Gå til innhold

Vil vi ha disse utenlendingene her, som ikke tilpasser seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan disse mennesken bidra til samfunnet vårt? Ingenting. De kan bidra til at uviklingen stopper opp og at vi ender opp i steinalderen...

Anonym poster: 09337de4fead95010706db77bf95de2d

Stoppet å lese etter det der.

Disse menneskene?

BIDRA til at utviklingen stopper opp og at vi ender opp i steinalderen?! :klaske: :klaske: :klaske:

:nocomment:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nordmenn som ikke tilpasser seg hiver vi i fengsel,

innvandrere som ikke tilpasser seg sende vi tilbake!

-dette for å unngå at de innvandrerne/ny landsmenn som kan oppføre seg ikke blir dratt under kammen til de som ikke kan det... For det er nemlig sånn at mange av oss missliker disse som ikke kan tilpasse seg, noen er redd dem, andre bare sinna - da kan man fort bli redd/sinna på alle, siden man ikke vet hvilken tilpassings evne alle har.

(redd for at de har voldtatt, drapsforsøk, ranet - sinna for at de har voldtatt, drept, ranet noen de bryr seg om)

Norske slemminger høre til i fengslet - slemme innvandrere hører til der de kommer fra!

Anonym poster: 597e1d3e0591925ae77e4d8770a72d84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva med nordmennene som ikke "tilpasser seg"?

Skal vi hive ut alle som ikke "oppfører" seg?

JA :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

Stoppet å lese etter det der.

Disse menneskene?

BIDRA til at utviklingen stopper opp og at vi ender opp i steinalderen?! :klaske: :klaske: :klaske:

:nocomment:

Regner med at "ender opp i steinalderen" er satt på spissen, men blir det for mange av dem skal du ikke se bort ifra at Norge vil utvikle seg i negativ retning, mer og mer tilbake til voldsape-stadiet, slik som her:

http://ipad.dagbladet.no/2013/03/09/nyheter/krig_og_konflikter/fotball/egypt/26136667/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Som regel" begår de ikke kriminalitet i det hele tatt. I hvert fall ikke verre enn å ligge ti km/t over fartsgrensen, altså ting nordmenn flest også gjør. Innvandrere fra en del land er sterkt overrepresentert på alskens negative statistikker, men "som regel" holder de seg innenfor de lover nordmenn holder seg innenfor. At det skal stilles strenge krav er jeg derimot enig i, men at vi skal kaste ut hele familier fordi en 16-åring stjeler en Cola på butikken eller kjøper en scooter uten plombering tar gjøk til et helt nytt nivå.

Innvandrere flest virker langt mer siviliserte enn deg. Og før du kommer drassende med "er jeg verre enn de som dreper og voldtar????": Nei, det er du ikke. Men du er verre enn innvandrere flest. For selv om innvandrere som helhet er overrepresentert, dreper og voldtar de færreste av dem. Det bør stilles strengere krav til innvandrere enn i dag, men vi trenger jo ikke legge bort hodet.

Anonym poster: f190665113fb2a46a0c3da80d1fbb7ab

Jeg synes faktisk ikke det er gjøkete med en nulltoleranse ordning, for det er faktisk ganske mange innvandrere som driter i det norske folk og turer som de vil! Dette gjelder såklart ikke alle men her jeg bor er det utrolig mange invandrergutter som går i små gjenger å ser etter et lett offer, og her har det gått så langt at enkelte gater holder folk som kjenner byen seg unna fordi det er en enorm sansynlighet for å bli ranet, knivstukket , voldtatt ol. i disse gatene som somregel er bakgater dær innvandrergjengene står klare for å utnytte det norske og naive folket! overfallsvoldtekter utføres også somregel av utlenninger desverre, joda norske folk voldtar de og men jeg føler liksom at dersom du kommer til vårt land og ikke er villig til å omstille deg og bare tar å tar å tar, skader MITT folk og gir ingenting tilbake så har du ingenting her å gjøre og da spiller det fint liten rolle om hvor gammel du er!

Innvandrere som tar seg en utdanning eller jobb, som lærer vårt språk holder seg på rett side av loven og som er vennlige, forståelsesfulle og takknemlige (ja for det synbes jeg de sal være som har fått lov å komme til et så deilig land som norge er) er såklart meget velkommen til å nyte Norge, men resten kan bare pelle seg ut og dra tilbake til dær de kom ifra!

Dette er min mening og mine erfaringer ang innvandrere, jeg respekterer såklart at du har din, uten å kalle din mening for gjøkete eller andre barnslige ting ;)

Anonym poster: a213ca6cd280a1e0620462537b2b5b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan dere seg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10100621

Tre av guttene er under 18 men like fucked oppi huet sitt fordeom, burde disse få lov å vokse opp i vårt land og dra nytte av vår gode levemåte?

Spør du meg så NEI! de burde bli kasta ut og aldri få sette sine ben her i landet igjen!

En ungdom som gjør slikt vil bli enda mer farlig som voksen, og på guttene virker det virkeli som at mangelen på empati og skyldsfølelse mangler sterkt!

Anonym poster: a213ca6cd280a1e0620462537b2b5b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, for all del, de som raner, knivstikker og voldtar er vi helt enige om at bør ut. Jeg mener imidlertid at det bør være en forskjell i reaksjonen på voldtekt og reaksjonen på å kjøre en uplombert scooter, noe en betydelig andel av norske tenåringsgutter gjør.

Kan bruke meg selv som eksempel, siden jeg er innvandrer selv. Min far har to fraværsdager på de 20 år han har vært i Norge og jobbet fulltid. Han har mastergrad. Selv er jeg medisinstudent, og på fritiden bruker jeg mye tid på verv i frivillige organisasjoner. Det samme gjør forsåvidt pappa også. Ingen av oss har rulleblad. Synes du det lyder rimelig at vi begge skal ryke rett ut, jeg til et land jeg aldri har vært i, dersom min lillesøster tas for nasking på Oslo City?

Jeg er helt enig i at dersom du kommer hit for å utnytte det norske systemet, noe en hel del gjør, er du en utakknemlig drittsekk som kan ha deg til helvete ut av landet ditt/mitt/vårt. Nulltoleranse, derimot, betyr bare at du like gjerne kan begå alvorlig kriminalitet som småtteri. Det er klart, det vil kanskje sørge for at min lillesøster ikke nasker på Oslo City (uten at det er noe hun kunne funnet på uansett, altså), men de som først begår skikkelig alvorlig kriminalitet bryr seg sjelden om konsekvensene. Antisosiale nesten hele gjengen. Og voldtekt er blant det færrest tas for.

Jeg forstår tankegangen din, altså, og det var ufint av meg å beskrive den som jeg gjorde, jeg bare mener det er lite gjennomtenkt. Det gjør at de som begår småtteri som andre her i landet (som å kjøre for fort) risikerer vel så mye som voldtektsmennene gjør.

Anonym poster: f190665113fb2a46a0c3da80d1fbb7ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrere som tar seg en utdanning eller jobb, som lærer vårt språk holder seg på rett side av loven og som er vennlige, forståelsesfulle og takknemlige (ja for det synbes jeg de sal være som har fått lov å komme til et så deilig land som norge er) er såklart meget velkommen til å nyte Norge, men resten kan bare pelle seg ut og dra tilbake til dær de kom ifra!

Anonym poster: a213ca6cd280a1e0620462537b2b5b5a

Hvorfor skal innvandrere som følger loven, jobber og betaler skatt være takknemlige overfor deg? De bidrar da like mye til å bygge opp samfunnet som alle andre, og da har de like stor rett til å være her. Hvor man blir født er tilfeldig, hvem man vil bli velger man selv. Og når de er en like stor ressurs for samfunnet som både deg og meg, ser ikke jeg hvorfor de skal være så himla "takknemlige" fordi de tilfeldigvis er født på et annet geografisk område, men "har fått lov til å bo i et så deilig land som Norge".

Anonym poster: b80a7914a201aca2e52961e22adf2ca5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er innvandrere som ikke kan tilpasse seg like uønsket som generaliserende og fordomsfulle nordmenn. Begge deler bidrar lite til samfunnets beste.

Hvorfor tror du nordmenn er fordomsfulle og generaliserende overfor innvandrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hvorfor tror du nordmenn er fordomsfulle og generaliserende overfor innvandrere?

Tja, forslag:

Se Dagsrevyen, TV2 nyhetene, les Dagbladet, les blogger, intervjuer, KG tråder, hør på pub-praten, samtaler på lunsjrommet på jobben eller i kantina hvorsomhelst.

Melodien er den samme: "disse jævla muslimene, kvinneundertrykkende, fanatiske, slemme, ekle, barneskjendere, slemme, voldtektsforbrytere. La oss geleide kvinner og barn ut av landet deres så bomber vi dem sønder og sammen".

Med andre ord: De er ikke som oss, æsj - la oss drepe dem. I det minste hindre dem i å komme hit å forsøple vårt høyverdige samfunn....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du nordmenn er fordomsfulle og generaliserende overfor innvandrere?

Noen er jo utvilsomt det, det er jo bare å ta en titt på de hundrevis av tråder på KG om hvor fæle innvandrere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må fortjene respekt. Nordmenn er tusseladder. Det er ikke mange utlendinger. Vi har hatt det for konformt og behagelig i for mange år, og er derfor redusert til et naivt og dumsnillt tusseladd-samfunn. Det er klart ingen respekterer oss.

Det høres ut som du er miljøskadet, og tror at primitiv voldskultur er det ypperste sivilisasjonen har å by på.

Jeg er av en annen oppfatning. Jeg mener at vold er primitivt og negativt. Jeg mener at de det står respekt av er de som ikke trenger å ty til vold og trusler når de føler motgang.

Forøvrig er det mange primitive brystdunkere av noen nordmenn også. De er lavest på rangstigen i et moderne samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Det høres ut som du er miljøskadet, og tror at primitiv voldskultur er det ypperste sivilisasjonen har å by på.

Jeg er av en annen oppfatning. Jeg mener at vold er primitivt og negativt. Jeg mener at de det står respekt av er de som ikke trenger å ty til vold og trusler når de føler motgang.

Forøvrig er det mange primitive brystdunkere av noen nordmenn også. De er lavest på rangstigen i et moderne samfunn.

Selvsagt ønsker jeg ikke et slikt samfunn, men vi er jo nødt til å tilpasse oss det nye samfunnet. Det blir råere. Ønsker du å se ut som en tusseladd og bli ranet og banket opp forran dama di? Nei takk. Jeg satser på å både SE ut som en man ikke frivillig angriper, og VÆRE en som kan beskytte meg selv og mine dersom det likevel skulle skje. Du får fortsette og leve med hodet i sanden, men Norge(Oslo) er i forandring. Ønsket riktignok ikke å se ut som en polakk for å føle meg trygg lenger, så jeg flyttet langt utenfor byen. Man kan helt sikkert leve et fredlig liv som meterofil tusseladd i Oslo, men oddsen for at du blir banket, ranet og nedverdiget er større enn om du tar forhåndsregler og ser hard ut, og er hard. Flytt til Grorud og se ut som en faggot..så skjønner du hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi mangler et "system". Kvinner og barn blir kastet ut, familier splittet og vi sitter igjen med kriminelle, og de som gjør ugang i landet vårt for å få bo i luksusfengsel.

Det er også mange familier som nekter å lære norsk, og tror at de kommer langt med morsmålet sitt. Noen gjør hat på andres relgioner og skaper ufred. Befolkningen sier hva de mener bør gjøres, men vi blir ikke hørt. Borgerkrig next.

Anonym poster: b36d561e947d16f5bf70b87f3eea30a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk ikke det er gjøkete med en nulltoleranse ordning, for det er faktisk ganske mange innvandrere som driter i det norske folk og turer som de vil! Dette gjelder såklart ikke alle men her jeg bor er det utrolig mange invandrergutter som går i små gjenger å ser etter et lett offer, og her har det gått så langt at enkelte gater holder folk som kjenner byen seg unna fordi det er en enorm sansynlighet for å bli ranet, knivstukket , voldtatt ol. i disse gatene som somregel er bakgater dær innvandrergjengene står klare for å utnytte det norske og naive folket! overfallsvoldtekter utføres også somregel av utlenninger desverre, joda norske folk voldtar de og men jeg føler liksom at dersom du kommer til vårt land og ikke er villig til å omstille deg og bare tar å tar å tar, skader MITT folk og gir ingenting tilbake så har du ingenting her å gjøre og da spiller det fint liten rolle om hvor gammel du er!

Innvandrere som tar seg en utdanning eller jobb, som lærer vårt språk holder seg på rett side av loven og som er vennlige, forståelsesfulle og takknemlige (ja for det synbes jeg de sal være som har fått lov å komme til et så deilig land som norge er) er såklart meget velkommen til å nyte Norge, men resten kan bare pelle seg ut og dra tilbake til dær de kom ifra!

Dette er min mening og mine erfaringer ang innvandrere, jeg respekterer såklart at du har din, uten å kalle din mening for gjøkete eller andre barnslige ting ;)

Anonym poster: a213ca6cd280a1e0620462537b2b5b5a

Siden du er så opptatt av at innvandrere skal lære seg norsk regner jeg med du jobber hardt for å forbedre ditt eget språk.

Når det gjelder sakens tema så er det så fjernt fra virkeligheten å skulle kaste alle innvandrere som begår kriminelle handlinger ut fra Norge, at det ikke er vits i å debattere det engang.

Ja, selvfølgelig vil jeg at alle innvandrere skal oppføre seg fint og lovlydig i Norge, men det samme ønsker jeg av nordmenn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg

Alle utenlendinger som kommer til Norge for å leve et nytt og godt liv, og som kommer hit fordi de vil leve som oss nordmenn, er velkommen i mine øyne.

Men hva med alle utenlendinger som kommer hit og ikke tilpasser seg?

Anonym poster: 09337de4fead95010706db77bf95de2d

Jeg er enig med deg. Jeg har alltid vært åpen for fremmede kulturer. Jo flere invandrerer jeg kommer i kontakt med, jo dårlige inntrykk får jeg. Hovedinntrykket mitt er at de ikke ønsker å bli "norsk" eller fungere sammen med oss i det norske samfunn. Syns vi skulle ha nulltoleranse for kriminalitet. Hva med å måtte avlegge eksamen i norsk for å bli i landet ? Det er så mange feil med norsk invandringspolitikk.... hva med å sette krav ?

Anonym poster: d5c831d50792a394aed4cc2193687cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Du kan ikke kaste ut dine unger hvis de er rasshøl, men du kan kaste ut naboen sine unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meh som mann i norge er det ett fett om det er mannelige muslimer som skal sette regler eller kvinnelige feminister. jeg gidder ikke bry meg. Forøvrig har det alltid vært en "mannsdominerende" rase som har gitt menenske framskritt. Det er ikek kvinner som har båret oss fra steinalderen til i dag. Så de kan sikkert bidra en del, vil jeg tro. Men litt håpløst når vi har stae, norske, arrogante feminister på den ene siden, og stae, arrogante, muslimer på den andre.

Anonym poster: b8158419b3c0c5d90c079e72b93ced84

Vi fikk jo aldri sjansen....

Anonym poster: df508913c4473bb6d22879a0f8912456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med nordmennene som ikke "tilpasser seg"?

Skal vi hive ut alle som ikke "oppfører" seg?

Jeg mener ingenting om dem. Så lenge folk ikke gjør noe som går negativt ut over meg eller andre, så gir jeg egentlig faen.

Der har vi problemet. Folk som deg som skyr vekk fra debatt fordi du mener at så lenge man ikke gjør direkte skade til folk, går det bra. Du tar helt feil.

Anonym poster: df508913c4473bb6d22879a0f8912456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beano

et eksempel jeg har er at jeg var på elkjøp for å kjøpe meg en liten klokkeradio, forran meg sto en invandrerfamilie og de fikk levert ut flatskjerm , blender, stereoanlegg og andre ting som de absolutt ikke trenger GRATIS FRA DEN NORSKE STAT! Gud hvor det kokte i meg av sinne da som såvidt får nok penger til smør på brødskiva -_____-'

Anonym poster: a213ca6cd280a1e0620462537b2b5b5a

Ut av nysgjerrighet, hvordan visste du at det var gratis? Nevnte de det til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...