Gå til innhold

Ømt og vondt i området ved eggstokkene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vondt og er øm i området rundt eggstokkene. Det varierer fra venste til høyre. Kjennes ut som jeg har eggløsning hele tiden. Har vart i fire-fem dager nå. Noen som har opplevd det? Evt. kan ha noen mulige forklaringer?

Har hatt eggløsning for ca en uke siden så er ikke det...

Anonym poster: 1355d822bb3d1707d6c2e845dbf762e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vondt og er øm i området rundt eggstokkene. Det varierer fra venste til høyre. Kjennes ut som jeg har eggløsning hele tiden. Har vart i fire-fem dager nå. Noen som har opplevd det? Evt. kan ha noen mulige forklaringer?

Har hatt eggløsning for ca en uke siden så er ikke det...

Anonym poster: 1355d822bb3d1707d6c2e845dbf762e2

Hei hei :)

Jeg har det akkurat som deg nå... jeg har vondt i magen, under navelen sånn ca, på sidene, spesiellt mer på venstre men det kan flytte seg litt...

Jeg hadde og eggløsning for ca 1 uke siden..

Jeg har tenkt at det kanskje er tidlige mens smerter, eller at eggløsningen kom seint ( er du 100% sikker på at du hadde EL for 1 uke siden) den kan jo komme litt senere enn antatt.

Jeg håper selvsagt at jeg er gravid...

jeg har og begynt å få vondt i brystene mine, noe jeg typisk får når jeg venter mens, men det kan du jo og få som veldig tidlige tegn på graviditet.

Det kan være feste smerter... Nei det kan være så mye :D

Det beste hadde vært om det var baby smerter :D

Anonym poster: 1a1a786fd9cdbcd46f774aa9101bbc20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat likt!!

Mye stikking i livmor, samt mensmurringer.

Jeg hadde sterke eggløsningstester Fredag forrige uke, så tror jeg kanskje hadde eggløsning da.

Skal jo egentlig ikke ha eggløsning før på Mandag :S

Har også hatt brun utflod hele uka (stoppa i går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 95% sikker på at jeg ikke er gravid, mistenker at det kan være cyster eller betennelse i eggstokken(e). Noen som vet hvordan det føles?

Er sikker på at jeg hadde eggløsning for en uke siden ja. Tatt tester hjemme og hos legen. Begge bekreftet det.

Håper for din del AB og Lunalille at det er en spire!

Anonym poster: 1355d822bb3d1707d6c2e845dbf762e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 95% sikker på at jeg ikke er gravid, mistenker at det kan være cyster eller betennelse i eggstokken(e). Noen som vet hvordan det føles?

Er sikker på at jeg hadde eggløsning for en uke siden ja. Tatt tester hjemme og hos legen. Begge bekreftet det.

Håper for din del AB og Lunalille at det er en spire!

Anonym poster: 1355d822bb3d1707d6c2e845dbf762e2

Hvis du har eggleder betennelse, så skal det være fryktelig vondt, ikke bare ømt. Vet om noen

som har hatt det og de klarte ikke å verken gå, stå, ligge eller sitte.... man får vel så ondt at man bare må ringe ambulansen.

Feber får man og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egglederbetennelse, og det startet sånn som du sier. I begynnelsen bare litt "irriterende" ømt, klarte fint å ignorere det. Men det ble verre i løpet av noen dager, og plutselig var det så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå. Kan nok være lurt å sjekke det iallefall om det ikke roer seg snart, selv om det selvsagt ikke trenger å være noe farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...