Gå til innhold

VIL vite kjønnet, hvor jeg kan ta privat UL, i uke 16???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tupitalita

Er det noen som vet?? Jeg vil så gjerne se om det blir en pike eller gutt før vi skal til USA og handle babyklær... Er det noen steder som er bedre enn andre m.t.p. utstyret? Vi bor i Oslo! Har lyst til å bestille time rett før vi drar og da er jeg i uke 16. Kan jeg få se det da eller er det ikke mulig???

Håper noen kan gi meg noen tips!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer ikke an på utstyret, men om babyen er samarbeidsvillig.

Vær forberedt på muligheten for å gå derifra like uvitende som da du kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo akutten var hos i forrigesvanger skab helt utrolig god service lægen brugte over en 1 time til at tegne og forklare og vi fik 8 ultralydsbilleder men du er det jo ikke sikkert at han/hun ligger sådanne til at det kan ses, men lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tupitalita

Tusen takk for mange svar!! :)

Jeg spurte på Volvat men der sa de at man ikke fikk se det før i uke 24!!!!!!!!!!!!!! :o

Dere som skrev svar til meg, dersom babyen ligger riktig, vil jeg kunne få se det i uke 16? Gjorde dere det? Jeg skjønner at det ikke går dersom han/hun ligger gjemt slik at det er umulig å se.... men når er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å se kjønn i uke 16, men det blir selvfølgelig sikrere hvis du venter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

OBS: Mange eksempler på at de kan ta feil. Vet om en gutt som kom ut som jente, for eksempel. Kan du ikke handle i nøytrale farger, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prov pa Omnia Klinikken pa Rode Kors. (Fredrik Stangs gt. 11-13)

Der var de kjempe hyggelige mot oss, og vi fikk time samme uken som vi ringte! Var der i uke 10, men fikk ikke vite kjonnet da selvfolgelig. Ultralyd damen sa derimot at hun godt kunne se det i uke 17.. (Det var visst lettere a se hvis det var en gutt) Sa det er jo verdt et forsok!

Ellers var jeg pa ordinaer ultralyd i forrige uke (bor i England) og var da 13+5, og fikk beskjed om at det var en liten gutt i magen...

Men som nevnt tideligere, det kommer ann pa om den lille ligger i riktig stilling slik at legen kan se ordentlig! :)

Lykke til iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...