Tabris Skrevet 15. desember 2022 #1941 Del Skrevet 15. desember 2022 On 12/14/2022 at 6:31 PM, AnnePåLande said: Alle klippene jeg har sett på IG og FB er mannen kronisk sinna. Kjefting, dakkars meg da jeg vil ha respekt og underkastelse bla bla, jeg har offeret. Hvem gidder å ha en gretten, sinna gubbe i hus? 😅 Han har vært slik etter de flyttet til Flagstaff. Han var ikke slik før. Det har skjedd en endring hos ham. 2 hours ago, Tulla25j said: Er visst slutt mellom kody og Meri også nå (offisielt). Kody som tok avgjørelsen Det har vært slutt mellom dem i mange, mange år. Kody har også sagt det lenge. Det er ikke noe nytt at han sier det "offisielt", det er Meri som nekter å gå. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2022 #1942 Del Skrevet 15. desember 2022 Trodde det opprinnelig var slik at kun damene kunne gå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 15. desember 2022 #1943 Del Skrevet 15. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Trodde det opprinnelig var slik at kun damene kunne gå jeg. Kody har sagt flere ganger gjennom årene at konene er fri til å gå, fri til å bestemme selv og at ingen tvinger de. Men at han selv aldri vil forlate dem. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. desember 2022 #1944 Del Skrevet 16. desember 2022 Endelig gikk Meri også ja. Hun har holdt ut lenge synes jeg. Det kan da umulig bli noen serie med bare Kody og Robyn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 16. desember 2022 #1945 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg kan forstå Meri litt også jeg, det kan ikke være lett å bare gå etter 32 års ekteskap. Men hun har absolutt gjort det rette, han begynte å behandle henne veldig ugreit. Kanskje han har blitt lei av å være polygamist? Han er jo ikke noe ungdom lengre, så kanskje han synes det er blitt travelt å farte frem og tilbake mellom konene? Det forsvarer uansett ikke oppførselen hans. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 16. desember 2022 #1946 Del Skrevet 16. desember 2022 9 hours ago, Jojo2 said: Må si at det nesten var barmhjertig av Kody å ta avgjørelsen for Meri. Hun hadde nok aldri gått fra han. Kanskje hun nå kan få gått videre og få oppleve et normalt forhold? Barmhjertig?? Han har holdt på slik i flere år, han er ikke barmhjertig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo2 Skrevet 16. desember 2022 #1947 Del Skrevet 16. desember 2022 Albbas skrev (Akkurat nå): Barmhjertig?? Han har holdt på slik i flere år, han er ikke barmhjertig... Selvfølgelig ikke. Han har vært grusom mot henne. Var derfor jeg skrev nesten. Hun hadde mest sannsynligvis aldri gått fra han, så det er bra at han tok styringen på det og endte det en gang for alle. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 16. desember 2022 #1948 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg har ikke sett siste sesong, men bare lest litt her i tråden. Bra det er går i oppløsning nå tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 16. desember 2022 #1949 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg tror noen mennesker behandler partneren sin dårlig når de vil ut av et forhold, men ikke klarer eller vil gjøre det slutt selv. Så da er de så jævlig i sin oppførsel at den andre til slutt går. Det skjedde ikke med Meri, uansett hva han gjorde, så da måtte Kody ta avgjørelsen likevel 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 16. desember 2022 #1950 Del Skrevet 16. desember 2022 Det blir iallefall en sesong 18, de har filmet litt hos Christine, og Mykelti har bekreftet at hennes tvillingfødsel kommer med i neste sesong. Etter det håper jeg de kutter ut hun som faker grining (har aldri sett en eneste tåre) og herr Nudelhår, og heller kjører en serie med Christine og Janelle- "Escaping Polygamy" eller noe i den duren. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2022 #1951 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Missmischief skrev (3 timer siden): Jeg kan forstå Meri litt også jeg, det kan ikke være lett å bare gå etter 32 års ekteskap. ...men at det tok så lang tid å forstå hvordan det henger sammen, når en blir behandlet som en infisert, ekkel blindtarm som mannen vil ha kuttet helt bort....jeg mener har Meri aldri forstått hvor lite han liker henne? Godt at hun fikk kjøpt familiehuset tilbake igjen og at hun har klær for salg som hun kan få litt salt i grøten via. I en slik situasjon så må damene ha økonomiske bein å stå på. Ikke enkelt for alle når de har hatt en familiestruktur som de har hatt. Endret 16. desember 2022 av Hoppetaujenta 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 16. desember 2022 #1952 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg tror Meri har ønsket å gå i mange år, men holdt fast siden hun var første konen hans. Mulig det har vært mer prinsipp enn kjærlighet for henne ang det å bli akkurat pga det. Og kanskje for å gi han smak til egen bak 🙈 Du pisser ikke på mennesker som egentlig bare ha villet deg godt hele veien. Hun skilte seg tross alt for at han skulle få rettmessig lov til å adoptere Robyn' s barn. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 16. desember 2022 #1953 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg håper i grunnen at Robyn også drar fra Kody. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. desember 2022 #1954 Del Skrevet 16. desember 2022 Robyn drar vel ikke så fremt ikke hun også føler at han behandler henne dårlig og så langt har vi ikke sett tegn på at hun er misfornøyd (annet enn at hun påstår hun ikke vil ha en fulltidsmann....). På den annen side har vi fått sett svært lite av hva som foregår i noen av hjemmene på ganske lenge nå. Alle sesongene har bare bestått av at de forteller hvordan de har det og hva som skjer og så har det vært noen familiemøter utendørs, ingenting av hvordan det er innenfor de fire husenes vegger så vi vet jo ikke hva som faktisk foregår hjemme hos Robyn. Hun har jo de yngste barna så det er sånn sett vanskeligere for henne å gå enn for de andre konene som har mer eller mindre bare voksne barn. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 16. desember 2022 #1955 Del Skrevet 16. desember 2022 Det er en teori, spesielt i USA som går ut på at Meri ikke ville forlate "ekteskapet" med Kody fordi hun er forelsket i Robyn, og vil være i et "forhold" med hun. Var jo tross alt Meri som "fant" Robyn i sin tid, så kan ligge noe i denne teorien.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilu Skrevet 16. desember 2022 #1956 Del Skrevet 16. desember 2022 Blir kvalm av Robyn. Av alle konene er hun den som har gått gjennom en skilsmisse og bør ha litt forståelse. Hvis hun mener d er så skadelig for barna å utsette den for skilsmisse, hvorfor bruker ingen d mot henne? Ikke bare skilte hun seg fra faren til sine barn, men hun fratok også barna sin biologiske pappa... kvalmende dama ever 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 16. desember 2022 #1957 Del Skrevet 16. desember 2022 Sawyer skrev (2 timer siden): Det er en teori, spesielt i USA som går ut på at Meri ikke ville forlate "ekteskapet" med Kody fordi hun er forelsket i Robyn, og vil være i et "forhold" med hun. Var jo tross alt Meri som "fant" Robyn i sin tid, så kan ligge noe i denne teorien.. Nåja. Robyn stakk fra eksmannen fordi hun ville ha Kody, og fikk en slektning til å invitere Kody og Meri i selskap der Robyn la seg etter og ble venn med Meri, og det ble veien hennes inn. Så Meri var vel strengt tatt den første hun manipulerte. Jeg tror heller grunnen til at hun blir er behovet for å høre til ett sted. C og J har flere barn, svigerbarn og etterhvert barnebarn, og trenger ikke alle de andre. Meri har en datter (som nå identifiserer seg som mann) som bor med partneren et helt annet sted i landet. Barna til C og J har ikke noe særlig med Meri å gjøre, så hun har ikke noen andre enn K og R + deres barn igjen å henge med sånn til dagen. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misssixty Skrevet 16. desember 2022 #1958 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Spoiler Har akkurat sett på YouTube at den siste episoden har kommet ut i USA og det er bekreftet at nå også MERI er ute av ekteskapet med Kody. Altså er han nå kun sammen med Robyn. Han skal selv ha "kastet" ut Meri etter at Janelle dro. Obs! SPOILER!! Endret 16. desember 2022 av misssixty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. desember 2022 #1959 Del Skrevet 17. desember 2022 Marissa skrev (11 timer siden): Nåja. Robyn stakk fra eksmannen fordi hun ville ha Kody, og fikk en slektning til å invitere Kody og Meri i selskap der Robyn la seg etter og ble venn med Meri, og det ble veien hennes inn. Så Meri var vel strengt tatt den første hun manipulerte. Jeg tror heller grunnen til at hun blir er behovet for å høre til ett sted. C og J har flere barn, svigerbarn og etterhvert barnebarn, og trenger ikke alle de andre. Meri har en datter (som nå identifiserer seg som mann) som bor med partneren et helt annet sted i landet. Barna til C og J har ikke noe særlig med Meri å gjøre, så hun har ikke noen andre enn K og R + deres barn igjen å henge med sånn til dagen. Jeg tror også at Meri føler tilhørighet til familien og at det er derfor hun ble så lenge selv om ekteskapet var helt ødelagt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 18. desember 2022 #1960 Del Skrevet 18. desember 2022 (endret) Sawyer skrev (På 15.12.2022 den 22.07): Lurer på hva Kody og Robyn skal gjøre nå, når det kommer til penger. Late er de begge to, og ingen av de har stått for så mye av økonomien der. Haha ja, hva skal de to leve av? Endret 18. desember 2022 av Mmmwhatever 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå