Gå til innhold

Jeg er drit stygg :(

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Du får bare stole på at han selv vet best hva han liker og tenner på, og at dere har ulik smak. Skal garantere deg at hvis han hadde syntes du er ekkel, så ville han aldri vurdert å kontakte deg i første omgang.

Stygg er forresten ikke et fast begrep, fordi folk har temmelig ulik smak. Selv om noen har et utseende nitti prosent synes er vakkert, kan andre ha et utseende fem prosent liker. Egentlig spiller det ingen rolle, sålenge du vil ha den som vil ha deg. Da trengs bare brøkdelen av en prosent, om den rette fins i den.

Konsentrer deg heller om hva du liker ved ham, og la han få ha sin smak i fred. Så får du deg kanskje en kjæreste, hvis du ikke tvinger ham til å bli din gratisterapeut. Sånt sliter fort istykker begynnende forhold.

tror du han er lei av meg? har jeg brukt han som gratis terapaut? jeg har sagt til han tusen ganger at jeg er stygg og at han kommer til å få sjokk når han møter :( osv men han vil ikke høre. han sier bare han kommer til å synes jeg er nydelig men det er irriterende for jeg er ikke det!! :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke noe jeg inbiller meg!!! jeg er seriøst DRIT stygg D: skjønner faenm ikke hva han ser imeg. det er bare hele meg.

Legg ut et bildet av deg selv så kan vi vurdere det?

Anonym poster: 1a15ae8c41497f409e9ed75bf7a6f2c4

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Legg ut et bildet av deg selv så kan vi vurdere det?

kunne godt det men om jeg legger ut så går det ikke bort D:

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke stygg med mindre du er ond :)

Og du plager ikke dyr og mobber ikke andre mennesker?

Anonym poster: dcee321ee260a6f45a578b06febc39d4

Gjest Beano
Skrevet (endret)

tror du han er lei av meg? har jeg brukt han som gratis terapaut? jeg har sagt til han tusen ganger at jeg er stygg og at han kommer til å få sjokk når han møter :( osv men han vil ikke høre. han sier bare han kommer til å synes jeg er nydelig men det er irriterende for jeg er ikke det!! :(

slettet

Endret av Beano
Gjest Gjest
Skrevet

Om du legger ut på imageshack.us kan du slette det igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jo da. Hvis du laster det opp på flickr, kan du gi oss lenken til bildet, og etter et par minutter kan du slette bildet :tommler:

Gjest Gjest
Skrevet

Du er ikke stygg med mindre du er ond :)

Og du plager ikke dyr og mobber ikke andre mennesker?

Anonym poster: dcee321ee260a6f45a578b06febc39d4

jeg er snill. prøver ialfall. men uansett.. gleder meg til å møte han men gruer meg også D: fordi tenk om han syns jeg er stygg?

Gjest navnelapp
Skrevet

jeg er snill. prøver ialfall. men uansett.. gleder meg til å møte han men gruer meg også D: fordi tenk om han syns jeg er stygg?

Veit du, det syns eg du heilt og fullt skal overlate til han å vurdere. Prøv å ikkje tenke på kva han syns om deg, tenk heller på kva du syns om han. Du fortener ein god kjæreste, veit du. Du må ikkje finne deg i kva som helst. :)

AnonymBruker
Skrevet

Legg det innpå www.bayimg.com

Så kan du slette det etterpå ;)

Anonym poster: 0b8e5985936a7f40da112a5515a6a7b9

Gjest Gjest
Skrevet

:OOO bare en time igjen til vi skal møtes, jeg begyner faktisk å glede meg :D <3 på en måte..

Gjest Gjest
Skrevet

Veit du, det syns eg du heilt og fullt skal overlate til han å vurdere. Prøv å ikkje tenke på kva han syns om deg, tenk heller på kva du syns om han. Du fortener ein god kjæreste, veit du. Du må ikkje finne deg i kva som helst. :)

takk for støttende ord :) betyr utrolig mye <3

AnonymBruker
Skrevet

Du bør nok jobbe litt med selvbildet ditt. Du er nok ikke så stygg som du selv tror, jeg har sett mange vakre jenter med lavt selvbilde og syns det er utrolig trist :( selv er jeg ikke et glansbilde, jeg er vel på gjennomsnittet et sted, vil ikke si stygg eller pen, men min mann syns jeg er vakker og det er det som betyr noe for meg. Om naboen ikke syns jeg er et glansbilde så gjør ikke det noe, det er ikke naboen som skal våkne med meg i senga si :P

Anonym poster: 23d3c78524a14825d882d8ca28175245

Gjest Gjest
Skrevet

Det gikk kjempe bra :D han syns ikke jeg var stygg, men penere enn han trodde :D

og han var drit søt og kjekk.

Og vi kysset og klinet. Men.. når vi klinet tenkte jeg bare på jenter.. jeg aviste han først fordi jeg trodde jeg var lesbisk, men tenkte at nei det er jeg sikkert ikke alikevel men nå begyner jeg å lure..

Gjest Beano
Skrevet

Det gikk kjempe bra :D han syns ikke jeg var stygg, men penere enn han trodde :D

og han var drit søt og kjekk.

Og vi kysset og klinet. Men.. når vi klinet tenkte jeg bare på jenter.. jeg aviste han først fordi jeg trodde jeg var lesbisk, men tenkte at nei det er jeg sikkert ikke alikevel men nå begyner jeg å lure..

Det er bra at alt gikk bra for deg, men hvor gammel er du egentlig? tenåring?

Skrevet

Helt naturlig det der. Hver gang jeg kliner, tenker jeg også på jenter...

AnonymBruker
Skrevet

TS synes ikke hun er stygg, men hadde lyst til å høre fra alle at hun er fantastisk. Det fikk hun. Nå kan vel tråden få dø i fred.

Anonym poster: b0387387e481e1384f326503155566e5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...