Gå til innhold

Er du avhengig av vibrator for å få orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker vibrator veldig ofte, men kan likevel klare å komme i løpet av få minutter uten bruk av vibrator dersom jeg er kåt nok. Man kan kanskje bli litt psykisk avhengig fordi vibrator gir raske og sterke orgasmer, men rent fysisk blir man ikke avhengig. Man kan riktignok bli litt "nummen" av å bruke vibrator og da nytter ikke alltid fingre eller tunge rett etterpå, men denne nummenheten går bort og kort tid etterpå kan man igjen komme ved hjelp av fingre eller tunge. Det er ihvertfall min erfaring.

Anonym poster: 5bd6005b3e050c9b525d38551e0c7d7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så har man dessverre de som er som meg, som aldri klarte å få klitorisorgasme på egenhånd. Skaffet min første vibrator når jeg var godt oppi 20 årene, og herregud så himmelsk det var å kunne få oppleve det for første gang =)

Det tror jeg på. Noen krever også hardere og sterkere stimuli enn andre fordi vi har forskjellige kropper. :) Noen krever ikke en dritt og kommer ut av tynne lufta. Jeg har det slik at g-punktet mitt må mørbankes for at jeg i det hele tatt skal kjenne det, mens andre kun trenger å røre ved det. :) Og jeg bruker ikke noen vibrator inni der. Så jeg forstår at det fins ulikheter, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling!

Klitoris er festet til høna. Det er egeninsatsen som mangler.

Anonym poster: be29f5a620f25f4a280bb2a20ff3dd04

Ja og penishodet med sine 4000 nerveender er festet til penisen. Hva er poenget ditt?

Hvis det bare står på egeninnsatsen, hvorfor er det så mye verre å bruke vibrator på seg selv under samleie enn å bruke hånda på klitoris under samleie?

Anonym poster: 5bd6005b3e050c9b525d38551e0c7d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frugull

Jeg må stort sett bruke en finger på klitoris for og få orgasme. Syntes selv det var noe flaut i begynnelsen men mennene blir kåte når de ser jeg tar på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nei. Jeg liker å bruke den av og til alene, hvis jeg bare er ute etter en kjapp orgasme. Men sammen med en partner har jeg igrunn mer enn nok med vår kombinerte innsats for å få begge i mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må det, aldri kommet uten "hjelp". Dusjstrålen kan brukes også. Én gang har jeg vært veldig nære å komme uten (da med hjelp av tunge)...

Anonym poster: 97cbec95c5fe491a449fabc52051471f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...