Gå til innhold

Når forsvinner stingene etter kastrering på hund?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pelsen ble kastrert 20 februar. Nå er det 4 sting igjen. Jeg mener jeg fikk beskjed om at stingene er selvoppløselige. Burde de ikke være borte nå, da?

I et standardskriv fra vetten ser jeg nå at det står at om det er synlige sting, skal disse plukkes om ti dager...tror ikke det var det jeg fikk beskjed om.

Det er langt å reise for å dra tilbake for å fjerne stingene, så jeg tenkte jeg skulle prøve selv, men det var ikke så lett.

Hvordan kan jeg se om det er en selvoppløselig tråd? Tråden er lilla, og ganske stiv. Hvis det er en selvoppløselig tråd, hvor lang tid kan det ta før stingene er borte? Mener han hadde flere enn bare 4 sting da han var nykastrert...

Anonym poster: 51793090f8782b10670fa2776db55f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FiskenBlub

Ring vet å hør om det er selvoppløsende. Katta mi ble sterilisert og stingene skulle forsvinne etter 2 uker,men hun hadde de i en måned. Det var selvoppløsende sting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår måtte tilbake til vet etter 10 dager for å fjerne sting. Det var en lilla tråd slik du beskriver, som vet klippet over et par steder og dro ut med pinsett. Hadde jeg visst at det var så enkelt hadde jeg nok gjort det selv. Det satt igjen en liten bit som jeg oppdaget da vi kom hjem, så den tok jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...