Gå til innhold

Begge liker å bli dominert, ingen liker å dominere. Funker det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en helt fantstisk mann, en skikkelig tøff fyr som er en skikkelig mann. Han er på en måte den som tar styringen på alt, slik jeg liker det. Det er bare det at i senga er han helt motsatt. Han liker ikke å dominere noe der, og jeg bare elsker og bli dominert. Snakker ikke om skikkelig dominans, bare at jeg liker at det er mannen som tar styringa. Altså begge liker å bli dominert, og ingen liker å dominere. Vil dette funke i lengden? De jeg har vært sammen med før har alltid likt å ta styringa, så jeg kjenner at det er noe som blir "feil" når vi har sex. Han er en helt fantastisk mann på alle andre områder, men vil dette komme til å ødelegge forholdet?

Anonym poster: 4ee01a412dabdf69ad5747199bad9023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan kanskje funke dersom begge er villige til å utfordre sine egne grenser og dominere en gang i blant, til tross for at det ikke føles naturlig i starten. Hvis det fortsatt føles helt feil eller avtennende, selv etter en tids prøving og feiling, blir det nok litt vanskeligere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan funke, og det kan gå dårlig, dere må finne ut av det sammen og eventuelt inngå kompromisser på hvem som tar styringa nå og da.

Jeg hadde samme situasjon med ex'en min, han likte å bli dominert og det gjorde jeg også. Det funket ikke i lengden da vi ikke klarte å bytte roller.

Anonym poster: 92bb791a8058a21ededf4c30d863236d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket ikke for meg og mannen min. Ekteskapet gikk til slutt dukken pga. det.

Anonym poster: 22313f1737d45050c852783e7ef2a677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd, veldig lite tilfredsstillende.

Anonym poster: ea51d6bd9644f7cfcfdb368ecc08743d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min er litt i samme situasjon, men hos oss har det virkelig gått bra. Vi har delt en del fantasier til hverandre og vi har lovet hverandre å gi og ta begge to. Siste ønske fra han var rollespill, noe ingen av oss har prøvd. Det var egentlig dritkult. Jeg sendte en melding til han mens jeg var på verkstedet og jobbet. Jeg latet som jeg var en godt voksen dame og lærinnen hans. Det endte opp med at jeg fikk lov til å komme hjem til han. Det ble veldig morsomt og vannvittig deilig. Da kunne jeg fnise og le mens jeg skrev meldinger istedenfor rett i ansiktet på han, hehe. Andre ganger har vi prøvd å ta bind for øynene på hverandre. Det blir man mye modigere av. Det tror det aller viktigste rådet jeg kan gi er å ha det gøy og ikke ta deg selv så høytidelig. Tar du intiativ og går ned på han når han minst venter det, så vil han bøye deg over sofakanten og ta deg når du minst venter det også. Win Win.

Anonym poster: fccfde8626868e6ad48468ca24a973d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt på å dominere! Bli enige om hvem som skal være dominerende på forhånd, det blir kanskje en spennende utfordring for dere begge :)

Anonym poster: a932c8897744ea245dd68ba5568ad040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som andre her: Prøv å switche! Man blir en bedre dominant hvis man vet hvor deilig det er å bli dominert selv, og det er ikke noe annerledes å dominere partneren fordi han/hun liker det enn det er å gi en blowjob - begge deler er tross alt noe man gjør for partneren som man strengt tatt ikke får noe ut av selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk sammen, å ha det gøy. våg å utfordre hverandre, og seg selv, kos dere :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje funke dersom begge er villige til å utfordre sine egne grenser og dominere en gang i blant, til tross for at det ikke føles naturlig i starten. Hvis det fortsatt føles helt feil eller avtennende, selv etter en tids prøving og feiling, blir det nok litt vanskeligere.

Prøvd?

Anonym poster: 1157d1267fc151de59e9eb327e3e72bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd?

Anonym poster: 1157d1267fc151de59e9eb327e3e72bd

Jeg har prøvd å utfordre mine egne grenser med å bli dominert selv om det føltes helt feil ja. Man må bare forsøke - noen begynner etterhvert å like også motsatt rolle, noen blir aldri helt komfortabel med den, men blir tent nok av at partneren liker det til å fortsette, og for noen er det så avtennende at man bare må avbryte hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å utfordre mine egne grenser med å bli dominert selv om det føltes helt feil ja. Man må bare forsøke - noen begynner etterhvert å like også motsatt rolle, noen blir aldri helt komfortabel med den, men blir tent nok av at partneren liker det til å fortsette, og for noen er det så avtennende at man bare må avbryte hele greia.

Vet akkurat hva du mener. Møtte ei som ville prøve å dominere meg en gang. Jeg ble med på leken, men.. Jeg greide å få ereksjon til å begynne med, men jeg klarte ikke å fullføre, dessverre for henne som ble veldig skuffa :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide å få ereksjon til å begynne med, men jeg klarte ikke å fullføre, dessverre for henne som ble veldig skuffa :/

Det er ikke din feil, det er hennes ansvar å legge opp til noe du greier å fullføre. Fikk du bekreftelse på at det var bra etterpå eller følte du deg langt nede? (Dette er ganske vanlig om du ikke får nok bekreftelse og kos etterpå). Synes hun hørtes kjip ut =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke din feil, det er hennes ansvar å legge opp til noe du greier å fullføre. Fikk du bekreftelse på at det var bra etterpå eller følte du deg langt nede? (Dette er ganske vanlig om du ikke får nok bekreftelse og kos etterpå). Synes hun hørtes kjip ut =/

Neida, jeg tok det pent jeg. Jeg sa ifra på forhånd også. Dessuten var ikke dette en kjæreste (kunne aldri vært sammen med en domina)

Allikevel forstår jeg jo henne også. Jeg burde kanskje ikke gått med på det til å begynne med, men jeg fikk poeng for å prøve i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du mener. Møtte ei som ville prøve å dominere meg en gang. Jeg ble med på leken, men.. Jeg greide å få ereksjon til å begynne med, men jeg klarte ikke å fullføre, dessverre for henne som ble veldig skuffa :/

Jeg ville nok aldri gått med på å prøve engang hvis det ikke hadde vært med en kjæreste, eller ihvertfall en jeg virkelig var trygg på, så det forstår jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok aldri gått med på å prøve engang hvis det ikke hadde vært med en kjæreste, eller ihvertfall en jeg virkelig var trygg på, så det forstår jeg godt.

Jeg var veldig trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bandit

Det kan kanskje funke dersom begge er villige til å utfordre sine egne grenser og dominere en gang i blant, til tross for at det ikke føles naturlig i starten. Hvis det fortsatt føles helt feil eller avtennende, selv etter en tids prøving og feiling, blir det nok litt vanskeligere.

Kloke ord. Det er nok flere som har fått seg en a-ha-opplevelse etter å ha forsøkt ukjente roller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig trygg.

Vel, du prøvde i alle fall, og det burde automatisk gi plusspoeng selv om det ikke gikk så bra. :P

Kloke ord. Det er nok flere som har fått seg en a-ha-opplevelse etter å ha forsøkt ukjente roller.

Det er sant. Og aha-opplevelsen kan lokkes fram med litt utforsking og justering, selv om det ikke alltid funker ved første forsøk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Det er sant. Og aha-opplevelsen kan lokkes fram med litt utforsking og justering, selv om det ikke alltid funker ved første forsøk. :)

Hadde jeg ikke tatt sjansen på å utforske og leke masse, hadde jeg heller aldri funnet ut hva som fungerer for meg og ikke. Og som du sier, erfaringen min sier at det ikke alltid er lurt å gi opp etter første forsøk... ;) Jeg føler meg heller ikke utlært, for å si det på den måten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og eks var sånn vi også, begge ville bli dominert i senga. så sexen klaffet aldri for oss, alt ble keitete og rart uansett hvordan vi byttet om på rollene, følte vel ikke helt at jeg nådde frem dit han ønsket uansett hvor hardt jeg prøvde. funka dårlig i lengden så er slutt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...