opp.

Det går ikke an å overbevise deg om at folk har rett til å vite. Du kommer bare med egoistiske argumenter om at du ikke får reaksjonene du ønsker, og idiotiske sammenlikninger.

Her er en like "god" sammenlikning jeg kunne brukt: Noen mener de dreper i Guds navn, og forholder seg ikke til andres oppfatning om hva som er rett og galt.

Kos deg videre med å lure folk. I mellomtiden skal jeg lese meg godt opp på hvordan jeg kjenner igjen en transseksuell...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må ta med hvem de vil hjem fra fylla for min del. Jeg mener bare at når man tar med noen hjem i fylla, har toget gått for å reagere på hvem vedkommende er morgenen etter.

Forøvrig synes jeg det er verre å banke opp noen enn å stjele fra noen, og jeg synes utroskap er mer enn å kysse noen andre enn kjæresten, men det er meg. Folk må mene hva de vil.

Jeg synes at den transeksuelle AB her er kjempetøff som står frem og forteller og gir interessant informasjon. Du har sagt tydelig hva du mener om den saken, du har fått gode svar, og jeg synes at du skal la henne være i fred nå. Det var hovedpoenget mitt.

Utover det er hvem folk har seg med, meg revnende likegyldig :)

For det første:

Håper kjæresten din (eller din eventuelt kommende kjæreste) er klar over at du ikke anser det som utroskap å kysse andre enn ham.

For det andre:

Du skjønte ikke hva jeg mente du? Ja, det er verre å banke opp noen enn å stjele fra dem, men det kan ikke brukes som et argument for å stjele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp.

Det går ikke an å overbevise deg om at folk har rett til å vite. Du kommer bare med egoistiske argumenter om at du ikke får reaksjonene du ønsker, og idiotiske sammenlikninger.

Her er en like "god" sammenlikning jeg kunne brukt: Noen mener de dreper i Guds navn, og forholder seg ikke til andres oppfatning om hva som er rett og galt.

Kos deg videre med å lure folk. I mellomtiden skal jeg lese meg godt opp på hvordan jeg kjenner igjen en transseksuell...

Hvorfor det? Er du så redd for at du faktisk ville kommet til å like sex med en transeksuell person?

Anonym poster: 0f2f232bbbfe184884ec3b904b788afb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor det? Er du så redd for at du faktisk ville kommet til å like sex med en transeksuell person?

Anonym poster: 0f2f232bbbfe184884ec3b904b788afb

Fordi jeg er heterofil. Og anser ikke transeksuelle som kvinner. Er det greit eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Fordi jeg er heterofil. Og anser ikke transeksuelle som kvinner. Er det greit eller?

Nei det er fordomsfullt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er fordomsfullt!

Der er jeg ikke enig. En mann blir ikke kvinne av å fjerne penis. Og en kvinne blir ikke mann av å få en sydd på. Uansett hvor mye hormoner og annet de får i seg. Det finnes sikkert nok av de som mener noe annet, ikke noe problem det. Men å holde noe slikt skjult for en partner er rett og slett horribelt.

Anonym poster: 5099e97fe06db27af4f15bc9e4118ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...