Gå til innhold

Hvor ofte gråter dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å tenkte nå, og lurer på om jeg gråter unormalt mye eller om dette er vanlig og bare har noe med hormoner å gjøre..

Men jeg gråter noen kvelder i uka. Det varierer litt, men noen ganger kan jeg til og med gråte tre kvelder på rad.

Det er oftest når jeg skal sove det kommer. Begynner å tenke på alt som er fælt, stygge ting om meg selv (selv om jeg som regel er fornøyd, det kommer bare på natten), bekymringer og generelt negative tanker. Kan gråte i opptil en time også av og til.

Hender seg det kan gå to uker pause før jeg får sånn gråting på nettene igjen, men det er ofte hver måned..

Anonym poster: e1dbfa0f7c0960d9261dd76f14790e53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gråter hver gang jeg ser på nyhetene, så det er ganske ofte. Hvis det var noen trøst.

Anonym poster: 016806f0488e54450f2e0f1df940205c

Skrevet

noen ganger i mnd kanskje... tror ikke det er noe mer normalt med det ene eller det andre... vi er forskjellige... :) noen er mer emosjonelle....jeg kan ofte begynne å gråte om jeg tenker på min mor, jeg er bosatt i utlandet, når jeg lukker øynene og ser henne, så kan jeg gråte veldig lett, selvom vi snakker mye sammen på skype osv.

Er rart med det....

Gjest Daenerys
Skrevet

Kanskje hver andre eller tredje måned? Jeg blir lett rørt og sånn, men skal litt til for at jeg gråter rett og slett :) Absolutt ikke følelseskald.

Skrevet

Vanligvis 4-5 ganger i året, tror jeg. Holder ikke tellinga. Jeg er ikke lettrørt og gråter stort sett bare når jeg blir skikkelig skremt eller rasende. Det skjer ikke så veldig ofte...

Skrevet

Jeg er også ganske lettrørt, men det skal veldig mye til for at jeg begynner å gråte. Kanskje 3-4 ganger i året.

Gjest Vevila
Skrevet

Veldig sjeldent. Et par ganger i året kanskje. Kan få noen tårer i øyekroken nå og då, men gråting er sjeldent. Tror jeg er defekt.

Gjest Elissima
Skrevet

Gråter egentlig veldig sjeldent, et par ganger i året kanskje. Men gråter akkurat nå faktisk.

Skrevet

Varierer veldig. Noen ganger et par,- tre ganger i uka, andre ganger kan det gå et par måneder mellom. Det kommer stort sett an på hvor sliten jeg er / hvor verdsatt jeg føler at jeg eller det jeg gjør blir / om jeg ser rørende filmer eller hører musikk som treffer meg og iblant sørger jeg over noen av mine kjære som har gått bort i alt for ung alder og over familiene deres som må leve med savnet.

AnonymBruker
Skrevet

Bare når det skjer noe alvorlig, så det kan gå flere år mellom hver gang. Kan bli rørt av situasjoner både på tv og i virkeligheten, men aldri så mye at tårene renner.

Anonym poster: 7df5d2565e3fde8463ba52b3021bef00

Skrevet

Det er veldig varierene. Har nok grått litt mer enn jeg har pleid i høst og vinter på grunn av en skikkelig utfordring jeg har vært gjennom.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Veldig sjelden, men har opplevd endel som gjør at jeg etterhvert har blitt ganske nummen når det gjelder triste ting.

De gangene jeg gråter er det ofte av frustrasjon dersom jeg er opprørt samtidig som jeg er veldig sliten.

Gråter mer av triste ting på film/tv enn ting i det virkelige liv, mulig det kommer med alderen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du skal tenke på hvor ofte du gråter. Noen er bare emisjonelle og det er jo ikke nødvendigvis negativt. Du er sikkert også veldig empatisk - et positivt trekk.

MEN - hvis du føler deg trist og lei ofte bør du snakke med noen om hva det er som gjør at du føler det slik for det er ikke normalt.

Anonym poster: 5ef6aa1ca845b1e9af7d64087064e12a

Gjest jente8923
Skrevet

Det kommer helt an på hvor i syklusen jeg er. I perioder gråter jeg flere ganger om dagen.

Hvis jeg ser barn eller dyr ha det vondt så gråter jeg så og si alltid

Skrevet

Nå er jeg mann så svaret mitt er kanskje irrelevant, men jeg gråt vel en eller to ganger i fjor, i lignende omstendigheter som TS.

Skrevet

Jeg tror ikke du skal tenke på hvor ofte du gråter. Noen er bare emisjonelle og det er jo ikke nødvendigvis negativt. Du er sikkert også veldig empatisk - et positivt trekk.

MEN - hvis du føler deg trist og lei ofte bør du snakke med noen om hva det er som gjør at du føler det slik for det er ikke normalt.

Anonym poster: 5ef6aa1ca845b1e9af7d64087064e12a

Jeg er enig i det andre du sier, men empati trenger ikke å ha noen sammenheng med hvor ofte man gråter. Jeg kan ligge våken en hel natt fordi jeg bekymrer meg om eller synes synd på noen, men jeg gråter ikke. Mens noen gråter hvis de får en kvise på nesa eller ikke får viljen sin.

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Alt for ofte.

Har i en periode nå grått fire kvelder i uka.

Gjest Naria
Skrevet

Jeg gråter sikkert en gang i uka i snitt, tar irriterende lett til tårene og skulle ønske jeg klarte å kontrollere det mer. Gråter som regel av serier/film/bøker/musikk. Når jeg blir veldig glad, lei meg eller sint. Kan også plutselig begynne å gråte uten noen åpenbar grunn i det hele tatt. Noen ganger er det rett og slett flaut.

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på at jeg gråter mye, men det er mulig jeg gjør det. Jeg gråter kanskje et par ganger i uka. Ofte er det av en trist film eller tv-serie, eller hvis jeg tenker på noe trist. Av og til gråter jeg av glede også.

Skrevet

Det går i perioder. Jeg har hatt en dårlig vinter, og har grått ofte. Flere ganger i uken, vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...