Gå til innhold

Tydelig positiv test som ble veldig svak etter et par minutter...


Vekt71

Anbefalte innlegg

Hadde IKM i går. Pleier å spotte flere dager for TR kommer, men ikke nå. Pleier også å få veldig ømme bryster, og de er helt normale. Derfor tok jeg en test på morgenurin i dag. Først var den tydelig positiv, deretter ble den veeeeeldig svaaaak...... Har vært prøver i 3 år, så har tatt mange tester, men aldri opplevd noe lignende. Noen andre som har gjort det, og var dere da gravide? Tør nesten ikke håpe engang. Kan legge til at jeg nå går på Pergo, og det er 7 måneden med det. Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke ha sett feil? Ta en ny test uansett! Jeg tipper at det var noe feil med testen du tok, vi kan uansett ikke vite om du er gravid.

Anonym poster: fb86611a95ce2951657c01d878d718b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så garantert ikke feil, det var veldig tydelig. Men så ble det nesten borte. Skulle kjøpe nye tester i går, men plutselig så det ut som mensen kom. Det var midt å dagen i går og ikke noe mer har skjedd. Er to dager over ikm nå. .... Skal se åssen det utvikler seg i løpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha vært urinen som trakk gjennom testen som gjorden den veldig tydelig en liten stund?

Anonym poster: c649c2759ca1ff0704e537b489d24426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...