lashara Skrevet 15. mars 2013 #62 Skrevet 15. mars 2013 tilbake til hovedinnlegget. Dere er klar over at denne stemoren faktisk kun unner far og barn 34 dager sammen ut av de 365 dagene i året? Så 331 av årets dager så vil stemoren ha mannen og sin lille familie "i fred" for det allerede eksisterende barnet. Kanskje TS burde presentere dette regnestykket for faren?!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2013 #63 Skrevet 15. mars 2013 Siden du føler deg så truffet: for min egen del så vil jeg poengtere at det var kun første del av det ene av mine innlegg som var myntet på deg. Nemlig: så hvor skal du "plassere ut" det barnet du får nå når neste barn kommer? regner mer at du ikke ville måtte ta hensyn til din eget førstefødte heller da?! Eller gjelder dette bare mannen din sitt barn?!?!! Etter det begynte jeg på ett nytt avsnitt. Videre så kommenterte jeg på helt andre innlegg. jeg beklager, jeg klarte ikke å skille mellom hva som var til hvem ..hvem som var til hva er urutinert nett-skriver. lykke og hell videre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå