AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #21 Skrevet 16. mars 2013 Jeg gråter sikkert en gang i uka i snitt, tar irriterende lett til tårene og skulle ønske jeg klarte å kontrollere det mer. Gråter som regel av serier/film/bøker/musikk. Når jeg blir veldig glad, lei meg eller sint. Kan også plutselig begynne å gråte uten noen åpenbar grunn i det hele tatt. Noen ganger er det rett og slett flaut. Jeg er også slik. Det aller pinligste var en gang på restaurang da tårene rant fordi maten var så god. Det er jo ikke buhu-gråt, tårene bare renner. Legen sammenliknet det med ufrivillig og overdreven rødming. Anonym poster: 016806f0488e54450f2e0f1df940205c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #22 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er helt vilt lettrørt og gråter ofte av ting jeg ser på tv eller leser i avisa. Og da er det ting som "aaaw, han fikk til noe han hadde øvd så lenge på!" eller "så søtt at pappaen ble så glad for å se sønnen sin igjen" og så gråter jeg av det Ellers går humøret mitt veldig opp og ned, men gråte fordi jeg er trist gjør jeg kanskje en gang i måneden. Anonym poster: 96171e1138b5b05fbfc1259d837be133
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #23 Skrevet 28. mars 2013 Jeg gråter vel hver eneste dag.. Jeg har det ikke særlig bra akkurat nå. Anonym poster: 22aaf642af38ddbdc423f9810346fb8e
Dricka Skrevet 28. mars 2013 #24 Skrevet 28. mars 2013 Gråter veldig sjeldent. Har lovet meg selv å aldri gråte av meg selv, om ting som har skjedd i fortiden, synes synd på meg selv, utseendet, ting som skjer med meg osv. Alt som har med meg å gjøre skal ikke gråtes for. Men ved dødsfall får jeg kanskje fram et par tårer om personen har betydd mye for meg.
Gjest boblebrus Skrevet 28. mars 2013 #25 Skrevet 28. mars 2013 Jeg er veldig lettrørt, og gråter av rørende øyeblikk på tv/film, musikk, eller av rørende tanker som popper opp i hodet nå og da (en dag gråt jeg på vei hjem fra jobb fordi jeg hørte på en sang som fikk meg til å tenke på kjæresten min, og tårene rant fordi "åå, jeg er så heldig fordi jeg har så fin kjæreste!" ). Det kommer litt an på dagsformen, jeg gråter lettere hvis jeg er sliten/trøtt, og jeg blir veldig emosjonell på kvelden. Jeg gråter ikke så ofte fordi jeg er trist eller har vondt, kanskje en gang i halvåret. Da kommer til gjengjeld alt på en gang, alle kjipe småting jeg grubler på kommer i tillegg til det jeg egentlig gråter over, og det blir skikkelig stortuting.
Gjest uAnonymbruker Skrevet 28. mars 2013 #27 Skrevet 28. mars 2013 Det kommer litt an på hvordan gråte du mener. Gråter av latter gjør jeg innimellom, og hvis jeg ser en trist film på youtube så tørker jeg to tre tårer. Men å gråte fordi jeg faktisk er lei meg gjør jeg sjeldent. Et år siden kanskje?
Gjest Crazycatlady Skrevet 28. mars 2013 #28 Skrevet 28. mars 2013 Det er vel ganske ofte. Har alltid tatt lett til tårene og det irriterer meg litt. Blir jeg sint, frustrert, glad, rørt eller lei meg så kan jeg gråte. For eksempel under krangler/diskusjoner så kan det vel virke som jeg gjør det med vilje, men det bare kommer. Prøver å la være, men klarer ikke. Har alltid vært sånn, men skjønte fort at de fleste ikke syns det er noe positivt å vise følelser så prøver å holde igjen ellers så tror jo folk at det er noe galt med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå