Gå til innhold

Sikkerhetskontroll spørsmål på føreprøve.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Emnetittelen sier vel alt.Så fyr løs. Lurer også på hva annet som er smart å gjøre før man starter selve kjøreprøven.

Anonym poster: e35cc46087c4bf2367b11fb9fd82f4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke fått en oversikt fra kjørelæreren din over alle sikkerhetsspørsmålene du kan trekke? Jeg fikk et sånt hefte med alle spørsmålene som var mulig å få, slik at jeg kunne forbrede meg :-)

Ellers er det lurt å passe på at du stiller inn setet, rattet, alle speil osv etter deg før du starter å kjøre. Og ikke minst huske å ta på deg bilbelte! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Nei har ikke det.

Anonym poster: e35cc46087c4bf2367b11fb9fd82f4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg fikk heller ikke et hefte med alle spørsmål, men et par uker før førerprøven gikk vi gjennom hele bilen (enda en gang).

Jeg ble spurt om hva jeg ville ha gjort og sjekket før jeg skulle på langtur med bilen. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også et ark av kjørelæreren min, om spm jeg kunne få, samt svar. Vi gikk gjennom arket to ganger, siste gangen på oppkjøringsdagen. Ellers her er link til spørsmål du kan få og veiledning/svar; http://www.forerkortet.no/Erik/sikkerhetskontrollB.pdf

Dersom du har med veske eller lignende, plasser den i dørken bak førersetet. Ellers risikerer du også å få en lang leksjon om hva den veier om du krasjer i 80km/t.

Lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...