duplexx Skrevet 29. mars 2020 #901 Del Skrevet 29. mars 2020 På 27.3.2020 den 23.47, Nightcrawler skrev: Du klarte på mirakuløst vis å si akkurat det jeg mener, har bare aldri klart ordlegge det ordentlig før. Det bare fløy ut av gapet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #902 Del Skrevet 30. mars 2020 På 27.3.2020 den 23.59, AnonymBruker skrev: I tillegg spekuleres det i om at de så seg nødt til å flytta fra vegas pga lånene. At det kan ha vært den typen lån der man betaler mindre i starten, for så å betale mer etterhvert. Derfor måtte husene selges før lånene ble store. Anonymkode: 95194...99f Ja, disse ryktene har jeg også hørt. Har bodd i USA og en lånetype som er relativt vanlig der er såkalte "balloon loans". Dette er lån som er avdragsfrie i en avtalt periode (si typisk 6-8 år) før man får en kjemperegning der du innfrir hele lånet. Dette er typisk en lånetype som tilbys der man ikke får andre lån, siden rentene ofte er litt høyere. Typisk folk som tar opp ballonglån er de som er nyetablerte, eller som har midlertidig dårlig råd fordi de eksempelvis starter en business eller lignende. Det er fullt mulig å refinansiere lånet hvis du ønsker det innen fristen for å innfri, men da må du være kredittverdig, og det er mange i USA som sliter med å kvalifisere seg til "vanlige" lån og derfor må selge. Jeg kan fint se for meg at Brown-familien har brukt ballonglån for å finansiere Vegas-husene. Mange barn betyr store utgifter og selv om jeg er sikker på at de tjener greit gjennom TLC, så regnes nok ikke det som en helt stabil inntekt da det sikkert kan bli kansellert på kort varsel. Dette kan også forklare hvorfor flyttingen ser tilsynelatende meningsløs ut for TV-seerne (at de flytter for å spare penger, men ender opp i en like dyr by). Jeg har lyst til å like Brown-familien, i alle fall på deres egne snodige premisser, men når det kommer til personlig økonomi så tror jeg de er en gjeng småsvindlere alle sammen. Opp gjennom årene har flere av konene slått seg selv personlig konkurs for å få slettet gjeld (samtidig som de sannsynligvis har fått beholdt verdier, siden de passer på at hus og bil osv. aldri står på navnet til den som er konkurs) og de har promotert mange shady MLM-produkter samtidig som ingen av de har lyst på en "vanlig" jobb. 🤷♀️ Anonymkode: 83522...949 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 30. mars 2020 #903 Del Skrevet 30. mars 2020 Jeg gleder meg til torsdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2020 #904 Del Skrevet 2. april 2020 Starter opp ny sesong NÅ kl. 20:00 på TLC.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2020 #905 Del Skrevet 3. april 2020 Det ble sannelig mye tumulter og vanskeligheter på den nye plassen. Jeg er ikke overrasket, for mennesker er og blir mennesker og noen er veldig trangsynte, men allikevel ble jeg litt overrasket. Naboene fra Hel****. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #906 Del Skrevet 3. april 2020 Virket ikke som noen hyggelige naboer Meri fikk nei. Kanskje like greit at hun flyttet i og med at hun bor helt alene. I teaseren for de neste programmene så det ut som at hun hadde funnet seg et annet hus i Flagstaff. Ble helt dårlig av å se klippene med fødselen til Madison, kommer nok til å hoppe over den episoden. Tror ingen av barna er så overbegeistret over flyttingen, de voksne virker heller ikke til å være det egentlig. Anonymkode: ae6f1...633 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #907 Del Skrevet 3. april 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Virket ikke som noen hyggelige naboer Meri fikk nei. Kanskje like greit at hun flyttet i og med at hun bor helt alene. I teaseren for de neste programmene så det ut som at hun hadde funnet seg et annet hus i Flagstaff. Ble helt dårlig av å se klippene med fødselen til Madison, kommer nok til å hoppe over den episoden. Tror ingen av barna er så overbegeistret over flyttingen, de voksne virker heller ikke til å være det egentlig. Anonymkode: ae6f1...633 Hvorfor ble du dårlig? Anonymkode: 38d59...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2020 #908 Del Skrevet 3. april 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ingen av barna er så overbegeistret over flyttingen, de voksne virker heller ikke til å være det egentlig. Anonymkode: ae6f1...633 Det forstår jeg jo godt. Kody fikk tvunget sin vilje igjennom. I tillegg får han laget tegning til en gigantisk fellesbolig, til tross for at han godt vet at ingen av hans koner vil bo sammen igjen. Har han kommet fullstendig i trassalderen? Endret 3. april 2020 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #909 Del Skrevet 3. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ble du dårlig? Anonymkode: 38d59...efa Sikkert jeg som er ømtålig, men så bare ut som hun hadde det utrolig vondt. Jeg vet at en fødsel er vond altså. Syns kanskje også det er litt merkelig at hun hadde hjemmefødsel når de viste at barnet hadde noen utfordringer. (Håper ikke det er feil ord å bruke). Men det er sikkert annerledes i USA. Anonymkode: ae6f1...633 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #910 Del Skrevet 3. april 2020 24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det forstår jeg jo godt. Kody fikk tvunget sin vilje igjennom. I tillegg får han laget tegning til en gigantisk fellesbolig, til tross for at han godt vet at ingen av hans koner vil bo sammen igjen. Har han kommet fullstendig i trassalderen? Den boligen kommer til å koste enorme summer å bygge, selv om de har tomta. De har fortsatt alle eller noen? av husene i Las Vegas, pluss at Christine kjøpte hus i Flagstaff og de andre leier. Nå har flere av barna flyttet hjemmefra men allikevel må det koste mye å bare drifte familien. Er også usikker på om hva de jobber med i Flagstaff utover det klessalget. Anonymkode: ae6f1...633 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #911 Del Skrevet 3. april 2020 Er det flere som syntes Robyn så litt annerledes ut? Hun ser så sliten ut og ansiktet endret seg. Så det spesielt når alle satt sammen og snakket. Det ryktes i USA at hun er gravid igjen. Men kan jo og være pga all flyttingen og stresset. Det var oppløftende at Janelle og Kristine var såpass fornøyde med hus osv, for føler det var hardt for de å flytte, spes Janelle. Når Robyn sa; « jeg føler jeg ikke kan klage.. (så tok hun en pause) Fordi vi valgte dette selv. « Da lurer jeg på om hun følte på skyldfølelse fordi kanskje det var hun som ville de skulle flytte pga sønnen? Uansett jeg håper det ordner seg for alle, det ser jo koselig ut i Flagstaff og jeg håper barna vil trives der! De sa også noe om at lovene i Las Vegas hadde endret seg, og at det var mye av grunnen til at de ville flytte. Noen som vet hva de siktet til? Anonymkode: 7fc57...f72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #912 Del Skrevet 4. april 2020 Har bare sett noen episoder da jeg har lite tid, så leser hva dere skriver for å følge med 😛 takk for at dere holder tråden så oppdatert! Anonymkode: 97b21...17b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #913 Del Skrevet 4. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som syntes Robyn så litt annerledes ut? Hun ser så sliten ut og ansiktet endret seg. Så det spesielt når alle satt sammen og snakket. Det ryktes i USA at hun er gravid igjen. Men kan jo og være pga all flyttingen og stresset. Det var oppløftende at Janelle og Kristine var såpass fornøyde med hus osv, for føler det var hardt for de å flytte, spes Janelle. Når Robyn sa; « jeg føler jeg ikke kan klage.. (så tok hun en pause) Fordi vi valgte dette selv. « Da lurer jeg på om hun følte på skyldfølelse fordi kanskje det var hun som ville de skulle flytte pga sønnen? Uansett jeg håper det ordner seg for alle, det ser jo koselig ut i Flagstaff og jeg håper barna vil trives der! De sa også noe om at lovene i Las Vegas hadde endret seg, og at det var mye av grunnen til at de ville flytte. Noen som vet hva de siktet til? Anonymkode: 7fc57...f72 Jeg vil tro at flyttingen i hovedsak har med dayton og boliglånene å gjøre. Dette er jo ting de ikke sier direkte til selv, så jeg vil tro at de trenger en annen grunn for kamera sin skyld. Jeg tror det de mener har endret seg i vegas kan være at de synes at det har blitt mindre trygt der. Blant annet den masseskytingen som var i 2017. Men ja, selv dette gir jo ikke en god nok forklaring, synes jeg. Spesielt når opptil flere barn har kort tid igjen før de er ferdige med skolen, og han ene lå vel an til å få et veldig bra idrettsstipend, som han nå ikke fikk pga de flyttet. Anonymkode: 95194...99f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #914 Del Skrevet 4. april 2020 Hva er det med robyns eldste sønn/dayton? Anonymkode: eb2f6...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #915 Del Skrevet 4. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med robyns eldste sønn/dayton? Anonymkode: eb2f6...5d9 Aspberger... Eller som Kody sier: han er litt quirky... Anonymkode: 95194...99f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #916 Del Skrevet 4. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil tro at flyttingen i hovedsak har med dayton og boliglånene å gjøre. Dette er jo ting de ikke sier direkte til selv, så jeg vil tro at de trenger en annen grunn for kamera sin skyld. Jeg tror det de mener har endret seg i vegas kan være at de synes at det har blitt mindre trygt der. Blant annet den masseskytingen som var i 2017. Men ja, selv dette gir jo ikke en god nok forklaring, synes jeg. Spesielt når opptil flere barn har kort tid igjen før de er ferdige med skolen, og han ene lå vel an til å få et veldig bra idrettsstipend, som han nå ikke fikk pga de flyttet. Anonymkode: 95194...99f De nevnte spesifikt at lovene i Las Vegas hadde endret seg de siste årene, så lurte på hvilke de siktet til. Men ellers enig med deg ja. Anonymkode: 7fc57...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. april 2020 #917 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Jeg synes det var litt artig da Kody, igjen, poengterte at de ikke synes det er greit at barna sover sammen med kjærestene sine uten at de er gift. Det har han sagt flere ganger før, men aldri har han nevnt Logan og Michelle som ikke er gift og har bodd sammen i flere år. Jeg lurer på om de får dele seng når de er på besøk hos foreldrene? Endret 4. april 2020 av Arkana 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2020 #918 Del Skrevet 4. april 2020 Hmm...det har jeg faktisk ikke tenkt på....de er ikke gift nei...? Rart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. april 2020 #919 Del Skrevet 4. april 2020 Nei, de har vært sammen siden 2014, forlovet seg for to år siden og bor sammen, men ingen ekteskap. Jeg vet jo ikke hvordan de ordner det når de besøker foreldrene, men det virker jo litt absurd om de skal nektes å dele soverom hos mor og far når de har bodd sammen i 6 år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttinutta Skrevet 4. april 2020 #920 Del Skrevet 4. april 2020 Hva synes dere om den nye introen? Den er så dyster/dramatisk 🤷🏼♀️ Og ser ut som den kunne tilhørt en serie fra 90-tallet eller noe.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå