Gå til innhold

Ser bilder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg "ser" bilder, situasjoner i hodet. Gjerne når jeg slapper av så dukker de opp. De er så detaljerte at det er som å se noe med øynene, og de er så virkelige at jeg kvepper til.

Jeg så også babyen min ble født, så jordmoren og trekk hun hadde, og følte hvamslags menneske hun var samt at jeg ikke likte henne. På sykehuset fikk jeg hakeslepp for der sto den samme kjærringen og skulle ta imot meg.

På sykehuset så jeg en brent mann sitte i kantina, og en annen gå rundt med brukket nakke. I hodet altså, og bare i korte klipp..

Jeg legger kort og får svar. Jeg finner ut hva slags problemer folk i familien har.

En gang ringte broren min til en synsk dame, og fikk henne til å se på meg og mamma.

Jeg oppdaget det med en gang, og "så" damen og min bror, og ringte så til han og spurte om han hadde ringt til en klarsynt en spesifikk dag, ang meg og mamma. Han sa ja..

Dette er bare noen få av mange eksempler. Drømmer ville ting. Hører andres tanker om de tenker noe direkte om meg..

Er jeg spennande gærn?..

Anonym poster: 3c010f156f9f0954c786c652921751c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spenna gærn :P

Anonym poster: 3c010f156f9f0954c786c652921751c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke spenna gæren iallefall. Jeg ser ikke slike bilder men kjenner flere som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster er litt alternativ av seg, hun merker vadøger eller hva det enn heter. noe type "heads up"

Feks får hun heads up når mannen kommer hjem, ca 10min før han kommer.

Hun hører bilen, han går i singelen utenfor huset, nøklene som går inn i låsen, døren som åpner seg, døren som lukkes, klær og sko som blir tatt av, men thats it... så kommer han 10min etterpå... hun har alltid vært sånn, hun merker ting.

husker en episode med henne, når vi stod på kjøkkenet sammen, så sier hun plutselig" farmor døde nå"

jeg lo bare av henne, og noen minutter etterpå ringte de henne fra sykehjemmet og fortalte at farmor hadde gått bort.

Tilfeldigheter? neppe.

Hun kan og lese litt i hender osv, men hun gjør det ikke på meg fordi hun sier hun kan se for mye... hun vil ikke vite alt om meg, fordi vi er så nære, ang min framtid osv...

Jeg tror ikke du er gal, du er alternativ og du har evner få har. Bruk de godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal prøve å se det positive i evnene du har. Det er sikkert slitsomt å ha det slik, men prøver du å slappe litt av og ikke være engstelig for synene dine, kan du kanskje få bruk for de evt. hjelpe noen etterhvert?

Jeg kjenner flere som "ser" glimt og syner av både mennesker og situasjoner. Noen drømmer også om kommende hendelser. Min streite veldig ordentlige svigerfar, har diskret fortalt oss at han "så" vår førstefødte før han ble født.

Hva med å kontakte andre som "ser" ting og som har lang erfaring i hvordan man kan takle dette?

Ønsker deg lykke til :)

Anonym poster: 40c469437def642df6cd22d20674320e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Så hyggelig med koselige svar. ;)

Jeg synes det er hovedsakelig veldig greit. Sånn er jeg bare, og jeg har jo utviklet det selv.

Det er tidvis vanskelig om jeg er mye sammen med større grupper. Jeg kjenner på stemningen, blir stressa av folk som stresser og ikke ser en løsning. Greier ikke mennesker med feks ADHD, da blir jeg tullete og kjenner på " blokkeringer" de har. Vil bare rømme fra disse selv om jeg kan hjelpe dem med å løse " floken" på blokkeringen. Veldig snålt, har tilogmed erfart å ha en følelse av å ha dysleksi, selv om jeg absolutt ikke har det selv.

Jeg har ikke helt greid å "slå av" intrykk ennå, men jeg fikk til å slå av bildene i perioder da jeg ikke orket å se mer.

Jeg ser rett igjennom de fleste, men har lært meg å tilgi med en gang, da jeg innser at folk gjør som de gjør for en grunn. Utrolig snålt når svigerinna sitter rett ovenfor deg, ser ut til å koke av irritasjon mens hun snurper munnen sammen, og tenker " er så drittlei av deg" ... Og tilgi henne i det neste fordi jeg ser hennes synspunkt. :P

Ja og ligge på sofaen mens jeg hører mamma, (14 timer kjøretur unna) sette seg på terrassen med noe å drikke, mens hun sukker " penger,penger,penger." Hehe :)

Anonym poster: 3c010f156f9f0954c786c652921751c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...