Gå til innhold

Jenter, hva synes dere om intimbarbering hos gutta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, lurer på hva dere jenter mener om intimbarbering hos gutta. Selv liker jeg å barbere pungen og "rydde" litt på oversiden. Men kunne også tenke meg å ta alt vekk. Hva er mest turn-on? helt barbert, frisert eller helt ubarbert?

Anonym poster: 09dcb0ad492b703168f0301f57a4b81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Foretrekker at han fjerner hår om det er en jungel, har han normal hårvekst er det bare å la det være. Ikke så nøye så lenge jeg kan gi bj uten å få kjeften full av hår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrimmet: helst ikke, men OK.

Stusset: Ja, takk!

Glatt: Turn off, helt vanvittig turn off!

Anonym poster: 1eff1f5a3bab45ac890d922269178841

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

En mann bør absolutt ikke barbere seg andre steder enn i ansiktet etter min mening.

Lurer på hvordan det hadde blitt mottatt av mannfolk om vi hadde gjort det samme... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at mannen beholder en stripe, eller strimmet ;) Full bush eller glatt barbert er ikke så ok.

Anonym poster: ca012c3edf23a97d84e9d8c8901407e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Lurer på hvordan det hadde blitt mottatt av mannfolk om vi hadde gjort det samme... :fnise:

Vel, jeg selv bruker bare å stusse litt nedentil. Ingen av mennene jeg har vært sammen med (ikke at det er så mange men) har hatt problemer med det. De fleste har foretrukket det. Men så er jeg heller ikke 16, slik jeg har inntrykk av at mange her er...

Skjegg har jeg dog ikke :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Vel, jeg selv bruker bare å stusse litt nedentil. Ingen av mennene jeg har vært sammen med (ikke at det er så mange men) har hatt problemer med det. De fleste har foretrukket det. Men så er jeg heller ikke 16, slik jeg har inntrykk av at mange her er...

Skjegg har jeg dog ikke :P

Tenkte nå mer på legghår, under armene og napping av bryn. Det tar de som en selvfølge, antar at kjønnshår er mer akseptert av menn flest? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Tenkte nå mer på legghår, under armene og napping av bryn. Det tar de som en selvfølge, antar at kjønnshår er mer akseptert av menn flest? :P

Jeg har hatt perioder der jeg har latt absolutt alt gro jeg :P Kroppshår er jo naturlig... Hår under armene og kanskje på leggene, er vel noe mange menn reagerer på. Men napping av bryn vet jeg ikke... Legger de i det hele tatt merke til sånt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det, men han bør helst fjerne litt om han har mye hår der. Kjæresten er glattbarbert, og jeg synes det er greit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatte baller og stusset rundt. Hvis du har hår på mage, lår og bryst ser det rimelig malplassert ut å være glattbarbert.

Anonym poster: cbfd62e43ac3902377ae70e595fa9a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turn- off! Foretrekker absolutt naturlig hårvekst på gutta.

Jente 25

Anonym poster: 96f9867245ab4594e1b76374a0c5403f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, lurer på hva dere jenter mener om intimbarbering hos gutta. Selv liker jeg å barbere pungen og "rydde" litt på oversiden. Men kunne også tenke meg å ta alt vekk. Hva er mest turn-on? helt barbert, frisert eller helt ubarbert?

Anonym poster: 09dcb0ad492b703168f0301f57a4b81b

I like it:) Trenger ike fjerne alt, men opprydding er fint. Hater når det vokser skau der nede
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hårete rumpesprekk?

Anonym poster: 06acd03f4560baa3c2cfbc2797fe058b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...