Gjest Espera Skrevet 8. desember 2004 #81 Del Skrevet 8. desember 2004 Stress, stress, stress! Og det er IKKE jul assa! Gleder meg stort til jul og koooser meg med juleforberedelser... Ikke at jeg har gjort så veldig mange, men de fleste gavene er iboks. Litt baking til helgen, og vaske ned kjøkkenet på søndag tenker jeg. Får heseblese meg avgårde til neste møte.... blæh. Ferie snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 8. desember 2004 #82 Del Skrevet 8. desember 2004 Huff, huff, huff! Får håpe det roer seg ned etterhvert, og at du får nyte adventstiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 17. desember 2004 #83 Del Skrevet 17. desember 2004 Legger igjen en liten førjulshilsen her jeg, og håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #84 Del Skrevet 17. desember 2004 Kos deg i helgen, Espera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. desember 2004 #85 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 22. desember 2004 #86 Del Skrevet 22. desember 2004 Tar juleferie herfra om ikke så lenge. Ville bare stikke rett innom og ønske deg riktig god jul, Espera. Håper du får en fin feiring og koser deg med familie, god mat og alt som hører julen til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #87 Del Skrevet 22. desember 2004 God jul og godt nyttår, Espera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 23. desember 2004 #88 Del Skrevet 23. desember 2004 Heisann! Vil ønske deg en riktig fin julefeiring og et spennende nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå