Gå til innhold

Sex gjør vondt, erfaringer eller tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et ganske stort problem, og det er at sex gjør vondt for meg. Hver eneste gang jeg har hatt sex, med alle partnerene mine, har penetrering begynt å gjøre vondt etter 5-10 minutter. Det kjennes sårt og litt ømt i musklene. Blir mer enn våt nok og har som regel godt forspill. Har gått til sexolog et par ganger men har ikke funnet ut av hva det kan være enda. Er 20 år, har hatt sex i 5 år og har en kjæreste jeg ser annenhver helg.

Noen som har hatt det sånn eller har det nå? Hva var løsningen eller hva gjør du for å gjøre det bedre? Eventuelt noen forslag til hva som kan være galt? Jeg har prøvd så mye nå at ting som er fare-fetch også tas imot med takk!

Anonym poster: 15a96d65c97400bb7551ec203469ea6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville begynt med å anbefale glidemiddel og laaangt forspill. Men ser ut som du er både klar over dette og generelt høres det ut til at du er en klok person. :)

Jeg lurer litt på om det kanskje kan være at du har havnet i en "vond sirkel". Altså, at du har hatt en dårlig erfaring og så "knyter" du deg i frykt for hva du er redd for skal komme, og dermed så kommer det. Kanskje?

Et VELDIG personlig spørsmål, jeg spør bare! du trenger ikke å svare! Men har du prøvd (alene eller sammen med noen) dildo? Hvis du har, får du vondt av det? Eller går det bra da?

Anonym poster: 37b60531272742c75cefdd841ec48eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville begynt med å anbefale glidemiddel og laaangt forspill. Men ser ut som du er både klar over dette og generelt høres det ut til at du er en klok person. :)

Jeg lurer litt på om det kanskje kan være at du har havnet i en "vond sirkel". Altså, at du har hatt en dårlig erfaring og så "knyter" du deg i frykt for hva du er redd for skal komme, og dermed så kommer det. Kanskje?

Et VELDIG personlig spørsmål, jeg spør bare! du trenger ikke å svare! Men har du prøvd (alene eller sammen med noen) dildo? Hvis du har, får du vondt av det? Eller går det bra da?

Anonym poster: 37b60531272742c75cefdd841ec48eda

Jeg har et godt rykte ser jeg :). Har du vondt i musklene? vestibulit?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et godt rykte ser jeg :). Har du vondt i musklene? vestibulit?

Hahahahahahaha! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :)

Etter kjapp googling kan det se ut som jeg blir behandlet for vestibulitt :P gjør bekkenmuskeløvelser og smører på salve hvertfall.

Har tenkt tanken på en "vond sirkel" men tror ikke det, stoler 100% på kjæresten min.

Prøvde forøvrig dildo for lenge siden og det var samme greia der som med samleie.

Anonym poster: 15a96d65c97400bb7551ec203469ea6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :)

Etter kjapp googling kan det se ut som jeg blir behandlet for vestibulitt :P gjør bekkenmuskeløvelser og smører på salve hvertfall.

Har tenkt tanken på en "vond sirkel" men tror ikke det, stoler 100% på kjæresten min.

Prøvde forøvrig dildo for lenge siden og det var samme greia der som med samleie.

Anonym poster: 15a96d65c97400bb7551ec203469ea6b

Håper det ordner seg for deg ! Husk å smøre godt i tillegg da ;)

Anonym poster: ddf67924eee37359e395f10e4e5df42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...