blyg Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Endelig er det vår tur.. Det er 14 uker uker igjen nå, og nå begynner vi å merke at det snart skal skje. Vi har vært veldig "rolige" i forhold til hele bryllupet, og har ikke stresset med noen ting. Men nå som vi skal til å sende ut inbydelser, bestemme meny, ha møte med prest o.s.v har det likssom blitt mer virkelig. Vi har vært kjærester i 9 år, har bodd sammen i 5 av disse årene, og føler oss mer eller mindre gift. Vi har ingen barn, synes det er ok å vente med til etter bryllupet, og føler egentlig at dette ikke forandrer så mye annet enn at vi endelig skal få ærklært for hverandre og alle andre at vi gleder oss til å leve sammen resten av vårt liv. Alikevel kom det overraskende på når min kjære satte seg ned på kne, med karibiens solnedgang i bakgrunnen, og fridde til meg. Jeg var i sjokk i en lang stund, og glemte helt å se på den nydelige diamantringen i hvitt gull (som han hadde brukt flere timer på å plukke ut, og plukket sten, og innfattning hver for seg, og fått gullsmeden til å sette sammen) som han hadde gitt meg. Datoen ble satt nesten med en gang.. og denne datoen er litt spesiell for meg, da mine foreldre forlovet seg samme dato. Det blir helt utrolig å få oppleve en slik dag, hvor man samler alle man er glad i, og får dele en hel dag sammen med alle sammen. Ikke minst skal det bli gøy å få gå i drømmekjolen en hel dag!!! Oppdateringer på hva som skjer kommer fortløpende nå, vil jeg tro, i og med at det nærmer seg med stormskritt. Vil ellers benytte sjansen til å ønske alle andre i KG lykke til med bryllupsforberedelser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Grattis med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Takker!! Skal følge med på dine forberedelser også Tex!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Har du funnet deg kjole eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Ja, det har jeg... Skal leie kjole jeg da... Fannt en kjole i Oslo, men da jeg bestemte meg for å dra å kjøpe den, var den utsolgt. Brukte mye tid og energi på å finne en brudesalong som ville ta den inn, men nå har jeg fått Ski brudesalong til å ta den inn, og de har lovt at den er helt ny når jeg skal ha den!! Har vært å sett den en gang etter at den kom til landet, og nå er det bare å vente til det nærmer seg litt mer, så vi kan sy den inn, for den er en smule stor. (Synes det var bedre å bestille litt stor, enn litt liten, bedre for selvfølelesen likssom!! ). Den er av merket Demetrios. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mars 2004 #6 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei og velkommen Her finner du helt sikkert mange nyttig tips.. Blir litt forvirret av signaturen din, for jeg het egentlig junibrud04! Men bare koselig at det er flere av oss Kose deg med planleggingen, ligger dere godt an? Demetrios har helt nydelige kjoler :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei juni04!! Planleggingen går egentlig veldig bra tror jeg.. (Har jo ikke gjort dette før vet du ) Vi har fått orden på alle de "store" tingene som: Kirke Lokaler Gjesteliste Inbydelser Solist i kirken Kjole Antrekket til brudgomen Forlovere (vi skal ha to hver) Toastmaster Bil til og fra kirken Fotograf Bryllupsreise Og ellers en del små-ting. Så det er da ikke så galt!! Jeg har likt Demetrios sine kjoler fra første stund, og fant raskt ut at jeg måtte ha en av det merket!! Lykke til videre!! Vi gifter oss helgen etter deg, og gleder oss enormt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #8 Del Skrevet 24. mars 2004 Du har ikke noe bilde av kjolen din da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har et bilde, men som uerfaren bruker, har jeg ikke skjønnt helt hvordan jeg legger det ut... Kan noen forklare meg det? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 24. mars 2004 #10 Del Skrevet 24. mars 2004 Gratulerer med dagbok og velkommen hit, Blyg! Og nå fikk jeg svar på det sopm jeg har blitt bare mer og mer forvirret over i hele dag! Trodde det var den første Junibrude 04 som hadde fått seg nytt nick, men skjønte ikke hvorfor alle drev og sa velkommen da... Nå da jeg har kommet meg ut av teitmodusen er det altså på sin plass å ønske deg velkommen, Blyg og ønske deg lykke til med bryllupsplanleggingen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. mars 2004 #11 Del Skrevet 24. mars 2004 Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei Isiselin, og tusen takk!! Dette er en morsom måte å treffe andre like "gifte klare" damer på!! Lykke til til deg og!! Det går fort nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golosa Skrevet 24. mars 2004 #13 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei Blyg! Jeg har vaert inne aa tittet paa hjemmesiden deres. Dere er et veldig pent par! Jeg saa ogsaa at vi har noen felles bekjente (i gjesteboken) Kan jeg spoerre hvor dere kommer fra? Jeg ble litt nysgjerrig, men jeg forstaar deg om du ikke onsker aa si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei Golosa! Så hyggelig sagt av deg!! Jeg må jo si meg enig at min tilkommende er en kjekk mann!! Får fortsatt helt vondt i magen når jeg tenker på at han er MIN kjæreste!! Så morsomt at vi har felles kjente.. hvem er nå det? Vi kommer begge fra Bærum.. Hvor kommer du fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golosa Skrevet 24. mars 2004 #15 Del Skrevet 24. mars 2004 Ja, naa kan du lure litt Jeg kommer ogsaa fra Baerum (Jar). hmmm.. dere ser ganske kjente ut begge to, men jeg klarer ikke helt plassere dere. Baerum er jo ikke saa stort.. Saa hyggelig det saa ut paa Eikelistuene. Det kommer til aa bli et nydelig bryllup. Lykke til med forberedelsene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei Golosa, så morsomt at du kanskje kjenner oss igjen... Min tilkommende er opprinnelig fra Jar, og jeg fra Eiksmarka, så det er helt sikkert ikke umulig at vi har truffet hverandre før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. mars 2004 #17 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei på deg fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 24. mars 2004 Takk takk Mother!!! Hyggelig med hilsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 25. mars 2004 I går var jeg å ordnet meg slør til kjolen min. Det er et laaangt slør, som går helt ut til enden av slepet mitt. Det er like langt hele veien, og har små blinkende stener i seg.... Tror dette blir suupert... Nå er det bare å tenke litt mer på om jeg skal bruke tiaraen jeg har kjøpt, eller om jeg skal droppe den... Synes det er vanskelig, så jeg har egentlig bestemt at jeg skal ta den avgjørelsen sammen med frisøren på prøvetimen vi skal ha i mai..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 25. mars 2004 #20 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei på deg, Blyg! Jeg skal også gifte meg 19. juni 2004, så jeg kommer til å følge nøye med i bryllupsdagboken din. Lykke til med forberedelsene! Jeg koser meg masse med all planleggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå