Norbertine Skrevet 19. mars 2013 #61 Skrevet 19. mars 2013 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Alice i Eventyrland, mod
Rubies_ Skrevet 20. mars 2013 #62 Skrevet 20. mars 2013 Jeg tror ikke det er bare noen få mennesker som avviker fra normalen. Og hva er vel egentlig normalt? De som befinner seg her i midten, altså de 34.1 % er "normalt". På ytterpunktene er man abnormal. Sånn, nå lover jeg å avslutte denne diskusjonen (ikke krangel), Anonym nr. # 54.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #63 Skrevet 20. mars 2013 De som befinner seg her i midten, altså de 34.1 % er "normalt". På ytterpunktene er man abnormal. Sånn, nå lover jeg å avslutte denne diskusjonen (ikke krangel), Anonym nr. # 54. Ja der illustrerer du det jo tydelig at min mor også er en del av helheten, derav mitt svar i denne tråd. Setter strek for diskusjonen nå. Anonym poster: d14f42035c65dff1467c74e8389d0d89
Rubies_ Skrevet 20. mars 2013 #64 Skrevet 20. mars 2013 Ja der illustrerer du det jo tydelig at min mor også er en del av helheten, derav mitt svar i denne tråd. Setter strek for diskusjonen nå. Anonym poster: d14f42035c65dff1467c74e8389d0d89 Poenget er at jeg ikke gidder å ta med moren din og alle andre abnormale mennesker i min betraktning når jeg snakker på generelt grunnlag, her på Kvinneguiden. Når jeg snakker på generelt grunnlag, som mange ofte gjør, prater de om det som er NORMALITET. Ergo, det de fleste mennesker er/gjør/etc. Man gidder ikke å skrive f.eks.: Alle mødre (minus mora til Anonym og mora til Leif) er glad i ungene sine.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #65 Skrevet 20. mars 2013 Ja der illustrerer du det jo tydelig at min mor også er en del av helheten, derav mitt svar i denne tråd. Setter strek for diskusjonen nå. Anonym poster: d14f42035c65dff1467c74e8389d0d89 Poenget er at jeg ikke gidder å ta med moren din og alle andre abnormale mennesker i min betraktning når jeg snakker på generelt grunnlag, her på Kvinneguiden. Når jeg snakker på generelt grunnlag, som mange ofte gjør, prater de om det som er NORMALITET. Ergo, det de fleste mennesker er/gjør/etc. Man gidder ikke å skrive f.eks.: Alle mødre (minus mora til Anonym og mora til Leif) er glad i ungene sine. Dere greier ikke bli ferdige, dere...? Anonym poster: 91fb8e168bc9d1cb3ec048950d7f3020 2
Rubies_ Skrevet 20. mars 2013 #66 Skrevet 20. mars 2013 Dere greier ikke bli ferdige, dere...? Anonym poster: 91fb8e168bc9d1cb3ec048950d7f3020 Jeg er ferdig nå, så don't worry
challenger Skrevet 20. mars 2013 #67 Skrevet 20. mars 2013 Hjelpes, det var som om du beskrev forholdet jeg har til min mor! Hehe, godt å høre at det er flere som har et "merkelig" forhold til mamman sin:p
Lace Skrevet 20. mars 2013 #68 Skrevet 20. mars 2013 Vi har tidligere hatt et konfliktfylt forhold. Hun bekymrer seg lett, grubler, og får ikke sove. Informasjon hun får vite sorteres derfor grundig. Hun må alltid si hva hun mener, uten at hun er så god til å formulere seg. Årene har likevel lært meg at hun mener det godt selv om mye av det kan virke som knallhard kritikk. Nå når jeg ser det hele på en annen måte enn da jeg var yngre, synes jeg hun er en festlig dame. Vi har vært gjennom mye, og begge har vel både sagt og gjort ting vi har angret på i etterkant. Det er heldigvis lagt bak oss nå, og jeg vil si vi har et godt forhold i dag. Jeg er glad i mamma.
Gjest Surrehodet Skrevet 20. mars 2013 #69 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har intet forhold til min mor. Blir litt oppdatert av min søster og syntes igrunn det er i overkant.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #70 Skrevet 20. mars 2013 Poenget er at jeg ikke gidder å ta med moren din og alle andre abnormale mennesker i min betraktning når jeg snakker på generelt grunnlag, her på Kvinneguiden. Når jeg snakker på generelt grunnlag, som mange ofte gjør, prater de om det som er NORMALITET. Ergo, det de fleste mennesker er/gjør/etc. Man gidder ikke å skrive f.eks.: Alle mødre (minus mora til Anonym og mora til Leif) er glad i ungene sine. vi kan ikke lukke øynene for at endel flere enn meg, også i denne tråden har et dysfunksjonelt forhold til sin mor.Hensikten med tråden var vel også å få fram nyansene? Anonym poster: d14f42035c65dff1467c74e8389d0d89
Rubies_ Skrevet 20. mars 2013 #71 Skrevet 20. mars 2013 vi kan ikke lukke øynene for at endel flere enn meg, også i denne tråden har et dysfunksjonelt forhold til sin mor.Hensikten med tråden var vel også å få fram nyansene? Anonym poster: d14f42035c65dff1467c74e8389d0d89 Ja det er greit det, men nå var det ikke det jeg skrev om innlegget MITT! TS er redd for at moren hennes skal få vondt av at TS forteller sannheten om forholdet sitt. Og da sa jeg at alle (de fleste) mødre ville fått vondt av det, men sånn er livet. Og det er da 4 andre som har trykka på grønnknappen på innlegget mitt, så det er tydelig at andre forstår hva jeg mener. Men du, du bare diskuterer med meg for å være irriterende, eller? Bak anonymknappen til og med! Logg deg inn og skriv til meg, så kan jeg forklare til deg på PM i stedet, om du ikke forstår hva jeg mener!!
Gjest imovedout Skrevet 21. mars 2013 #72 Skrevet 21. mars 2013 Fantastisk støttespiller, men hun behandler meg som en unge. Mor ønsker nemlig at jeg skal bo hjemme til jeg fyller 40 (dette har hun selv sagt)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #74 Skrevet 21. mars 2013 Ja det er greit det, men nå var det ikke det jeg skrev om innlegget MITT! TS er redd for at moren hennes skal få vondt av at TS forteller sannheten om forholdet sitt. Og da sa jeg at alle (de fleste) mødre ville fått vondt av det, men sånn er livet. Og det er da 4 andre som har trykka på grønnknappen på innlegget mitt, så det er tydelig at andre forstår hva jeg mener. Men du, du bare diskuterer med meg for å være irriterende, eller? Bak anonymknappen til og med! Logg deg inn og skriv til meg, så kan jeg forklare til deg på PM i stedet, om du ikke forstår hva jeg mener!! Jeg diskuterer aldri for å være vanskelig. Men det er forskjell på "alle" og "de fleste" og jeg ser du nå har moderert din uttalelse til "de fleste". Da fortoner jo setningen seg veldig annerledes. Prosentmessig kunne det vært artig å finne ut hvor mange som har et dysfunksjonelt forhold til sin mor. Siden du først har presentert en kurve.... Anonym poster: d14f42035c65dff1467c74e8389d0d89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå