Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2004 #161 Del Skrevet 18. mai 2004 Klarer liksom ikke helt å flørte med den avataren. Har du ikke et lekkert mannebein et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #162 Del Skrevet 18. mai 2004 Klarer liksom ikke helt å flørte med den avataren. Har du ikke et lekkert mannebein et sted? har du tenkt å flørte med meg???? MÅ SKIFTE AVATAR FORT!!!! Bilder av Brad Pitt hvor er dere når jeg trenger dere!!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2004 #163 Del Skrevet 18. mai 2004 Du/dere har helt rett. Jeg må finne problemet. Bli kvitt henne og flytte på hybel. !!! :o Er det det som er problemet? :rynke-øyenbrynene-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #164 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det det som er problemet? :rynke-øyenbrynene-smiley: Det var bare et shot in the dark egentlig. Men det er nok ikke det. Tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. mai 2004 #165 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg støtter Greensky i avatar valget ....smiler ..... Vi vil ha ...vi vil ha ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #166 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg støtter Greensky i avatar valget ....smiler ..... Vi vil ha ...vi vil ha ... Typisk kvinner. Bare kropp kropp kropp dere er ute etter. Hva med mennesket inni? Hva med følelser? Hva med tankene mine? Dere er så overfladiske. Vi menn derimot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. mai 2004 #167 Del Skrevet 18. mai 2004 Kan aldri stole på kvinner vettu .... Men du ..... :trøste: synes du skal ha en avatar du liker ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #168 Del Skrevet 18. mai 2004 Kan aldri stole på kvinner vettu .... Men du ..... :trøste: synes du skal ha en avatar du liker ...... Okei....den er grei.....send bilde av deg selv så skal jeg bruke deg som avatar.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2004 #169 Del Skrevet 18. mai 2004 Dere er så overfladiske. Vi menn derimot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. mai 2004 #170 Del Skrevet 18. mai 2004 :o meg ???? Vet jo at jeg er søt og lekker altså men .... Men hva med deg selv, vi etterlyser jo lekkre mannebein og hva passer bedre enn deg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. mai 2004 #171 Del Skrevet 18. mai 2004 Ikke meningen å forstyrre her asså, men noen som kan forklare meg hvordan jeg siterer ???? :oops: meg og data .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #172 Del Skrevet 18. mai 2004 :o meg ???? Det var bare en annen måte å si at jeg liker deg. Men du vet vi menn er jo så sofistikerte og raffinerte og har en slik trolldom med ord at jeg forstår at dere jenter ikke alltid henger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2004 #173 Del Skrevet 18. mai 2004 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #174 Del Skrevet 18. mai 2004 Ikke meningen å forstyrre her asså, men noen som kan forklare meg hvordan jeg siterer ???? :oops: meg og data .... Se knappen oppe i venstre hjørne på hvert innlegg.....den som det står siter på. Trykk den og the rest er selvforklarende. Lykke til.....håper, og tror, du skal sitere alle mine gullkorn nå.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. mai 2004 #175 Del Skrevet 18. mai 2004 Trodde det var omvendt jeg ....at dere menn er så enkle ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #176 Del Skrevet 18. mai 2004 :klø: Jeg tolker alle disse underlige smileyene at dette er ny informasjon for deg GreenEye? Vel vel.....sannheten måtte komme for en som heter Dag. Den som leter kommer til å finne et brent barn som leker best. Nuff said. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #177 Del Skrevet 18. mai 2004 Trodde det var omvendt jeg ....at dere menn er så enkle ..... trodde er vel det riktige ordet......for nå VET du at det ikke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. mai 2004 #178 Del Skrevet 18. mai 2004 Se knappen oppe i venstre hjørne på hvert innlegg.....den som det står siter på. Trykk den og the rest er selvforklarende. Lykke til.....håper, og tror, du skal sitere alle mine gullkorn nå.? :oops: Tør ikke si noe mer jeg ..... må ha vært på pm jeg bommet sikkelig på siter, for dette var jo latterlig enkelt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2004 #179 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg tolker alle disse underlige smileyene at dette er ny informasjon for deg GreenEye? Vel vel.....sannheten måtte komme for en som heter Dag. Den som leter kommer til å finne et brent barn som leker best. Nuff said. Du kan godt tolke det på den måten. Ja. Lar deg tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #180 Del Skrevet 18. mai 2004 Du kan godt tolke det på den måten. Ja. Lar deg tro det. Lar meg tro og lar meg tro.....jeg VET at det er slik.....menn er generelt sett mye smartere, flinkere, intelligente enn opptil fem stk av dere jenter....så det så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå