Gjest GreenSky Skrevet 28. april 2004 #141 Del Skrevet 28. april 2004 Regner det ikke alltid i Bergen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 28. april 2004 #142 Del Skrevet 28. april 2004 Regner det ikke alltid i Bergen' date= da? åja...det er jo sant....sikkert derfor alt ikke er helt på topp....jeg bor jo i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mai 2004 #143 Del Skrevet 3. mai 2004 stilig avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 3. mai 2004 #144 Del Skrevet 3. mai 2004 stilig avatar Vel ingenting i forhold til din.....er det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #145 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei! Første gang jeg er innom dagboka di.... Synes det er kult med en mann med dagbok Skal kikke innom en gang i blandt. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 3. mai 2004 #146 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei! Første gang jeg er innom dagboka di.... Synes det er kult med en mann med dagbok Skal kikke innom en gang i blandt. Klem Fint....men det skjer ikke alltid så mye her. Men du er hjertelig smertelig velkommen. Kanskje jeg skal skjerpe meg litt...... Tenke tanke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #147 Del Skrevet 3. mai 2004 Får jeg spørre hvordan du kom over KG, og hvordan du kom på at du skulle bli mannlig medlem i et kvinneforum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mai 2004 #148 Del Skrevet 3. mai 2004 Vel ingenting i forhold til din.....er det deg? Whatcha' think homeboy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 3. mai 2004 #149 Del Skrevet 3. mai 2004 Whatcha' think homeboy? Det er litt vanskelig å se....men nei...det er vel ikke det tror jeg....men det er et fint grønt øye....det er ihvertfall ikke ditt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 3. mai 2004 #150 Del Skrevet 3. mai 2004 Får jeg spørre hvordan du kom over KG' date=' og hvordan du kom på at du skulle bli mannlig medlem i et kvinneforum?[/quote'] Det får du. Vel jeg kjenner en jente som jeg snakket en del på mail med før. Hun tipset meg om dette forumet. Og så har det bare ballet på seg. Fin tidtrøyte. Du da? Hvorfor er du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mai 2004 #151 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er litt vanskelig å se....men nei...det er vel ikke det tror jeg....men det er et fint grønt øye....det er ihvertfall ikke ditt.... Vel, grønt har jeg, men om det er fint, ...?...næ! Hva er fint en time før man skal til doktor anyways ey? Føler jeg har en life or death sentence coming on! Uæ! Må søpe noe brus....dad henter meg snart...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #152 Del Skrevet 3. mai 2004 Tja si det... Greit å ha en plass man kan ytre sin mening Stor trives her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #153 Del Skrevet 18. mai 2004 Kanskje det er på tide for meg å tømme tankene mine et sted også. Har brukt dette stedet altfor lite. Akkurat for tiden sliter jeg litt. Ting som å stå opp, gå på jobb og gå hjem er slitsomt for tiden. Mangler inspirasjon. Mangler ambisjon. Mangler motivasjon. Det er noe jeg savner. Men klarer ikke sette fingeren på det. Det går seg vel til. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2004 #154 Del Skrevet 18. mai 2004 *kremt* Jeg har vært der. Og kommer dit garantert igjen. Er det en ting jeg har lært, så er det at det ikke "går seg til". Hvis en bare lar humla suse, vil det slå tilbake. Jeg anbefaler deg å prøve å finne kilden til problemene dine, hvorfor du tenker som du gjør, og prøve å finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #155 Del Skrevet 18. mai 2004 Du er alltids så fornuftig Greeny. Jeg skal lytte til ditt råd. Ta det til etterretning og kanskje gjøre noe med det. Om jeg orker. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2004 #156 Del Skrevet 18. mai 2004 Noen ganger er det bra å være fornuftig også, Brun. Prøv å hvile så mye som mulig først - kanskje du kan ta ut en fridag eller to fra jobben i forb. med et par helger. Legge deg tidlig. Også prøve å finne ut hva årsaken kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. mai 2004 #157 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei og hopp ! Har smuglest en stund og spretter ut av skapet. *bøøø* Synes rådene til Greensky er bra, anbefaler deg å følge dem. Ta deg tid til å finne ut hva problemene er og deretter kan man jobbe med å løse dem. Ta deg tid til å slappe av og stress ned om du stresser masse. Om du gjør ingen ting kan det være en ide å komme seg litt ut og drive med noe. Trening gir ofte motivasjon, men aller først må du finne årsaken. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. mai 2004 #158 Del Skrevet 18. mai 2004 Du, Brun....? Den avataren? Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #159 Del Skrevet 18. mai 2004 Du' date= Brun....? Den avataren? Ja... Likte du den ikke? Den er jo så livlig og full av håp og glad og sånn.... Overrasket. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 18. mai 2004 #160 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei og hopp ! Har smuglest en stund og spretter ut av skapet. *bøøø* Synes rådene til Greensky er bra, anbefaler deg å følge dem. Ta deg tid til å finne ut hva problemene er og deretter kan man jobbe med å løse dem. Ta deg tid til å slappe av og stress ned om du stresser masse. Om du gjør ingen ting kan det være en ide å komme seg litt ut og drive med noe. Trening gir ofte motivasjon, men aller først må du finne årsaken. Lykke til ! Så det er du som har lusket i skapet!! Velkommen. Du/dere har helt rett. Jeg må finne problemet. Bli kvitt henne og flytte på hybel. !!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå