Gå til innhold

Jenter, hva synes dere om intimbarbering hos gutta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med hårete rumpesprekk?

Anonym poster: 06acd03f4560baa3c2cfbc2797fe058b

Glatt takk :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Helt greit å ta alt av og til. Mye morsommere å slippe seg helt løs der nede når hårene ikke kiler i nesa. Glatte baller er også mer appetittelig å putte i munnen. Naturlig eller ei, ballehår på tunga er ikke digg. Dessuten er det litt sexy med glattbarbert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det hadde blitt mottatt av mannfolk om vi hadde gjort det samme... :fnise:

Det er veldig smak og behag den veien også. Selv synes jeg det er sexy med full bush hos damer også, det gjør meg ingen verdens ting. Da får jeg litt mere inntrykk av at det er ei voksen dame jeg har med å gjøre, og ikke ei 12 år gammel jente (ikke bokstavelig talt, selvfølgelig). Men jeg skjønner at mange damer fjerner det, blant annet av praktiske årsaker når det er tid for mensen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig smak og behag den veien også. Selv synes jeg det er sexy med full bush hos damer også, det gjør meg ingen verdens ting. Da får jeg litt mere inntrykk av at det er ei voksen dame jeg har med å gjøre, og ikke ei 12 år gammel jente (ikke bokstavelig talt, selvfølgelig). Men jeg skjønner at mange damer fjerner det, blant annet av praktiske årsaker når det er tid for mensen osv.

Tror hun tenkte mer på legger og under armene :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset og glatt er ok og kjekt av og til, men jeg liker best utrimmet.

Hårete rumpesprekk er helt ok.

Anonym poster: e2ffae40ae06d075c57a42a2150957e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs. Kan fint suge en kar som ikke tar skævven, men er han veldig hårete syns jeg godt han kan trimme det litt! Og er han ikke godt trimmet nedentil kan han nok ikke regne med at jeg kommer til å være så ivrig på å gå langt ned på skaftet/til ballene - hår i munnen ER faktisk ikke digg, uansett hvor naturlig det er med kjønnshår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null problem med hår, glattbarbert er unaturlig syns jeg og skikkelig turn-off. Samboer barberte seg i forrige uke og det stakk så mye at det var ubehagelig å ha sex. Men selvsagt bør mannfolk stusse seg, men ikke fjerne alt. Jeg foretrekker mannfolk som ser voksen ut nedentil, ikke de som ser ut som barn.

Anonym poster: 5693bbfdbc051031980bd60166dca8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker mannfolk som ser voksen ut nedentil, ikke de som ser ut som barn.

Med andre ord, du foretrekker de som har 20cm+++ og liker ikke de som er under 18cm?

Anonym poster: 962e981ee04f1239ed8f3a4c6576c44a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem med hår, glattbarbert er unaturlig syns jeg og skikkelig turn-off. Samboer barberte seg i forrige uke og det stakk så mye at det var ubehagelig å ha sex. Men selvsagt bør mannfolk stusse seg, men ikke fjerne alt. Jeg foretrekker mannfolk som ser voksen ut nedentil, ikke de som ser ut som barn.

Anonym poster: 5693bbfdbc051031980bd60166dca8dc

Om det eneste som skiller mannen din fra en gutt er hår eller ikke hår må han vel ha en meget liten mikro penis... uff, ja da skjønner jeg at man liker hår for å se forskjell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shave vekk alt av hår der nede, så er jeg fornøyd :)

Anonym poster: 161678be5e9c40f5643402a5542f8b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg begynner å lure på om dere som drar barn inn i dette noen gang har sett en fullvoksen penis eller et nakent guttebarn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så nøye på det, men er man super-hårete bør han trimme litt ass, i alle fall om han vil ha blowjobs:P Ellers synes jeg ikke jeg har rett til å diktere hvordan mannen min skal frisere seg der nede.

Anonym poster: 35d411b83dbc3d43271567aa706ede27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, merker at denne tråden virkelig ikke hjelper en dritt.

Men jeg visste det. Kvinner er utrolig forskjellige når det kommer til dette. Men ballene barberer jeg uansett, for det føles bedre.

Spør den aktuelle jenta om hva hun liker, det er ikke noe universalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det best naturlig, men trimming helt okei. Men alle har ulik smak, har inntrykk av at de fleste jenter på min alder foretrekker glattbarbert.

Anonym poster: 877ac23b35e83b2a9ea46c77eec6d9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zarathustra-skjegg i skrittet: Nei takk.

Trimmet og ryddig: Ja takk.

Glattbarbert: NEI! NEI! NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som hovedregel vil jeg ikke putte et fryktelig hårete skaft eller veldig hårete baller i munnen, fordi hår i munnen er udelikat. Jeg foretrekker nok et veltrimmet område, men heller HELT glatt enn altfor hårete. Ballene og selve skaftet må gjerne være glatte, men jeg setter pris på noe veltrimmet hår på oversiden, det er ganske hot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker det naturlig. Trimmet er ok. Glattbarbert er turn off for min del.

Jeg liker menn som ser ut som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært singel og blitt med en ONS så ville det tatt seg best ut om han var trimmet, i det minste. Men på kjæresten min spiller det ingen rolle, jeg digger alt ved ham uansett :wow::humpe:

Anonym poster: c10ee929019398f8c824146c216bcfd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Ja, lurer på hva dere jenter mener om intimbarbering hos gutta. Selv liker jeg å barbere pungen og "rydde" litt på oversiden. Men kunne også tenke meg å ta alt vekk. Hva er mest turn-on? helt barbert, frisert eller helt ubarbert?

Anonym poster: 09dcb0ad492b703168f0301f57a4b81b

Frisert og barbert er turn ON ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...