Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #101 Del Skrevet 19. april 2004 Nei nei nei nei nei og NEI!!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #102 Del Skrevet 19. april 2004 Hm, hvor blir det av Anafugia og pisken...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #103 Del Skrevet 19. april 2004 Egentlig går jeg bare å venter på mytteri jeg, at Mr. skal si at nok er nok, og bære meg til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #104 Del Skrevet 19. april 2004 Hm' date= hvor blir det av Anafugia og pisken...? Kanskje hun har lagt pisken på hyllen? Bare ikke be meg vaske hjemme hos henne også.....hun har en stor kåk. Det kommer til å slite meg helt ut. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #105 Del Skrevet 19. april 2004 Egentlig går jeg bare å venter på mytteri jeg' date= at Mr. skal si at nok er nok, og bære meg til sengs. Er ikke du vekter da? Jeg har vurdert sjansene mine og tenkt at jeg er en slapp slabbedask og du er en veltrimmet vekter, og derfor ikke tenkt så mye på om jeg kan begå mytteri. Men det er klart om du bøyer deg ned med rumpa mot meg og på en måte byr deg selv på et sølvfat så skulle det nok kunne skje et aldri så lite opprør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #106 Del Skrevet 19. april 2004 Bøye meg med rompa ned mot deg? Sånn tilfeldigvis? :o Pffft! Greeney liker å bli bært til sengs. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #107 Del Skrevet 19. april 2004 Jo jeg har en grense jeg og....så blir det fler dager med vask så blir det nok noe bæring og avstraffing i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #108 Del Skrevet 19. april 2004 Javel...? Og da tenkte du på....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. april 2004 #109 Del Skrevet 19. april 2004 Whoopa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. april 2004 #110 Del Skrevet 19. april 2004 *må stikke nå, men jeg forventer ett shining arbeid, om ikke du er helt stein da?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #111 Del Skrevet 19. april 2004 Hvis Anafugia må stikke så venter jeg med mitt "hemmelige" mytteri til hun er tilbake. jeg tenkte at jeg kunne bære dere begge to til sengs.....samtidig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #112 Del Skrevet 19. april 2004 jeg tenkte at jeg kunne bære dere begge to til sengs.....samtidig..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #113 Del Skrevet 19. april 2004 ...og når dere begge to er lagt (slengt) i seng så er det jeg som har pisken! Whoopa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #114 Del Skrevet 19. april 2004 Tror det blir litt tungt, å bære oss begge, du. Det var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #115 Del Skrevet 19. april 2004 her har du slavet meg rundt hele helgen og så er du litt vrang når jeg foreslår en liten ting som en trekant.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. april 2004 #116 Del Skrevet 19. april 2004 ok, ser at dette kan bli problematisk, men da melder jeg meg ut av den leken....uansett, shit, nå kommer jeg for sent....argh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #117 Del Skrevet 19. april 2004 Som vanlig....all talk...no action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #118 Del Skrevet 19. april 2004 Lover du at jeg får mitt og masse oppmerksomhet, da? Sikker på at to ikke blir for mye for deg å håndtere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #119 Del Skrevet 19. april 2004 Å ha to er som å sykle.....som å sykle tandemsykkel.....jeg lover at du ikke skal bli skuffet....du skal få all oppmerksomheten du måtte ønske. Men nå se det ut som om det er en som har trekt seg her så da er det bare du og jeg allikevel. løfter deg opp og bærer deg inn på soverommet. *DUNK*....ooops...gikk det bra Greeny. Du blør jo! Hjelp....er det en lege i lokalet??!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #120 Del Skrevet 19. april 2004 er det en lege i lokalet??!!! FNYS!!!!! Det lurer jeg også på! Er det en ung, kjekk og rik lege i lokalet?!!!!??? Hr. er jo bare slem og voldelig, så. Det var sikkert med vilje. :-( Au, au, au!!!! Vondt! *ser på Hr. med triste, anklagende øyne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå