Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Hehe! Bare hvis bebis legger skrittet OPPI ultralydapparatet. :fnise: Ellers er det for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Men et møte skal vi få til ;) Jeg skal sende deg link til FB'en hans så kan du snike litt på han og se hva du tror ;P

han så helt ålright ut :)

synes han så veldig kjekk ut på det ene bilde ihvertfall, men litt vanskelig å få riktig inntrykk tror jeg.

Vi har foresten bestekompiser med samme navn :fnise:

--

Da håper vi at bebissen flasher seg Cindi :hoppe:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hvis h*n ligner på foreldrene, så er ikke det umulig. Pr-kåt gjeng. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han så helt ålright ut :)

synes han så veldig kjekk ut på det ene bilde ihvertfall, men litt vanskelig å få riktig inntrykk tror jeg.

Vi har foresten bestekompiser med samme navn :fnise:

--

Da håper vi at bebissen flasher seg Cindi :hoppe:

Han er iallefall verdens snilleste :rodmer:

Så jeg må som sagt finne bra dame til han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Han er iallefall verdens snilleste :rodmer:

Så jeg må som sagt finne bra dame til han ;)

Det var koselig sagt, sånn halvveis indirekte :lol:

men apropo koselig.... Hvor er Niennas idag montro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niennaaaaaaas? :rope: Hvor blir du av?

Kanskje hun ikke er i storform i dag?

Må kaste inn håndkle snart selv. Kvalmen gjør det særs ustilig å sitte oppe lenge. *barf* Bare drikke liiiiitt mere saft først. Har fått dilla på funsaft sånn grønn te med lime. Er kjempegod! (ikke helt bra med aspartam da men... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

er snart på vei til senga selv... er helt kokt i huet etter alt jeg har brukt den til idag!

har du smakt zeroh-saften? den med hylleblomst er kjempegod og er uten aspartam.

etter jeg smakte den så liker jeg ikke fun light lenger.. synes den smaker såå kunstig selvom

jeg aldri har synes det før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare smakt den ananas-smaken til zeroh. Den likte jeg ikke.

Blah... NÅååååå kjenner jeg at smertegrensen er nådd. Usj...

Natta dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, jeg har sniklest masse idag! :jepp:

Men ja. Jeg er faktisk syk idag, thanks for noticing :blomst: Er akkurat (!) ferdig med å lage en Red Velvet kake til konfirmasjonen på søndag.

Hipp hurra for andre trimester, Cindi, velkommen etter ;) Tror nok det er tidlig å se tydelig (!) hvilket kjønn det er, men hurra hvis dere får en pekepinn. Vi skal jo på UL på tirsdag og få vite kjønn. Spennende! (Og når det er sagt, så gruer jeg meg til glukosebelastning om 2 uker. YUCK! Vær glad du er så fin og slank, Cindi ;) )

Håper den kvalmen din gir seg snart altså. For all del, det er jo tydelig at du har gravidhormoner som herjer i kroppen, og det er jo positivt, men guuud så slitsomt det må være for deg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, jeg har sniklest masse idag! :jepp:

Men ja. Jeg er faktisk syk idag, thanks for noticing :blomst: Er akkurat (!) ferdig med å lage en Red Velvet kake til konfirmasjonen på søndag.

Hipp hurra for andre trimester, Cindi, velkommen etter ;) Tror nok det er tidlig å se tydelig (!) hvilket kjønn det er, men hurra hvis dere får en pekepinn. Vi skal jo på UL på tirsdag og få vite kjønn. Spennende! (Og når det er sagt, så gruer jeg meg til glukosebelastning om 2 uker. YUCK! Vær glad du er så fin og slank, Cindi ;) )

Håper den kvalmen din gir seg snart altså. For all del, det er jo tydelig at du har gravidhormoner som herjer i kroppen, og det er jo positivt, men guuud så slitsomt det må være for deg. :(

Gravid-syk, eller tillegg-til-gravid-syk? :troest:

Ja, ser det umulig tydelig. Men kaaaanskje vi kan få et lite hint, HVIS h*n skrever moot ultralyden. Hehe! :fnise: Jeg ser håpet er tynt. Haha!

Blir artig for dere å få vite kjønn nå! Spennendeeeee!!! Gleder meg til det er vår tur. Men litt spennende å ikke vite enda også. Spekulasjoner. :fnise:

Hva er glukosebelastning for no? Håper ikke det er no fali no?

Og taaaaaakk :sjenert: (ikke mange som sier jeg er fin og slank for tiden altså, så ble litt glad nå)

Ja, det er slitsomt. Men jeg har trua på at det går over snart. Gleder meg til å kunne nyte graviditeten mer, og gleder meg til å få en tydelig gravidmage. Håper jeg får sånn utstikkermage, sånn "poke" liksom. :fnise: Er nok enda hvertfall en mnd eller to til det ikke er noen tvil tenker jeg.

Yeeeeeyyy for ultralyd på tirsdag og onsdag!! Din blir nok litt mer spennende enn min, men yeyyy for det!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer med 12 uker :danse: Ha en superduper helg! :blomst:

Takk takk =) Ha en super helg sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

er det for å se om du har sukkersyke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Og taaaaaakk :sjenert: (ikke mange som sier jeg er fin og slank for tiden altså, så ble litt glad nå)

Du ER fin og slank Cindi!

(Men alikevell så vil jeg understreke det Jan Thomas sa, for det er jeg helt enig i.. Slank er nødvendigvis ikke synonymt med fint, for man trenger ikke være slank for å være fin..Det synes jeg var veldig fint sagt av han, og ble ganske overrasket over at han faktisk mener det :) )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glukosebelastning er for å sjekke om jeg har svangerskapsdiabetes, ja. Må møte fastende, drikke en hel kaffekopp med kjempesøtt væske, også må jeg sitte småkvalm noen timer, før de tar blodprøve, ikke superkult å gjøre, men ikke farlig heller :)

I-tillegg-til-gravid-syk, ja :jepp: forkjølet :)

Ja, hipp hurra for UL! Må lage tippeliste i dagboka mi, da må dere tippe alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, det hørtes kjipt ut med den testen. Men er vel nødvendig.

Har vært på jobb i dag. Er skikkelig trøtt. Mååå holde meg våken hvertfall en time til før jeg legger meg. Tidlig vakt i morgen. *gjeeeeesp*

Status på svangerskapskvalme: ikke gått over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på apoteket ennå. Surrehode kan du si. Glemte hvor kiwi var i dag. Altså... samme kiwien vi ALLTID har brukt. WTF liksom??? :skratte:

Nå sitter jeg og googler "piercing i brystvorta og amming". Noen som kjenner noen som har erfaring med det? Jeg hadde piercing i ene brystvorta for noen år siden. Tatt den ut, det er ganske lenge siden, i alle fall 4 år siden. Men fremdeles så er det "hardt" der hullet har vært. Som om det er en stang der inni fremdeles. Og om jeg presser, så kommer det noe hvitt ut av hullene. Gjør ikke vondt, renner ikke, og har aldri vært annen farge enn hvitt. Lukter ikke noe spesielt heller. Aner ikke hva det er... Eller hvorfor det enda er hardt.

Noen som vet? Og noen som vet om dette blir vanskelig i forhold til amming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh.

Jeg blir faktisk nesten deprimeeert av å sitte på finn.no. Har funnet en leilighet som er PERFEKT for oss. Jeg har så sykt lyst på den. Muh! Men vi har bare 10% egenkapital. Faen altså! Det burde jo holde!!! ÅÅÅååeeeeeh!!! :grine:

3 soverom, 2 balkonger med både sol til frokost og kvelds og øverste etasje og fiiinfin lekeplass utenfor OG gangavstand til skolen til mininestenCindi. Tenk! Jeg og mininestenCindi kunne gått sammen til skolen mens jeg trilla med bebbis i vogna. Tenk bare så koselig vi kunne hatt det.

*hulke*

Kan noen trylle frem 150 000? :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...