Gå til innhold

Det strømmet blod fra penis når vi hadde sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan det være? ONS i går, og han begynte å blø. Føst trodde vi det var meg, men så ble jeg blodig i munnen da jeg sugde.

Han hadde jo ikke vondt, og jeg såg ingen sår.

Hva kan det ha vert tror dere?

Anonym poster: d94963f1937e3431b52fe37c60feb477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strengen som ble revet opp?

Anonym poster: 3508661b9b1016ed304f239596623e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sannsynligvis ingen krise da.

Puster lettet ut :-)

Anonym poster: d94963f1937e3431b52fe37c60feb477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager har du ONS uten kondom og suger i tillegg? Er jo som å be om å få en sos det :rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager har du ONS uten kondom og suger i tillegg? Er jo som å be om å få en sos det :rolleyes:

Signerer dette, ikke bra med ONS uten beskyttelse, det er sli uønskede unger og klamydia (+ Andre SOS) spres for alle vinder!! Herslig kaller jeg det!!! :kvalm:

Anonym poster: b6bddf10763d3b29d40f8d638a554052

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer dette, ikke bra med ONS uten beskyttelse, det er sli uønskede unger og klamydia (+ Andre SOS) spres for alle vinder!! Herslig kaller jeg det!!! :kvalm:

Anonym poster: b6bddf10763d3b29d40f8d638a554052

Ja det ble jo litt uvanlig med alt det blodet rennende fra munnvikene mine ;-)

Anonym poster: d94963f1937e3431b52fe37c60feb477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hva skjer da, er den ødelagt for alltid?

Nei, ikke nødvendigvis.

Men, detkan bli noe kirurgisk jobb og en del evalueringer av hva som er beste løsning.

Forøvrig har jeg nada tro på at strengen har røket og han bare lykkelig og glad merker ingenting :glare:

Kjenner en fyr det skjedde med, og i følge ham selv så var det såvist ingen dans på roser.

Satans vondt var det visstnok også, og det kan jeg levende tro, - så ingen tiltro dette.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som får spesielt vondt når strengen ryker, så kan godt ha vært det. Er ikke noe som trenger å fikses heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Dette skjedde med min ex flere ganger (han hadde trang forhud også, så det kan være en sammenheng der)

Han syns ikke det gjorde noe vondt i det hele tatt at strengen røk, men det ble jo et skikkelig gris da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke nødvendigvis.

Men, detkan bli noe kirurgisk jobb og en del evalueringer av hva som er beste løsning.

Forøvrig har jeg nada tro på at strengen har røket og han bare lykkelig og glad merker ingenting :glare:

Kjenner en fyr det skjedde med, og i følge ham selv så var det såvist ingen dans på roser.

Satans vondt var det visstnok også, og det kan jeg levende tro, - så ingen tiltro dette.

det høres spennende ut kan være alt mulig da gå til kegen begge to
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

det høres spennende ut kan være alt mulig da gå til kegen begge to

Jeg kan bare basere meg på hans egen gjenfortelling av hendelsesforløpet, men det var vistnok opplevd å være mye blod, som sagt satans vondt, legen på vak på legevakten henviste til sykehuset hvor de ble evaluert både omskjæring og diverse andre festelige stunt med kniv.

Trenger kanskje ikke påpeke at det har satt sine spor ja.

Og så holder jeg selvsagt helt åpent at andre kan ha andre opplevelser med tilsvarende hendelser :jepp:

Men et visst blodtap tror jeg er vanskelig å unngå.

Mengden skal være usagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har fått mange gode råd her ts, men å bruke seg selv som "avfallsplass" og ikke bruke kondom, er fryktelig, fryktelig dumt. Vet du ikke det? Tror du at sykdommer og graviditet ikke hender deg? Gir du f***? Jeg blir litt sjokkert over at folk fremdeles gambler med helsen sin, når det går an å ha så mye sex en bare vil, trygt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at du har fått mange gode råd her ts, men å bruke seg selv som "avfallsplass" og ikke bruke kondom, er fryktelig, fryktelig dumt. Vet du ikke det? Tror du at sykdommer og graviditet ikke hender deg? Gir du f***? Jeg blir litt sjokkert over at folk fremdeles gambler med helsen sin, når det går an å ha så mye sex en bare vil, trygt.

Jeg vet ganske godt hvordan man lager barn ja, og det er ikke ved å suge ;-)

Synes forøvrig det er litt trist å lese dette innlegget da ordbruken din viser en viss ovenfra og ned holdning som jeg tror du vil tjene på å legge fra deg, eventuelt vokse av deg.

Anonym poster: d94963f1937e3431b52fe37c60feb477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan det være? ONS i går, og han begynte å blø. Føst trodde vi det var meg, men så ble jeg blodig i munnen da jeg sugde.

Han hadde jo ikke vondt, og jeg såg ingen sår.

Hva kan det ha vert tror dere?

Anonym poster: d94963f1937e3431b52fe37c60feb477

Får håpe han ikke hadde så mange sykdommer da :)

Anonym poster: 83adfb477b088936e853fb291becb059

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...