Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Topp innstilling! Er hun like nydelig som du håpet? :rodmer:

Det er ikke rart at du er trøtt! Håper du får sovet litt etter hvert!

Hun er nydelig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Godt de tok til vettet og brukte nødutgangen. Kos deg masse og ikke minst; SLAPP AV. Og mas gjerne på enmannsrom, det kan jo være det dukker opp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sov ikke en eneste natt på barsel pga nabodama snorka og babyen hennes skrek hele natta.

Meeeen Gratulerer så mye! !! :strix:

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom her og leser i blant. :) Tusen takk for alle hyggelige ord! Rekker liksom ikke å skrive så ordentlig, for har bare ett minutt her og der foreløpig. Hun er ganske urolig, og roer seg kun med pupp. Venter på at mannen skal komme med ammeputa nå, så blir det kanskje bedre. :) I dag klarte jeg å snu meg i senga med bebis uten hjelp. Små seiere for en litt funksjonshemmet nyoperert mor. :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Det er faktisk innmari imponerende å få til det selv, så kort tid etterpå! Super-Cindi!

Og, dere produserer utrolig nydelige barn, altså! Herremin! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Tekola. Føler meg liksom innmari lite super her jeg sitter med en baby som blir hysterisk når hun ikke har pupp i munnen, også er det ingenting annet jeg kan gjøre for å blidgjøre henne.

Gjør så vondt i magen at jeg ikke får bevegd meg noe særlig heller, selv om jeg burde vært oppe å gått for å få fart i sakene igjen. Men hvordan skal man kunne opp å gå og amme samtidig? Noen nifty supertriks?

Forstår at folk føler seg hjelpeløse med nyfødte, for man føler seg fort utilstrekkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er å banne litt i kirka(sykehuset), men kanskje du skulle testet smokk? Sånn at du kanskje kan gå på do, spise mat, etc uten at babyen hyler? Du kommer sikkert til å få litt pes av sykepleierne på barsel, men det er faktisk du som bestemmer. Jeg lot meg overkjøre av sykepleierne på barsel, men jeg ser jo nå at jeg kunne jo gjort som jeg ville.

God bedring forresten, håper magen leges fort! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smokk, smokk, smokk!! Jeg får egentlig ikke sagt det nok ganger! Jeg lover deg, det er en livredder! Spesielt hvis du føler at ammingen er i orden og melken din har kommet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok brystvortene dine trenger en liten pause etterhvert også, jeg blir iallefall sår når det er mye trøstesuging. Jeg stemmer og på smokk, bare for avlastningens skyld. :)

Og du er absolutt ikke utilstrekkelig! Om 15-20 år så skal vi sitte på vinfylla og fortelle MiniCindi hvor takknemlig hun burde være fordi du gikk igjennom et skikkelilg helvete for hennes del ;) Hun skal få høre det!

Jeg tror ikke alle klarer å gå og amme samtidig. Jeg vet om noen som klarer det, men de har ikke alltid like mye å håndtere for å si det slik. Altså, ganske små pupper. Det kan godt hende jeg tar feil altså, men for meg så er det helt umulig uten å ha 3 hender. To til å holde baby, og en til å styre med puppen :fnise: Og siden du ikke akkurat sto sist i køen når det ble utlevert bryststørrelse, så tror jeg kanskje du kan glemme det. :P Lær det først kunsten å amme sittende, og liggende, sååå kan du prøve å stå.

Hold motet oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby har visst ikke noe unormalt suttebehov, hun var visst bare sykt sulten. Jeg har hatt henne til puppen hele tiden i god tro, men hun ble bare mer og mer hysterisk, og pattet mer og mer. Det tok fader meg utallige jordmødre, flere dager, grining og blødende brystvorter til for å få hjelp av en jordmor som skjønte greia.

Så nå har baby endelig fått mat, og pattingen ga seg. Ganske mye i alle fall. :)

Så får vi bare håpe at melka snart melder sin ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...