Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for andre trimester!!! :danse:

Takk takk! Hvordan går det med deg? Har du enda vondt? Noen symptomer? Er du 10 eller 11 dpo nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Hvordan går det med deg? Har du enda vondt? Noen symptomer? Er du 10 eller 11 dpo nå?

:danse: Det går bedre, smertene har flytter seg nedover, og er nå mer murringer! Jeg tør jo ikke håpe :) Er vel 11DPO nå :) Har dødsvonde brystvorter, det er... AU :fnise: Og en del halsbrann :) Men alt dette kan jo være PMS uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Det går bedre, smertene har flytter seg nedover, og er nå mer murringer! Jeg tør jo ikke håpe :) Er vel 11DPO nå :) Har dødsvonde brystvorter, det er... AU :fnise: Og en del halsbrann :) Men alt dette kan jo være PMS uansett :)

Ja, det kan jo være pms. Men jeg reagerte på at du hadde smerter så tidlig. For det skjedde med meg også. Ble så overrasket. Trodde jeg var matforgiftet eller noe. :fnise:

Derfor jeg har skikkelig trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo være pms. Men jeg reagerte på at du hadde smerter så tidlig. For det skjedde med meg også. Ble så overrasket. Trodde jeg var matforgiftet eller noe. :fnise:

Derfor jeg har skikkelig trua!

Det så utrolig vondt! Lå bare i senga og vred meg i flere timer før kjæresten tvang med til legevakten :) Satser på at det er noe der, men jeg tør ikke håpe :) Så søt du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så utrolig vondt! Lå bare i senga og vred meg i flere timer før kjæresten tvang med til legevakten :) Satser på at det er noe der, men jeg tør ikke håpe :) Så søt du er :klem:

Krysser fingrene for deg! Er så spennende! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg! Er så spennende! :laugh:

Bare tre dager igjen!! :) Nå, hvordan føles det å være i andre trimester?!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre dager igjen!! :) Nå, hvordan føles det å være i andre trimester?!? :D

Akkurat likedan som i går. :P Men gleder meg vilt til onsdagen! Tror nok jeg kommer til å føle litt annerledes på det etter det. For da får vi se en ekte bebis. Ikke bare en reke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat likedan som i går. :P Men gleder meg vilt til onsdagen! Tror nok jeg kommer til å føle litt annerledes på det etter det. For da får vi se en ekte bebis. Ikke bare en reke. :fnise:

Ååh, ul på onsdag altså :D Så spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, ul på onsdag altså :D Så spennende :D

Ja, da får jeg også svar på blodprøvene og urinprøven. Spent på om jeg får kjeft. Blitt mye sukker i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da får jeg også svar på blodprøvene og urinprøven. Spent på om jeg får kjeft. Blitt mye sukker i det siste...

Hehe, neida :) Går nok bare fint skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Huuuuurraaaa for Cindi og andre trimester! :bolledeig:

Dette er så spennende at til og med jeg dør litt på meg..

Hva er greia hos deg missdior?

Er det sånn at du forsøker å bli gravid og har prøvd en stund uten hell? :/

Men kaaaanskje det har funka nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi! Gleder meg nå, for snart kommer vel magen også! Miiihi!!

Missdior har nettopp begynt å prøve, men hun venter nå på at mensen ikke skal komme. :)

Vet du hva, naboen min er IRRITERENDE!! Han står utenfor og holder på med motorsaga igjen!! Seriøst, på en fredag kveld, midt under idol og leggetid for ungen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hihi! Gleder meg nå, for snart kommer vel magen også! Miiihi!!

Missdior har nettopp begynt å prøve, men hun venter nå på at mensen ikke skal komme. :)

Vet du hva, naboen min er IRRITERENDE!! Han står utenfor og holder på med motorsaga igjen!! Seriøst, på en fredag kveld, midt under idol og leggetid for ungen!!

gravidmagen kommer nok nå på sin vei ja..

aah, så spennende da! Jeg tror jeg er den eneste som verken har barn eller prøver å lage dem :/

Må skaffe meg en mann! :grine:

Si fra til han Cindi! Det er det faktisk helt lov til å gjøre...Det er garantet fler enn deg som irriterer seg over han når han holder på i disse tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du hjelp til å finne mann, Noz? Åh! Vet du, du kan få bestekameraten min! Han er fantastisk!

Jeg har litt angst for at han skal ende opp med ei som de fjåsene her inne om nekter mannfolka sine å ha venninner, så om du tar han så veit jeg at han finner et bra kvinnfolk liksom...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Trenger du hjelp til å finne mann, Noz? Åh! Vet du, du kan få bestekameraten min! Han er fantastisk!

Jeg har litt angst for at han skal ende opp med ei som de fjåsene her inne om nekter mannfolka sine å ha venninner, så om du tar han så veit jeg at han finner et bra kvinnfolk liksom...!

hvaaa!? Min mann skal da heller ikke få ha venninner! Makan til utroskap skal jeg ikke ha noe av! :snurt:

:fnise:

Neeeida... Jeg tror jeg topper lista over de minst sjalue i verden faktisk :lol:

Du får ta med kompisen din på et uforplikta møte en gang snart da.. heheee... det hadde vært litt artig..

Men om jeg ikke husker helt feil, så tror jeg kompisen din heter det samme som broren min? :klo:

Og jeg vet ikke hvordan det hadde blitt? kunne du hatt en forhold til en som har samme navn som faren din forsempel? eller, synes du det hadde blitt rart da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaaa!? Min mann skal da heller ikke få ha venninner! Makan til utroskap skal jeg ikke ha noe av! :snurt:

:fnise:

Neeeida... Jeg tror jeg topper lista over de minst sjalue i verden faktisk :lol:

Du får ta med kompisen din på et uforplikta møte en gang snart da.. heheee... det hadde vært litt artig..

Men om jeg ikke husker helt feil, så tror jeg kompisen din heter det samme som broren min? :klo:

Og jeg vet ikke hvordan det hadde blitt? kunne du hatt en forhold til en som har samme navn som faren din forsempel? eller, synes du det hadde blitt rart da..

Haha, jeg kan gi deg et AB-råd med en gang: DUMP HAN! eller: KAST HAN UUUUT! ;)

Haha, Pappan min heter Mr Jacks navn nr to, (og nevøen min har det også som navn nr to, og for å gjøre det ekstra stas heter min ekssivgerfar Mr Jacks første navn :fnise: ), og jeg heter nøyaktig det samme som søsteren hans :fnise:

Men et møte skal vi få til ;) Jeg skal sende deg link til FB'en hans så kan du snike litt på han og se hva du tror ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeyy! :danse: Romance in the air! Ajj laik it!! I mellomtiden får du være kule tante Noz. ;)

Vet du Noz, når jeg ligger nå, så har jeg mage. :sjokkert: Før ble den flat når jeg lå. Så det er vel pittepittelitt babymage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hahahaa, såpass ja hjerterdam! det der var jo så mye at det bare ble morsomt :lol:

Bebismage :strix: ..er det nåååå på onsdag dere kan få vite kjønnet? .. allerede!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...