Arkana Skrevet lørdag kl 08:48 #2421 Del Skrevet lørdag kl 08:48 Jeg synes episodene denne sesongen er veldig kjedelige. Føler det er samme episode som sendes på repeat hver gang. Kody som hevder det ikke er hans skyld, Robyn som gråter og bedyrer at Kody er lei seg og ønsker å ha familie samlet, Meri som messer om ekteskapet og hvordan hun har holdt ut og beholdt troen og Christine og Janelle som snakker om hvordan Kody svikter barna deres, men hvor bra de selv har det uten ham. Det er intet nytt. Litt fint å se livet til Mykelti, men for oss som følger henne på Instagram er det jo heller ikke noe nytt. Og jeg savner på se noen andre av barna enn Mykelti og Gabriel. Jeg føler seriøst at å fortsette serien er å prøve å skvise saft ut av en stein. Ser nå jeg skrev akkurat det samme i november, haha, men ja, det er tydelig hva jeg tenker og jeg er usikker på om det er verdt å følge serien videre om det ikke skjer noe mer spennende snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet lørdag kl 11:17 #2422 Del Skrevet lørdag kl 11:17 Jeg får stadig opp klipp på tiktok fra serien. Det går mye i det samme som alltid. Blir alltid usikker for jeg tror klippet er gammelt, men så er det fra den nye episoden. Det går i mye likt. Det er liksom ikke noe progresjon eller avslutning med Kody.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet lørdag kl 17:09 #2423 Del Skrevet lørdag kl 17:09 Banænie skrev (5 timer siden): Jeg får stadig opp klipp på tiktok fra serien. Det går mye i det samme som alltid. Blir alltid usikker for jeg tror klippet er gammelt, men så er det fra den nye episoden. Det går i mye likt. Det er liksom ikke noe progresjon eller avslutning med Kody.. Ifølge de som lager content av sister wifes på tiktok skal de visst komme ajour ila denne sesongen her. Håper det. Men det har da kommet noe nytt nå de siste ukene, men siden Norge henger etter er jeg litt redd for å spoile? Kan enten skrive det her om det ikke er sterke følelser, ellers så kan jo folk som er nyskjerrig sende meg en PM. Handler stort sett om Robin og historien om hvordan hun kom inn i familien, samt hvor Meri fikk ideen om å la Robin overta det lovlige ekteskapet fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet lørdag kl 17:16 #2424 Del Skrevet lørdag kl 17:16 Alle episodene ligger visst på Max. Jeg har ikke sett denne sesongen, fordi jeg følger hele gjengen på insta og da er godt oppdatert (Ikke kode, robyn og co, men resten). Serien er også alt for langt etter, Nå er jo f.eks tvillingene til Mykelti blitt to år, mens de nettopp er født i tv-verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet lørdag kl 17:22 #2425 Del Skrevet lørdag kl 17:22 yamask skrev (12 minutter siden): Ifølge de som lager content av sister wifes på tiktok skal de visst komme ajour ila denne sesongen her. Håper det. Men det har da kommet noe nytt nå de siste ukene, men siden Norge henger etter er jeg litt redd for å spoile? Kan enten skrive det her om det ikke er sterke følelser, ellers så kan jo folk som er nyskjerrig sende meg en PM. Handler stort sett om Robin og historien om hvordan hun kom inn i familien, samt hvor Meri fikk ideen om å la Robin overta det lovlige ekteskapet fra. Skjul innholdet med “øyet” i menyen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet lørdag kl 17:27 #2426 Del Skrevet lørdag kl 17:27 (endret) Mmmwhatever skrev (6 minutter siden): Skjul innholdet med “øyet” i menyen? Fikk ikke med meg at du siterte en annen 😊 Jeg har mine mistanker om hvor denne ideen om ekteskapet kom fra 😆 Endret lørdag kl 17:29 av Eva-Lena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet lørdag kl 17:48 #2427 Del Skrevet lørdag kl 17:48 Mmmwhatever skrev (14 minutter siden): Skjul innholdet med “øyet” i menyen? Ja herregud jeg glemmer alltid den funksjonen. Spoiler: Sitat Historien om hvordan Robin og Kody møttes har nå blitt endra. Det var ikke lenger Meri som møtte Robin først, men Kody og Robin fikk øyenkontakt i en kirke og ble visst "solgt" med en gang. Så det var ikke Meri som introduserte dem, hun har nok engang blitt manipulert. Spoiler 2: Sitat I følge Christine drev Robin å fabla om alle disse andre familiene der mannen skilte seg fra første kone for å gifte seg med ny kone for å adoptere barna. Så hun plantet ideen i hodet på Meri i mange år før Meri "foreslo" det. Og hun gjorde det bare fordi Kody lovet henne et bedre forhold, men opprettholdt løftet sitt i maks 1 mnd. 8 mnd etterpå ble Meri catfishet. Robin nekter selvfølgelig nå for at hun noen gang har fortalt om en sånn familie, men Christine har da ingenting å vinne på å lyve om det. Robin har en del å vinne på å si det er løgn. For meg er Meri det største offeret i denne familien. Hun fikk bare ett barn og måtte se mannen hun elsket få barn etter barn etter barn med andre kvinner, mens mannen ble mindre og mindre interessert i henne. I den sekten der så er mange barn det ultimate. Kanskje ikke det mest spennende, men det viser seg liksom alltid at Robin og Kody har manipulert de andre konene i lang lang tid. Robin sin eksmann var forøvrig forlova med hennes søster da Robin ble gravid 😇 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå