Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Riskjeks
Skrevet

Selvsagt skjønte jeg det var en spøk, men det ble brukt for å skape kontrastene som absolutt er der.

Hadde alle tenkt som deg, hadde ikke Norge produsert en eneste toppidrettsutøver. Det må da være opp til hver enkelt hvor mye penger de ønsker å bruke på sine kjære, mener nå jeg. Det blir for dumt å skulle legge restriksjoner slik. Og har man omtrent alle vennene sine på fotballaget, hva da?

Vel, alle som er opptatte av idrett tenker tydeligvis ikke som jeg :P Alle har ulike ting de synes er viktig. Mange mener jo f.eks at kunst er totalt unyttig - hvis alle tenkte som dem ville det ikke ha vært mange kunstnere osv. Slik er det. Men tema for denne tråden er barn og idrett/hobbyer, og dette er min mening. Jeg mener som sagt ikke at ikke barn og ungdom skal drive med idrett, jeg mener bare at det av og til kan bli for mye, og at det kan slå uheldig ut på sosioøkonomiske forhold, og ikke minst på tildlig forming av forholdsvis små barns liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mektig imponert over disse ungdommene. Javisst kan det hende at noen av dem vil angre på at de brukte så mye tid på trening uten å bli morgendagens idrettshelter allikevel, men er det ikke slik livet er? Personlig skulle jeg ønske at jeg brukte flere timer på lekser som ungdom, i stedet for...tja, venner? IRC? Men jeg klarte å bli psykolog, så det var kanskje ikke så farlig.

Kveldens episode med Mathias og sponsorne var skikkelig søt synes jeg. 13-årige gutter kan være skikkelige søte, på verdens mest awkwarde måte ;)

Skrevet

Kveldens episode med Mathias og sponsorne var skikkelig søt synes jeg. 13-årige gutter kan være skikkelige søte, på verdens mest awkwarde måte ;)

Syns jeg også! :) Og da han fikk trene med idolene sine, aww :) Det var så fint å se ham bli så glad.

Syns også han som sykler (downhillsykling eller hva det het?) er utrolig tøff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...