Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Cindi, du må ikke høre på moren din, synes jeg.. Du bærer for fader meg frem en nytt menneske her jo! Skulle bare mangle om ikke du kan syte og klage litt over det, synes jeg. Egentlig så synes jeg vel kanskje hun burde vite litt bedre, uten at jeg vil si noe stygt om moren din :sjenert: Hun har jo vært gjennom dette før, og må jo huske litt hvordan det er? Og hvis man ikke kan klage tI moren sin, hvem kan man liksom klage til da? Er jo de man ofte går til om man ikke har det så greit. Det er jo liksom litt jobben dems da :fnise:

Du har jo virkelig slitt med kvalme, og da er det ikke rart at du begynner å bli sliten, både fysisk og psykisk. Men noen byrde? Det er du i hvertfall ikke! Jeg synes nemlig du er råføff jeg, Cindi! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

JAAAA til pizza flere dager i uka! (med mye fyll på- kjøtt og de grønne sakene)

Du må passe på vekta di nå Cindirella :klemmer:

Jeg tror ikke noe på apotekdamen som sa de ikke hadde link! Det er like sannsynlig som at de skulle vært utsolgt for plaster eller hostesaft :laugh:

sånn her ser den ut,

link1_147580339.jpg

så kanskje du finner den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Tittenbøhsann på seg Cindirella :vinke:

Hvordan er ståa med deg og bebissen?

Og hvordan gikk det med jobbintervjuet til herren i huset?

og sist men ikke minst :fnise: - endte du opp i fredrikstad og/eller tønsberg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hai dere! :vinke:

Har ikke vært innom her og oppdatert for har vært så dårlig form... Dro til Fredrikstad, og kom meg så vidt hjem igjen. Kvalmen er ikke noe bedre, bare verre enn noensinne, og bilturen var ikke god for ryggen min.

Nå ligger jeg her og vrir meg i kvalme igjen. Skal på jobb i morgen, og kjenner jeg gruer meg til det.

Nå er det bare i morgen igjen, og på fredag er jeg i 2 trimester. Klarer liksom ikke helt å se at kvalmen magisk og plutselig skal forsvinne i løpet av morgendagen. Vææær så snill å si at jeg ikke er en av de som er kvalm hele graviditeten? :grine:

Må bare legge fra meg pc igjen, for blir bare mer kvalm av å lese på skjermen. Men er tilbake og svarer og oppdaterer helt plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

når skal du være på jobb i morgen cindi?

jeg tenkte jeg kan dra på apoteket å kjøpe link til deg før du skal dra.

Har du ikke snakket med legen din om sykemelding da?

hvordan behandlet mamma`n din deg mens du var hjemme, med tanke på hva hun sa i telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta! Jeg skal være på jobb åtte i morgen. Har møtedag og skal sitte på barneverntjenesten hele dagen. Håper kvalmen er bedre i morgen... går litt fra dag til dag her.

Jeg er 50 prosent sykemeldt. Men er jo like dårlig når jeg skal jobbe. Spent på helgen.. Blir småkrise å jobbe kveld med ungdommene hvis jeg er vilt kvalm.

Mamma var egentlig bare kjip. Unngikk henne og var vel egentlig tydelig da jeg sa jeg ville hjem til mannen min fordi han tar vare på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heipåduuusann!! :vinke:

I dag har jeg vært på møtedag på jobben. Det var tuuuuuungt. Er jammen ikke lett å sitte en hel dag konsentrert på jobb når man har vært så mye hjemme. :fnise:

Sov dårlig i natt, så har vært veldig trøtt i dag, ooog kvalm som vanlig. MEN i morgen skal jo kvalmen magisk gå over! For da er vi i andre trimester!!! :danse: Vilt å tenke på!!!

Klarer ikke helt å fatte at jeg eeeendelig er ferdig med første trimester. 12 laaaange uker.

Nå venter jeg bare i superspenning på onsdagen. Er så spent på hvordan knøttet ser ut nå!

Fortalte det til folk på jobb i dag. Tenkte som så at nå er jeg ferdig med 1 trimester, og har enda masse symptomer, så da burde jo alt være ok "der inne". Sant?

Andre får jo ikke noe ul i uke 13, og de forteller jo om det... Sååååeeeh...

Jeg er safe? Ville vel merket det hvis noe hadde gått galt til nå..?

Snorket litt etter jeg kom hjem fra jobb, og hadde store ambisjoner om å spise middag, men ble mett etter 1,5 vårrull. :fnise: STAPPmett. (kanskje ikke så rart... bakte boller i går, og de har gått ned på høykant i dag.)

Såååå, da var klokken halv ni allerede brått. Pjuh! Dagen gikk fort gett, og det er enda lyst ute. Me like!

Straks: pæææærædæiiiis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

har tenkt på deg i dag og lurt sånn på hvordan det har gått..

jeg synes du er tøff jeg cindi.. du kommer deg faktisk igjennom viktige ting på jobben.

det blir spennende å se hvordan formen blir nå som du kommer i en ny fase, eller hva jeg skal si, i graviditeten!

Krysser hele meg for at du skal våkne opp i morgen helt smertefri :laugh:

vet du at det hevdes at svangerskapskvalme reduserer risikoen for at det skal gå galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på meg i dag? Hihi! Du er så søt! :kyss:

Ja, tenk! Haha! Jeg kom meg gjennom møtedag. Funket heeeelt fint frem til veiledning. Da var pregzilla sin lunte litt kort. :fnise: sitat Cindi: "Når skal du kommer over det der? Altså... Jeg hadde forståelse de første 21 gangene du klagde over det, men nå lurer jeg bare på når du skal gå videre med livet ditt liksom... Blir så sliiiiiten av den klaginga di."

Er en ansatt som kronisk klager over at h*n ikke får 100% stilling. Jeg prøver å forklare at det er en grunn til at man har kvalifikasjonskrav til stillinger, og at hvis man ikke er kvalifisert så er man bare ikke det. Men det går ikke inn. I dag ble jeg faktisk så barnslig at jeg sa: "Jeg syns det hadde vært skikkelig råstilig å vært politimann! Men det betyr ikke at jeg kan få jobben bare fordi jeg har lyst. Det er litt av poenget med å ta seg en utdannelse skjønner du."

Jeg la til etterpå at jeg nok ble vel tydelig nå, men at jeg er hormonell og har kortere lunte for gjentatt syting fra de voksne. Jeg takler ungene, men de voksne får være litt voksne også. :fnise:

Slemme Cindi. :rodme:

I dag fant jeg frem den diggeste gravidbuksa i histoooorien!!! :skya: Har en sånn onepiece med spagettistropper liksom (hva heter nå det igjen?). Det var sommerbuksa mi i fjor. Og jeg bare: DIGG!

Og mannen bare: Så fin du var!

Jeg bare: :sjokkert:

Jeg elsker den mannen! Haha!

Jeg hører de sier det. Jeg har trua! Det kan jo ikke være sånn at man er sååå full av symptomer når det ikke er action i magen. Trorjegikkenopå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg skulle gjerne vært på det møtet merker jeg! Er så enig med deg med at voksne folk må faktisk være voksne!Kjenner mange som skulle hatt en sånn av og til: :scorpis:

Synd du jobber akkurat for langt unna, tenk for et team vi ville vært :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hehehee, ja jeg skulle også gjerne ha vært på det møtet :ler:

men apropo ærlighet og det å være direkte cindi; jeg synes du skal fortelle mamma`n din akkuratt det som hun fortjener å høre....Det hun sa til deg plager meg!

heeey.- god ide hjerterdam! (hahaaa, jeg bare slenger meg selv med meg)

Du er sosionom

Cindi er barnevernspedagog

Jeg er ("snart") vernepleier

Niennas er... ja, hva er hun enkli? ...erfaren? :ler:

Vi reiser til cuba og åpner vår egen bolig-greie for de stakkarslige der som blir stura bort fordi de er "stygge, ekle og feile" !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

I dag fant jeg frem den diggeste gravidbuksa i histoooorien!!! :skya: Har en sånn onepiece med spagettistropper liksom (hva heter nå det igjen?). Det var sommerbuksa mi i fjor. Og jeg bare: DIGG!

Og mannen bare: Så fin du var!

Jeg bare: :sjokkert:

Jeg elsker den mannen! Haha!

hahaaaa- jeg ler! :hoho:

Jeg både ser og hører det godt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg takler ikke syting fra voksne mennesker om ting som helt klart er unødvendig å klage over. Får du ikke gjort noe med det, så... Get over it!

Vi ville vært dreamteam! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeyy for Cuba!!! :danse:

Vi er jo BSV faktisk! Tverrfaglighet på sitt beste!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehee, ja jeg skulle også gjerne ha vært på det møtet :ler:

men apropo ærlighet og det å være direkte cindi; jeg synes du skal fortelle mamma`n din akkuratt det som hun fortjener å høre....Det hun sa til deg plager meg!

heeey.- god ide hjerterdam! (hahaaa, jeg bare slenger meg selv med meg)

Du er sosionom

Cindi er barnevernspedagog

Jeg er ("snart") vernepleier

Vi reiser til cuba og åpner vår egen bolig-greie for de stakkarslige der som blir stura bort fordi de er "stygge, ekle og feile" !

Yeyy for Cuba!!! :danse:

Vi er jo BSV faktisk! Tverrfaglighet på sitt beste!

I'm in!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niennas er litt som MacGuyver! Dæven du blir kreativ når du jobber som bpa, og et eller annet må fikses e.l. med ei som sitter i rullestol. Vi har gjort mye rart vi :fnise:

I tillegg baker jeg jævlig gode brød, og glad i dere :rodme: Så ja, dreamteam

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

BSV i ekte McGyver-stil :strix:

Og Calavi kan være kontordamen, for det tror jeg at hun er flink til!

Vi er en fin gjeng Niennas, og jeg synes faktisk at det er fascinerende å bli glad i noen etter så kort tid..

Men det er det faktisk! Det er umulig å ikke bli glad i en så sprudlende gjeng :laugh:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh!! Enig med dere!! :klem: Herlige jenter det er lett å bli glad i!

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere er en god gjeng :) Og når jeg er ferdig med eksamener også, så vil jeg oog være med å leke :)

Og jeg gjør meg som kontordame altså. Pluss at jeg elsker klærne. MEn om 7 år eller noe, så er jeg forhåpentligvis blitt psykolog, så kan vi heller ansatte en mann som kontormann, og han kan gå i dress. For dress på menn er så flott :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææææææææææhh!! :bond:

ANDRE TRIMESTER!!!

Kan-ikke-fatte-det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...