Gå til innhold

Hvit fjær falt ned foran ansiktet mitt. Er det et tegn på noe?


Gjest Vena Cava

Anbefalte innlegg

Gjest Vena Cava

Dette skjedde tre ganger på samme dag. På ulike steder i huset.

Den første dalte ned på fanget mitt mens jeg satt i en stol i stua. Den andre fant jeg på stuebordet. Nr tre dalte ned foran meg i gangen.

Jeg synes det er virkelig merkelig. Har aldri opplevd maken.

Hvor kommer de fra?

Jeg er ikke spesielt religiøs av meg men nå begynner jeg litt å lure.

Ble virkelig mørkredd av dette her i går kveld, fikk ikke sove før langt på natt.

Noen som vet hva det kan bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner fjær på de merkeligste plasser, men det er bare fordi vi har noen hauggamle dunputer som lekker.

Anonym poster: 58671d631e3b4729a0fc8864ec44a96e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kontakte mærtabærta. Hun driver på med engler som mister fjær og sånt. Mon tro om de mangler noen vitaminer eller mineraler, siden de mister fjær i tide og utide.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest en plass at det bringer lykke :-)

ps husk å levere lotto denne uka.

Anonym poster: 557338d6c4e5ba5073ec1f7d8c2749fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Du får kontakte mærtabærta. Hun driver på med engler som mister fjær og sånt. Mon tro om de mangler noen vitaminer eller mineraler, siden de mister fjær i tide og utide.

Hehehe.

Det skader ikke å tolke det som noe positivt TS, synes du skal ta det som et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du burde levere inn fjærene for DNA-testing. Da finner du fort ut om du har noen grunn til å være redd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjærene er bare et tegn fra deg til deg om å se på livet ditt. Ikkeno' å være redd for :)

Anonym poster: f9b0c55e48556afbf607977ee4a9d0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer med meg også. Har du kanskje undulater eller andre fugler boende hos deg?

Anonym poster: 2ac1cfcc99bc68136b81046f595572d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at i begravelsen til min mormor, så dalte det ned en hvit fjær som landet på toppen av gravstenen. Det var ganske spesielt egentlig... Fikk fortalt at det var tegn fra skyttsenglen din når noe slikt skjedde, men ikek vet jeg. Tegn som i "jeg er her for deg" :)

Anonym poster: 499ec2c80f85f6211f23e9334d1eeeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med andre her om å sjekke puter osv.

Jeg har funnet fjær her og der, men har en dunpute liggende i sengen (som jeg egentlig burde begravd i hagen, er det ikke litt dyremishandling bak sånne?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Finner fjær over alt jeg og lurte selv på hva det var.. Så oppdaget jeg at det er et hull i dunjakka mi. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrickyA

Det høres ut som en spesiell opplevelse :) Ikke noe å være redd for i hvert fall. Tre fjær kan bety, og symbolisere, charity, hope and faith, etter Kristendommen. Men kan også være et tegn på spirituell oppvåkning. I hvert fall en spesiell opplevelse i en ellers vanlig hverdag, verdsett den. Er vel bare en spesiell someone som vil nå frem til deg på et vis, og kanskje representerer den noe som har skjedd den siste tiden, eller noe som kommer.

Et godt tegn uansett! Du er heldig. :)

Endret av TrickyA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vena Cava

Det høres ut som en spesiell opplevelse :) Ikke noe å være redd for i hvert fall. Tre fjær kan bety, og symbolisere, charity, hope and faith, etter Kristendommen. Men kan også være et tegn på spirituell oppvåkning. I hvert fall en spesiell opplevelse i en ellers vanlig hverdag, verdsett den. Er vel bare en spesiell someone som vil nå frem til deg på et vis, og kanskje representerer den noe som har skjedd den siste tiden, eller noe som kommer.

Et godt tegn uansett! Du er heldig. :)

Ja jeg har lest mer om det der siden det skjedde. Er ikke redd lenger. Men nysgjerrig og glad :)

Jeg er åpen for at det fins en annen verden et sted vi på jorden ikke når frem til. Men det var bare ganske spesielt.

Er midt i et veiskille i livet mitt nå (både negativt og positivt) så kanskje det var et forvarsel om at noe skulle skje?

Og at hjelperen min er til stede og passer på meg?

:)

Endret av Håhinglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en spesiell opplevelse :) Ikke noe å være redd for i hvert fall. Tre fjær kan bety, og symbolisere, charity, hope and faith, etter Kristendommen. Men kan også være et tegn på spirituell oppvåkning. I hvert fall en spesiell opplevelse i en ellers vanlig hverdag, verdsett den. Er vel bare en spesiell someone som vil nå frem til deg på et vis, og kanskje representerer den noe som har skjedd den siste tiden, eller noe som kommer.

Et godt tegn uansett! Du er heldig. :)

Hvorfor bruker du engelske ord? :klo:

Anonym poster: 2ae511828418f341907c8556c8a40bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...