Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Det har vært kjedelig en stund nå, med mye gjentakende snakk. Men nå skal jeg jammen si det tar seg opp 😳 og enda mer i neste episode ser det ut til. 

Jeg lurer også på hva Kody mente med de barna som ikke passet inn i familien. 

Kody virket til å bli likegyldig til alt da drømmen om et stort hus falt i grus. 
Det var jo også Christine som den gangen virkelig var i mot det - høyt og tydelig. At hun også var så opptatt av å eie eget hus i flagstaff, viser jo bare at hun allerede var i tankene om å bryte ut  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pep skrev (På 30.12.2022 den 8.41):

To av barna blir veldig sjelden nevnt i serien,Logan og Paedon. Er det fordi de ikke vil ha noe med serien å gjøre tro? Flere av barna bor jo langt unna,men de blir da ihvertfall snakket om.. Synes det er så rart at de to nesten aldri blir nevnt.

Peadon ble kastet ut av huset til Christine. Han skal visst ha slått henne. Og nektet og jobbe. De snakker derfor ikke om han. Men han har selv sagt at han var takknemlig for at Christine kastet ham ut så han fikk orden på livet. Han er også veldig lik sin far, og innrømmer selv at han er arrogant. 

Peadon har også sagt at han har ingenting i mot Robyn, og at han har kontakt med barna hennes. Han sa at Christine "taklet dårlig" at hans far fant sitt livs kjærlighet, og at han verken klandrer Cody eller Robyn. Han sa det var flere i familien han ikke hadde noe til felles med, og derfor snakket sjeldent med. Som for eksempel minste datter til Janelle. De hadde bare ikke noe å snakke om. Han var nær Hunter og Gabe og hadde egen gruppechat med dem. Og at de fortsatt den dag i dag havner i fysiske slåsskamper. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 30.12.2022 den 10.21):

I div amerikanske ting jeg har lest og ditto pod`er...så snakker de om at de syns det ser så rotete ut inne hos Robyn og funderer på om det kan være grunnen til at de ikke er villig til å vise innsiden? Digert hus til tross; overfylt og uoversiktlig. Ikke vet jeg. Husker knapt innsiden lengre. 

I følge Gwen så stemmer det ikke. Men hun har ikke vert i huset til Robyn på to år, så hun kunne bare snakke om årene før det. Hun har lagt ut en reaksjonsvideo på YouTube på en av periodene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (7 timer siden):

Peadon ble kastet ut av huset til Christine. Han skal visst ha slått henne. Og nektet og jobbe. De snakker derfor ikke om han. Men han har selv sagt at han var takknemlig for at Christine kastet ham ut så han fikk orden på livet. Han er også veldig lik sin far, og innrømmer selv at han er arrogant. 

Peadon har også sagt at han har ingenting i mot Robyn, og at han har kontakt med barna hennes. Han sa at Christine "taklet dårlig" at hans far fant sitt livs kjærlighet, og at han verken klandrer Cody eller Robyn. Han sa det var flere i familien han ikke hadde noe til felles med, og derfor snakket sjeldent med. Som for eksempel minste datter til Janelle. De hadde bare ikke noe å snakke om. Han var nær Hunter og Gabe og hadde egen gruppechat med dem. Og at de fortsatt den dag i dag havner i fysiske slåsskamper. 

Hvor har du lest dette? Peadon snakker med Christine? Han har en egen tiktok hvor en kan følge med på han. Tror også du tar feil angående 'han har ingenting imot Robyn '. Han kjøpte en t skjorte hvor det stod ' what does the Nanny do?' (sitat fra Christine).. Han har en TikTok video hvor han viser frem denne t skjorten. Så tror han er litt skeptisk på henne.

Fant en artikkel som forteller om Peadon som uttaler seg om å ha slått Gwen(lillesøsteren hans) for flere år tilbake https://www.intouchweekly.com/posts/sister-wives-paedon-brown-reveals-he-assaulted-sister-gwen/amp/

Endret av Elidaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elidaa skrev (18 minutter siden):

Hvor har du lest dette? Peadon snakker med Christine? Han har en egen tiktok hvor en kan følge med på han. Tror også du tar feil angående 'han har ingenting imot Robyn '. Han kjøpte en t skjorte hvor det stod ' what does the Nanny do?' (sitat fra Christine).. Han har en TikTok video hvor han viser frem denne t skjorten. Så tror han er litt skeptisk på henne.

Fant en artikkel som forteller om Peadon som uttaler seg om å ha slått Gwen(lillesøsteren hans) for flere år tilbake https://www.intouchweekly.com/posts/sister-wives-paedon-brown-reveals-he-assaulted-sister-gwen/amp/

Så en livevideo på YouTube med han og to venninner som stilte han spørsmål. Mulig den egentlig var fra Tiktok. Han sa at folk måtte ikke ta den t-skjorten seriøst, og eneste grunnen til han ikke snakket med Robyn var at de hadde ingenting til felles og dermed ingenting å snakke om. Den t-skjorten var fordi han syntes det var så morsomt. Folk har jo til og med kjøpt julekuler med den teksten bare for moro skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/1/2023 at 4:27 AM, EtLiteTroll said:

Peadon intervju 

Samme stemme som sin far 😳

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig noen har spurt og svart før, men hva gjør egentlig Tony for å få inntekt?
Lever de av det som selvutlevering kan gi, slik resten av familien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Mulig noen har spurt og svart før, men hva gjør egentlig Tony for å få inntekt?
Lever de av det som selvutlevering kan gi, slik resten av familien? 

Vet ikke hva han gjør nå, men vet at han brukte å arbeide i en bank, men at han på ett eller annet tidspunkt sa opp jobben sin for å satse på streaming/gaming. 😅 Jeg tror det er lite sannsynlig at det ble en karriere ut av det, for han har visst ikke særlig til følgere, men har ikke klart å finne ut hva han konkret gjør. :P Mykelti driver jo med noe MLM-greier, som kan være nokså inntektsbringende når man har en del følgere, så mulig han bistår henne i det. 

Uansett så vil jeg tro at begge to kommer til å figurere mer på Sister Wives i neste sesong ettersom Christine har bekreftet at hun fortsatt spiller inn i Utah. Mykelti bor jo nærme, så da har de sikkert muligheten til å bli med i flere episoder. Så vidt jeg har skjønt det så får de voksne barna betalt fra TLC pr. episode de deltar i, og sikkert en god del ekstra om de velger å vise fødselen til tvillingene. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Litt utenfor tema - men gjelder Sister wives så håper det er ok. Dere som ser på YouTube, er kvaliteten ok der? Har prøvd å se et par episoder, men det zoomes så mye ut og inn og blir helt feil format, så er bare irriterende å ha på. Er det noe jeg gjør feil, eller er det sånt man må godta ved å se på YouTube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei12 skrev (På 6.1.2023 den 16.22):

Hei,

Litt utenfor tema - men gjelder Sister wives så håper det er ok. Dere som ser på YouTube, er kvaliteten ok der? Har prøvd å se et par episoder, men det zoomes så mye ut og inn og blir helt feil format, så er bare irriterende å ha på. Er det noe jeg gjør feil, eller er det sånt man må godta ved å se på YouTube?

Har sett hvordan det er på youtube og det er dårlig ja. Men jeg betaler for Discovery + så det er der jeg ser det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sapree skrev (På 8.1.2023 den 2.16):

Har sett hvordan det er på youtube og det er dårlig ja. Men jeg betaler for Discovery + så det er der jeg ser det nå. 

Har de alle sesongene på discovery +? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hvor lenge de kan selge livet sitt nå når "alt" er der ute liksom...  Har sett mye rart på tiktok i det siste.. Hadde jeg vært Cody så hadde jeg forsvunnet fra skjermen for det ser ikke bra ut. Men blir spennende å se hva fortsettelsen blir for interessen er jo der ute og penger trenger de jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (7 minutter siden):

Spørs hvor lenge de kan selge livet sitt nå når "alt" er der ute liksom...  Har sett mye rart på tiktok i det siste.. Hadde jeg vært Cody så hadde jeg forsvunnet fra skjermen for det ser ikke bra ut. Men blir spennende å se hva fortsettelsen blir for interessen er jo der ute og penger trenger de jo.

Ja Peadon har jo også gått ut med at Meri slo dem som barn. Kommer mye fram nå. https://people.com/tv/kody-browns-adult-son-claims-father-tried-to-control-kids-through-sister-wives-contract/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
EtLiteTroll skrev (10 minutter siden):

Ja Peadon har jo også gått ut med at Meri slo dem som barn. Kommer mye fram nå. https://people.com/tv/kody-browns-adult-son-claims-father-tried-to-control-kids-through-sister-wives-contract/

I know, fordelen og ulempen med tik tok er at har du sett en video så kommer alt det andre på løpende bånd. :ler: Sååå jeg fikk med meg hele showet...:popcorn:Er ikke såå overrasket over det med Meri, alltid vært noe som skurret der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden):

I know, fordelen og ulempen med tik tok er at har du sett en video så kommer alt det andre på løpende bånd. :ler: Sååå jeg fikk med meg hele showet...:popcorn:Er ikke såå overrasket over det med Meri, alltid vært noe som skurret der. 

Hvor på TikTok ser du dette? 😁 Nei de har jo gått på nåler rundt henne, så noe har det vert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...