Gå til innhold

Min kjæreste har et spesielt ønske som jeg vil oppfylle...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For de fleste her er det sikkert bare blåbær, men for meg blir det første gang.

Og jeg vil gjøre det på den mest sexy mulige måten :)

Ser i øynene hans at han har høye forventninger og tenner kjempe mye på det.

Han vil at jeg tar på meg foran ham... og noen ganger spør han meg i hvilken stilling jeg er når jeg gjør det osv, og det gjøre ham veldig kåt.

Så det jeg lurer på, er hvilken måte å gjøre det på er den mest sex for dere menn? eller også kvinner som har erfaringer med det og som vet hva sine partnere syntes var hot.

:)

Anonym poster: 767f6b2ec7c05eb1054e64853e63b727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fjellhamster

Spør han hvilken stilling han synes det er sexy at du gjør det i? Bare slapp av og prøv deg fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det som føles godt og naturlig for deg. Det mest sexy jeg kan oppleve er at dama storkoser seg og utstråler det.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han hvilken stilling han synes det er sexy at du gjør det i? Bare slapp av og prøv deg fram :)

Takk for svaret ditt, men jeg vil helst ikke spørre om det, er red for at han blir skuffet over at jeg ikke bare gjør det og overrasker ham...

Gjør det som føles godt og naturlig for deg. Det mest sexy jeg kan oppleve er at dama storkoser seg og utstråler det.Ja, takk. skal nok vise at jeg storkoser meg, hihi... og det gjør jeg nok bare md å tenke på at han ser på :) Men jeg vil også gjerne ha andres mening om forskjellige stillinger....

Sitt på fanget hans mens du gjør det, han bundet til en stol.... :)

Ja, den likte jeg :) han liker ikke å være bundet, men jeg kan nok finne en variant, i hvertfall med å sitte på ham :biggrin:

Har dere flere forslag? :)

Anonym poster: 767f6b2ec7c05eb1054e64853e63b727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker godt at jeg sitter på knær foran ham i senga og tar på meg sjøl. Da kan han ligge og nyte synet og runke samtidig. ;) Ekstra effektivt er det om jeg tafser litt på puppene mine med den andre hånda.

Lykke til, tipper du kommer til å føle deg supersexy når du ser reaksjonen hans. :)

Anonym poster: 3445221fbb42f8d8ed6ab8cfd434f9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

For de fleste her er det sikkert bare blåbær, men for meg blir det første gang.

Og jeg vil gjøre det på den mest sexy mulige måten :)

Ser i øynene hans at han har høye forventninger og tenner kjempe mye på det.

Han vil at jeg tar på meg foran ham... og noen ganger spør han meg i hvilken stilling jeg er når jeg gjør det osv, og det gjøre ham veldig kåt.

Så det jeg lurer på, er hvilken måte å gjøre det på er den mest sex for dere menn? eller også kvinner som har erfaringer med det og som vet hva sine partnere syntes var hot.

:)

Anonym poster: 767f6b2ec7c05eb1054e64853e63b727

Den mest sexy stillingen er den stillingen som gir deg mest nytelse mens du tar på deg selv.

Halve 'moroa' er jo å se deg bli kåtere og kåtere. Se deg nyte din egen stimulering av deg selv.

Han vil nok selv sørge for å posisjonere seg slik at han har den mengden 'innsyn' som trigger ham mest av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...