Gå til innhold

Jeg er drit stygg :(

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er drit stygg. Så stygg at det ikke går ann :( hater meg selv. Så ble en gutt intresert i meg men da prøvde jeg å bevise at jeg er stygg med å legge ut masse stygge bilder av meg selv. Jeg elsker han så høyt <3 <3 og nå skal vi møtes. men tenk om han syns jeg er stygg :((( ??? for jeg er seriøst DRIT stygg!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken er du stygg da tror du?

Anonym poster: fb5e4428a1b888df0116bce665fe0816

Gjest Gjest
Skrevet

På hvilken er du stygg da tror du?

jeg bare er stygg!! det er sånn jeg er.

Skrevet

OK? Så tenner han på støgge kvinnfolk, og synes det du synes er stygt ved deg selv er fint og sexy. Vinn-vinnsituasjon for dere begge. Nyt det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det kan jo være noe du inniller deg...derfor jeg spør hvorfor du tror det..jeg er gutt og for alt du vet kan f.eks jeg synes at du er veldig pen :)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

jeg bare er stygg!! det er sånn jeg er.

Hva med personligheten din, har du samme holdning til den?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

OK? Så tenner han på støgge kvinnfolk, og synes det du synes er stygt ved deg selv er fint og sexy. Vinn-vinnsituasjon for dere begge. Nyt det!

det er ikke noe morsomt!! :( han kan forsatt syns jeg er stygg. jeg virkelig hater meg selv HATER. jeg kan ikke nyte noe som helst!!

AnonymBruker
Skrevet

Føler virkelig med deg.. :( Har hatt det sånn selv tidligere..synd vikke kan snakke litt på PM..vil så gjerne trøste deg litt

Gjest Gjest
Skrevet

det kan jo være noe du inniller deg...derfor jeg spør hvorfor du tror det..jeg er gutt og for alt du vet kan f.eks jeg synes at du er veldig pen :)

det er ikke noe jeg inbiller meg!!! jeg er seriøst DRIT stygg D: skjønner faenm ikke hva han ser imeg. det er bare hele meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med personligheten din, har du samme holdning til den?

jeg har utrollig teit personlighet D:

Jeg klarer ikke prate nok. herregud.. jeg er bare en mislykka idiot.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

jeg har utrollig teit personlighet D:

Jeg klarer ikke prate nok. herregud.. jeg er bare en mislykka idiot.

Høres ut som at du trenger å prate med noen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke noe jeg inbiller meg!!! jeg er seriøst DRIT stygg D: skjønner faenm ikke hva han ser imeg. det er bare hele meg.

Men hva er så stygt med deg da? kropp eller andre ting?

Gjest Gjest
Skrevet

Føler virkelig med deg.. :( Har hatt det sånn selv tidligere..synd vikke kan snakke litt på PM..vil så gjerne trøste deg litt

hva fikk deg ut av det da? jeg kan ikke forandre utseende mitt :( jeg er dømt til å være mislykka og stygg

Gjest Gjest
Skrevet

Men hva er så stygt med deg da? kropp eller andre ting?

ALT!!! skjønner?? det eneste jeg er fornøyd med en nesa. alt anner er STYGT

AnonymBruker
Skrevet

hva fikk deg ut av det da? jeg kan ikke forandre utseende mitt :( jeg er dømt til å være mislykka og stygg

Det som fikk meg ut av det var å prate med andre og få positive tilbakemeldinger om meg selv..få skryt,fine kommentarer osv. Men det tar tid... Gutt 30

Gjest Bandit
Skrevet (endret)

Jeg er drit stygg. Så stygg at det ikke går ann :( hater meg selv. Så ble en gutt intresert i meg men da prøvde jeg å bevise at jeg er stygg med å legge ut masse stygge bilder av meg selv. Jeg elsker han så høyt <3 <3 og nå skal vi møtes. men tenk om han syns jeg er stygg :((( ??? for jeg er seriøst DRIT stygg!

Du har vist ham masse bilder av deg selv, og han vil fremdeles møte deg. Hvor er logikken i det du skriver, tror du? Han vil møte deg fordi han likte det han så, tror du ikke? Hadde du vært stygg ville han stått over.

Endret av Bandit
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Du har vist ham masse bilder av deg selv, og han vil fremdeles møte deg. Hvor er logikken i det du skriver, tror du? Han vil møte deg fordi han likte det han så, tror du ikke? Hadde du vært stygg ville han stått over.

jeg tok masse stygge bilder av meg dselv men de ble ikke stygge nok!!! jeg er styggere irl enn på bilder. hadde lagd ut bilde her av meg selv om det gikk ann å fjerne det etterpå. åhhhhhhh :( jeg vil møte han og sånt men er redd han ikke liker meg :( for jeg liker han veldig godt :(

Skrevet

Du er nok ikke stygg. Men det virker virkelig som om du har utrolig dårlig selvbilde. Det er det du må jobbe med, ikke utseendet ditt.

Skrevet (endret)

Du får bare stole på at han selv vet best hva han liker og tenner på, og at dere har ulik smak. Skal garantere deg at hvis han hadde syntes du er ekkel, så ville han aldri vurdert å kontakte deg i første omgang.

Stygg er forresten ikke et fast begrep, fordi folk har temmelig ulik smak. Selv om noen har et utseende nitti prosent synes er vakkert, kan andre ha et utseende fem prosent liker. Egentlig spiller det ingen rolle, sålenge du vil ha den som vil ha deg. Da trengs bare brøkdelen av en prosent, om den rette fins i den.

Konsentrer deg heller om hva du liker ved ham, og la han få ha sin smak i fred. Så får du deg kanskje en kjæreste, hvis du ikke tvinger ham til å bli din gratisterapeut. Sånt sliter fort istykker begynnende forhold.

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

jeg tok masse stygge bilder av meg dselv men de ble ikke stygge nok!!! jeg er styggere irl enn på bilder. hadde lagd ut bilde her av meg selv om det gikk ann å fjerne det etterpå. åhhhhhhh :( jeg vil møte han og sånt men er redd han ikke liker meg :( for jeg liker han veldig godt :(

Kanskje fordi det du ser inne i hodet ditt er styggere enn det som kommer fram på bilder? Og i virkeligheten? Du må jobbe med selvtilliten din. Du er nok langtfra så ille som du vil ha det til. Han vil jo møte deg, og da liker han det han ser. Du får ta utgangspunkt i det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...