Gå til innhold

Endelig bryllup 19 juni 2004


blyg

Anbefalte innlegg

Morsomt å lese hvordan det går med deres planlegging siden vi gifter oss samme dag.

Lykke til! Nå er det ikke mange dagene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei blyg!

Litt ekstra morsomt å lese dagbøker til de som gifter seg samme dag som meg, for da kan vi se om vi er sånn ca. likt i "løypa", og det er vi.

I forrige uke var jeg til tilpassing av kjolen

Jeg fikk tilpasset kjolen min nå i pinsen. Tror den blir bra når den er ferdig justert.

Ellers er min kjære nå drukket ut' date=' og jeg vet (etter at diverse har røpet seg) at det er min tur på lørdag, så det er bare å lade opp!! Aner ikke hva jeg skal, men gleder meg til en hel dag sammen med alle de søte venninnene mine!!! [/quote']

Jeg har også en sterk fornemmelse om at jeg blir drukket ut denne helgen. Samboeren min blir i hvert fall det. Han var sikker på at det skulle skje nå i pinsen, og turte ikke være med meg på pinsetur. Han ville være hjemme i Oslo, i tilfelle han ble hentet av gutta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole!

Håper du får et fint utdrikningslag i morgen!

Det er deilig å ha det meste i boks, ikke sant? Kos deg med de siste dagene og slapp av og nyt bryllupsdagen!

Håper det ordner seg med korsettet!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frosken, Skogeki og juni04! Takk for hilsener.. morsomt å utveksle erfrainger med andre bruder...så slipper man å prate "hullihodet" på venninner som ikke er på samme ståsted i livet!!

Nå har vi fått bordplanen nesten ferdig... må flytte på et par stykker da det har kommet til en gjest til etter at vi trodde vi var ferdig... (onkelen min som har kreft, og trodde han ikke orket å komme har takket ja allikvel, noe jeg setter veldig pris på!!).

Ellers er bordkortene ferdige, og levert på selskapslokalene, vi har fått greie på ha de med matallergi kan og ikke kan spise, og nå er det bare å lene seg tilbake og vente på utdrikkingslaget.... har en veldig sterk følelse at det skjer i morgen.....

Ha en god helg alle sammen, nyt someren og slapp av og pust ut!!!! Det skal jeg i allefall!!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vil bare legge igjen en liten hilsen og ønske lykke til med de siste forberedelsene! Din tilkommende mann virker jo veldig omtenksom og romantisk, han hadde virkelig gjort seg flid i forkant av frieriet! Kjolen din er nydelig, Demetrios er liksom "garantert suksess" i mine øyne. Vel, mange lykkeønskninger for bryllupsdagen og alle dager som kommer etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mikkelbrud, takk for koselig hilsen.. Ja min kjære slår ikke til så ofte, men nå han gjør det, er det som oftest veldig gjennomtenkt.... Liker tanken på at han har brukt litt tid og energi på gjennomførelsen av frieriet, blir likssom enda bedre da.....

Vel.. da var denne helgen over, og jeg er offisiellt drukket ut!!! Herregud så sliten jeg er nå.... Sitter på jobben og sliter skikkelig....

MEN: det var utrolig bra dag.... alle var i topp humør.. jeg holdt ut hele dagen, det var nøye planlagt og veldig bra gjennomført... Jeg fikk gjøre masse moro og det var minimalt med "utdriting"... så alt i alt er jeg kjempefornøyd!!! Orker ikke referere hele dagen her, for det tar tid, men jeg er veldig fornøyd, og stolt av mine to forlovere som virkelig har lagt "sjelen" sin i å få en suuper dag for alle sammen, noe som de klarte veldig bra!!!

Nå får jeg komme meg gjennom dagen, ta det rolig i kveld, og satse på å være litt produktiv de neste dagene...

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble en rolig hjemme kveld med kun min kjære og meg. Min kjære laget ferdig kirkeprogrammet, og det ble veldig fint. Nå skal vi få trykket en prøve av det, og hvis det er bra er det bare å trykke i vei! Da gjenstår bare heftene som skal ligge på bordet. Det meste som skal være med i de er ferdig, men har litt finpussing igjen.. dette gjøres til helgen, også trykker vi neste uke....

Oiiioiioi, nå gleder vi oss!! Dette skal bli skikkelig gøy...

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirkeprogrammet ble suupert, og vi må bare justere et par små ting... Så får vi se om presten godkjenner det i morgen, da skal vi nemlig til samtale med han, og gjennomgang av alt som skal skje i kirken. Det gleder vi oss veldig til begge to. Blir spennende å se kirken innvendig, da det er kjempelenge siden vi har vært i den... og da så vi selvsagt ikke på den med de "brillene"...

Oppdatering følger...

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi møte med presten, og gjennomgang av alt som skal skje i kirken. Musikerne var også der, og fikk høre litt på akkustikk og teste piano osv.. (de var helt utrolig flinke... DET BLIR SÅÅÅ BRA!!!)

Foreldrene var også med, og vi "trente" på hele seremonien en gang. Etterpå ble vi to igjen med presten, og hadde en avslappende og hyggelig samtale. Det var deilig å sitte der i kirken, og kjenne den rolige stemningen en kirke har... senke seg over oss. Det ble en hyggelig stund, som vi begge er veldig glad for at vi fikk. (Nå skal det sies at vi sjelden går i kirken, og ikke er "veldig" kristene, men akkurat denne stunden var annerledes og veldig fin!!)

8 dager igjen.......... Gulp... og Yeah!!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange dagene igjen nå, tenker du er spent!

Nyt de siste dagene fram til den store dagen, jeg ønsker dere alt hell og lykke både denne uka, på den store dagen og videre i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blyg!

Har du like store sommerfugler i magen som meg? Tenk, nå er det bare 5 dager igjen. Gleder meg masse, og føler at jeg har ting under kontroll - så langt, i hvert fall! Lykke til de siste dagene!

-skogeki-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to!!

Ja, nå kjenner jeg det kribler litt i magen ja!! Jeg skal jobbe i dag og i morgen, og så har jeg fri resten av uken. Det første jeg skal gjøre på onsdag morgen, er å reise ut til brudesalongen og få kjolen min, så får vi krysse alt vi har for at den passer denne gangen!!!!

Ellers har jeg laget en liste over alt jeg må få gjort i løpet av uken... så jeg tror dagene kommer til å fly!! Plutselig så er det den 19/6, som jeg har ventet på nå i 11mnd!!

Lykke til til deg og Skogeki, jeg kommer til å tenke på alle de som gifter seg den 19/6. Jeg er sist ut av alle sammen så vidt jeg vet, og kommer til å ha nok av tid å "angste" på!!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på lørdag, vennen! Det kommer til å gå kjempe fint! Jeg hadde gjort det igjen i morgen hvis jeg hadde hatt mulighet! Vi hadde en kjempe fin dag! Det håper jeg dere får også..Gleder meg til å se bilder!

Husk å slappe av og nyte dagen! Og tiden frem mot bryllupet!

Kos deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, da er det tirsdag kveld, vi har hatt forlovermøte med alle fire forloverne, og gått igjennom hele opplegget med dem (hvem henter hva, kjører hvor osv...) og nå sitter jeg her, og føler jeg har så mye å gjøre, men vet ikke hva.... Nokså frustrerende egentlig!!

Vel, skal hente kjolen i morgen, og det er jo viktig... har fri, og skal prøve å slappe av så godt jeg kan disse siste dagene.....

Brudgommen gleder seg veldig nå, og det er så koselig!!! Blir veldig glad av det!!!

Vel, oppdatering følger!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen brud04!! Kjempe koselig!!

Ja, nå er det kun kort tid!!

Merker det godt! Har vært og hentet kjolen min i dag, og nå henger den ferdig strøket og vakker som den er, på mine foreldre sitt soverom, og venter på meg!! Drar dit på fredag kveld, og skal tilbringe siste natten på pikerommet, sammen med mine to forlovere!! Det blir skikkelig fnise-jente-kose kveld!!!

Har ellers ordnet litt forskjellige småting i dag, og det er digg!!!

I morgen skal jeg til negle-damen, og få pene negler!! Ellers kommer blomstene til borddekorasjonene i morgen, og vi skal skjære de og sette de i vann, slik at de springer ut litt til lørdag.

Damen som skal lage brudebukketten min ringte i dag, og fortalte at blomstene har kommet til henne, og de er bare såååååååååååååååååååå nydelige!! Det var hyggelig gjort av henne, å ringe og roe nervene til en vordene brud!!!

Nå skal jeg straks ut og møte en god venninne, slik at brudgommen får litt ro og fred... som han har bedt om!! :wink:

Da får han det!!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, ville ta turen innom og se hvordan det går med deg :) Så morsomt med en mann som gleder seg til bryllupet og viser det! Ønsker dere begge to en strålende dag på lørdag, håper dagen blir alt dere har drømt om og enda litt til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå er det dagen før den store dagen!!! Hurra!!! Nå er jeg KLAR!!!

Senere i dag, skal vi dra opp på selskapslokalene, og se det ferdig dekkede bordet, og få lagt på de heftene hvor vi har skrevet om alle gjestene!! Blir gøy å se hele bordet klart!!

Så senere i dag, pakker jeg bagen, og drar til mamma og pappa sammen med forloverene mine. Min kjære blir hjemme, og får nok besøk av sine forlovere!!!!

I går fikk jeg "nye" negler, de ble kjempefine. Ellers var jeg ute og fikk leid meg et underskjørt, da den hersenes brudesalongen som hadde kjolen min, hadde "glemt" at jeg skulle ha det, og hadde ikke flere ledige..... (må ta en alvorsprat med de til uken... men driter litt i det nå!!)

Ellers fikk jeg kjøpt kort til morgengaven, og gjort noen andre "småting"

På kvelden gikk min kjære og jeg en tur, og satte oss i gresset på et nydelig sted. Der snakket vi om alt mulig, og om hvor deilig det endelig skal bli å bli mann og kone. Vi kan nesten ikke tro, at tiden har gått så fort, og nå bare gleder vi oss til begivenheten i morgen, og ikke minst bryllupsreisen!!!!

Hvis jeg ikke rekker å skrive mer nå før bryllupet; ønsker jeg alle andre som gifter seg i morgen LYKKE TIL!!! Jeg skal prøve å få skrevet et referat før jeg drar, og kanskje legge ut et bilde også!!!!!

Ha en fin helg, og til alle fremtidige bruder: Lykke til med videre planlegging!!!!

Varm klem blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen! Akkurat nå sitter dere antagelig til bords og nyter å være mann og kone, syns formelig jeg kjenner lykkerusen deres! Håper dere har hatt en fantastisk dag så langt og at fortsettelsen blir like fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...