Gå til innhold

Velkommen!


Gry

Anbefalte innlegg

Velkommen til Kvinneguidens nye forum.

Håper dere vil trives i vårt nye forum. Det er fint om dere alle leser vår

FAQ før dere skriver innlegg.

Om dere vil teste forumets funksjoner gjør det gjerne i guppen "testing".

Vi oppfordrer alle til å registrer seg. Dere vil da få fullt utbytte av alle forumets funksjoner, blant annet:

Nytt er også at registrerte brukere lett kan finnes i en oversikt over medlemmer, i tillegg vises hvor mange brukere som er online i forumet på forumets forside, og du kan også få vite hvem disse er. Søkefunksjonen er også blitt bedre.

Merk deg at ikke alle gamle smiletegn fungerer!

Merk deg også at dette forumet ikke har mulighet for forhåndsvisning!

Gamle innlegg er ikke konvertert inn til forumet, men alle finnes ved å bruke pekeren "gamle innlegg" på forumets forside.

Du kan også søke i gamle innlegg, men det må du gjøre fra søket i det gamle forumet.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for "vi over 40".

Håper det ikke er bare meg som tilhører denne kategorien her inne. Blir spennende å se hva vi vil bruke dette til.

Med hilsen Sussi med stjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg og ser med stor spenning frem til dette forumet, for vi er jo mange på over 40 her enig.gif Hilsen Briavinke.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Bria den 2002-02-22 00:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker du fra 3 år, Hege, så har du meg

hoppe.gif og sånn føler jeg meg....for det meste

Og noen ganger er jeg så sinna.gifat jeg ikke er tilsnakkendes, men det er ikke ofte altså rosaengel.gif....*kremt* enig.gifHilsen Briavinke.gif 1212[ Dette Innlegg er endret av: Bria den 2002-02-22 01:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Jeg er også over 40, - men ser selvsagt ikke slik ut..... icon_smile.gif

Koz å se at vi er så mange som er ferdig med de verste ungdomsårene!

icon_smile.gif Litago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-02-21 13:04, Gry (red) wrote:

Velkommen til Kvinneguidens nye forum.

Håper dere vil trives i vårt nye forum. Det er fint om dere alle leser vår

FAQ før dere skriver innlegg.

Om dere vil teste forumets funksjoner gjør det gjerne i guppen "testing".

Vi oppfordrer alle til å registrer seg. Dere vil da få fullt utbytte av alle forumets funksjoner, blant annet:

Nytt er også at registrerte brukere lett kan finnes i en oversikt over medlemmer, i tillegg vises hvor mange brukere som er online i forumet på forumets forside, og du kan også få vite hvem disse er. Søkefunksjonen er også blitt bedre.

Merk deg at ikke alle gamle smiletegn fungerer!

Merk deg også at dette forumet ikke har mulighet for forhåndsvisning!

Gamle innlegg er ikke konvertert inn til forumet, men alle finnes ved å bruke pekeren "gamle innlegg" på forumets forside.

Du kan også søke i gamle innlegg, men det må du gjøre fra søket i det gamle forumet.

Dette er en test!!!!!!!!!!!!!!!!!<æ<

,øå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2002-02-22 14:48, anonym wrote:

Er det meningen at vi skal fjerne det som står skrevet av Gry hver gang vi gåtr inn?

Nei, når du skal svare på en tråd, finner du den linken der det står "Skriv svar". Den finner du både helt øverst på siden og helt nederst. (Men den er litt godt gjemt.) Da får du et blankt felt å skrive i. Hvis du trykker på "Quote", som står under hvert innlegg, får du opp det denne personen har skrevet. (Slik jeg gjorde nå.)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Da prøver jeg igjen. Brukte det vanlige forumet før men ..... vet ikke det ble bare slutt.Jeg er 41 og gleder meg til å prøve i "vårt" eget forum.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TilLitago

Du skriver at du selvsagt ikke ser ut til å være over 40. Ikke jeg heller....

Sikker ikke de andre som er her heller.

Forresten så føler jeg meg "yngre" etter jeg har oppdaget nettet. Langt fra alle på jobben har oppdaget hvor mye rart nettet kan brukes til.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!Er 44år og nybegynner på internett.Det her ser jo spennende ut,men er usikker på det m.registrering osv.Har ikke lyst til å ha e-postadr.min synlig.Det står jo at man må oppgi den.Er passordet noe en finner på selv? Håper dere bærer over m.min uvitenhet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger selv om epostadressen din skal vises for andre brukere ved å krysse av for dette i registrerings-skjemaet.

Epostadressen er ellers kun synlig for meg, og brukes til å sende ut automatisk passord om du mister/glemmer det.

_________________

Gry (red)1212[ Dette Innlegg er endret av: Gry (red) den 2002-02-24 12:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til dette,men er helt "grønn" på området. Skjønner ikke alle koder og fork.men jeg skal prøve å få noen til å lære meg!!!! icon_biggrin.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: EMBLA den 2002-02-24 18:29 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...