Gå til innhold

Er dere flau over hvor mange gutter/menn dere har ligger med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mitt antall er null og jeg er 22 år. Mange tror at jeg er flau over det, men gidder ikke ligge med hvem som helst. Vil ha en relasjon med noen. Det er viktig for meg

Anonym poster: f4353a3004ff30562657d108fdfeb4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke direkte flau over antallet nei. Jeg er 26 og har hatt sex med 15 stk. Jeg er mer flau over hvor lite selektiv jeg har vært med noen av dem. Jeg kunne godt ha strøket 5 fra den lista. Men shit au. Gjort er gjort og pult er pult.. Har vel lært noe av de opplevelsene også..

Anonym poster: 9b018d521dd201de592f5276d9428d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke flau over antallet. Er et par stykker som jeg ikke akkurat skryter av at jeg har hatt meg med (ølbriller!), men antallet er ikke noe problem for meg. Og de på lista som ikke akkurat ser direkte bra ut er tross alt veldig ålreite mennesker, så det er ikke egentlig noe problem det heller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke flau over antallet, men jeg er i stor grad flau over hvem.

Det var en periode i livet mitt hvor alt gikk galt, og lite livslyst førte til dårlige valg.

Anonym poster: 81ace47d3f006d522edae0393a59dee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en liten håndfull jeg gjerne skulle vært foruten, men man får erfaringer av det også. Til gjengjeld har jeg hatt veldig mye bra sex med resten av dem, så jeg klager ikke. Og antallet er jeg overhodet ikke flau over. Hvorfor skulle jeg være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke flau over antallet, men hadde klart meg brillefint uten enkelte av individene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 20 år og har hatt sex med 7 stykker. Jeg prøver å ligge med så få som mulig, men det har aldri funket da jeg elsker sex. Har ligget med ca en person i halvåret siden jeg debuterte, og har aldri hatt kjæreste. Jeg klarer ikke å holde igjen når jeg begynner å date noen (ikke etter et halvår i sølibat).Tror aldri at jeg vil bli elsket :(

Anonym poster: 3d4a2b76717e42a37b9506d2d183a6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år og har hatt sex med 7 stykker. Jeg prøver å ligge med så få som mulig, men det har aldri funket da jeg elsker sex. Har ligget med ca en person i halvåret siden jeg debuterte, og har aldri hatt kjæreste. Jeg klarer ikke å holde igjen når jeg begynner å date noen (ikke etter et halvår i sølibat).Tror aldri at jeg vil bli elsket :(

Anonym poster: 3d4a2b76717e42a37b9506d2d183a6a6

Du kan da vel bli elsket selv om du elsker sex..:) Bare en fordel for oss gutta det da !

Anonym poster: 950cbbaf15c314d841d565b57ae91e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år og har hatt sex med 7 stykker. Jeg prøver å ligge med så få som mulig, men det har aldri funket da jeg elsker sex. Har ligget med ca en person i halvåret siden jeg debuterte, og har aldri hatt kjæreste. Jeg klarer ikke å holde igjen når jeg begynner å date noen (ikke etter et halvår i sølibat).Tror aldri at jeg vil bli elsket :(

Anonym poster: 3d4a2b76717e42a37b9506d2d183a6a6

Hva er det beste du vet innen sex da ? ;)

Anonym poster: 950cbbaf15c314d841d565b57ae91e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har ligget med 23 stk, er 24 år. Har hatt sex siden jeg var 15 år. Om man deler 23 på 9 år, er det jo ikke mange i året, men i 7 av disse årene har jeg vært i faste forhold (4 forhold)

Anonym poster: 04415d767fa62693aa03fee6a0334bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flau i den forstand. Men jeg skulle gjerne ha vært foruten de fleste av de. Bare kjærester som er akseptabelt. Jeg har forandret meg veldig siden de yngre dagene og mener at man bør ha mer respekt for sin kropp.

Anonym poster: 0b238ddedee8ee62313a1f215820b61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som har det sånn, sier de skulle ønske at de hadde truffet ham senere. Sånn at de fikk "prøvd ut" noen andre også. Har du tenkt det, eller er du bare fornøyd?

Jeg er ikke flau over hvor få jeg har hatt sex med, men kunne ønske at det var fler. Vi har det veldig fint sammen og har god sex, men hadde vært fint å blitt litt mer voksen først. Fått vært ung, dum og singel. Spesielt siden han er litt eldre enn meg og har vært der. Vært i litt flere forhold for å finne ut hva som er akseptert, og hva som ikke er det. Men jeg vil ikke bytte han ut med noe som helst. Og jeg vet at hvis vi noen gang kommer til å få barn blir han en kjempeflink far. Så da får jeg bare leve med at jeg ikke har fått rast fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter jeg ble 18 år, så har jeg hatt meg med 3 stykker. Nå er det 4 år siden sist jeg hadde sex. Før jeg ble 18 år er et helt annet tema, og det er P-I-N-L-I-G!

Anonym poster: 26999202b58983284fc92fc8e01f41dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Har ligget med 23 stk, er 24 år. Har hatt sex siden jeg var 15 år. Om man deler 23 på 9 år, er det jo ikke mange i året, men i 7 av disse årene har jeg vært i faste forhold (4 forhold)

Anonym poster: 04415d767fa62693aa03fee6a0334bf6

Og da ble det plutselig veldig mange :laugh:

Anonym poster: 292af2ba4b7488b9e4d5bd756e66ce9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...