Gå til innhold

Peace Conference Scandinavia 2013


Peace4humanity

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjære alle brukere, unge og eldre, kvinner og menn, jeg ønsker herved å dele med dere årets begivenhet som vil finne sted i Oslo og som jeg mener at alle bør delta. Hva slags begivenhet og hva det handler om kan dere lese mer om i følgende tekst og linken som følger med:

Islam Net inviterer med stor glede til den årlige Skandinaviske fredskonferansen i Oslo, 23-25. mars 2013. Peace Conference Scandinavia er en konferanse en absolutt ikke vil gå glipp av. Dette er Skandinavias største islamske fredskonferanse hvor alle er velkomne, uavhengig av religion, nasjonalitet eller trossamfunn.

for detaljert info, sjekk ut denne linken:

http://www.islamnet.no/aktiviteter/in-events/2297-pcs

Fred til hver og en av dere uansett hvor dere befinner dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Kjære alle brukere, unge og eldre, kvinner og menn, jeg ønsker herved å dele med dere årets begivenhet som vil finne sted i Oslo og som jeg mener at alle bør delta. Hva slags begivenhet og hva det handler om kan dere lese mer om i følgende tekst og linken som følger med:

Islam Net inviterer med stor glede til den årlige Skandinaviske fredskonferansen i Oslo, 23-25. mars 2013. Peace Conference Scandinavia er en konferanse en absolutt ikke vil gå glipp av. Dette er Skandinavias største islamske fredskonferanse hvor alle er velkomne, uavhengig av religion, nasjonalitet eller trossamfunn.

for detaljert info, sjekk ut denne linken:

http://www.islamnet....events/2297-pcs

Fred til hver og en av dere uansett hvor dere befinner dere :)

Hva gjør dere i nordmenns hjem om dere ønsker fred?

Invasjon av vårt land og krenkelse av vår rett til vårt eget område er en krigshandling.

Dra hjem, så kan "fred" diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kult!

Skal Bhatti og Ubaydullah Hussain delta i år også? Hva med Moyheldeen Mohammad, kommer han med sitt glade fredsbudskap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere a. Det er et arrangement alle som er islam kritiske faktisk burde delta på. Der kan dere få lære litt om Islam som en religion, på ekte. Ikke hva dere har hørt på TV2 og fra ekstreminister som skriker høyest...

Var der ifjor et par timer da det var på Ekeberghallen, hørte på 2 foredrag, spiste mat og nøt sommerværet med andre. Er ikke noe skummelt opplegg med jihadist trening hvis det er det dere forestiller dere...

Rart ass, vi nordmenn er liksom så "åpne, kontinentale og tolerante", men når det kommer til det som vi via media har blitt hjernevaska til å tro er negativt, så er vi plutselig trangsynte og rasistiske.

Hva med å få deres eget syn på Islam og muslimer enn hva dere har blitt fortalt? Har dere egen vilje eller lar dere VG og Dagbladet bestemme over tankene og meningene deres?

Endret av Fortuna Xania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ass, vi nordmenn er liksom så "åpne, kontinentale og tolerante", men når det kommer til det som vi via media har blitt hjernevaska til å tro er negativt, så er vi plutselig trangsynte og rasistiske.

Akkurat i dette tilfelle så er det gjerne de religiøse som ikke er "åpne" og som er heller "trangsynte". "Å være åpen for" er noe jeg er i aller største grad, så fremt det gjelder vitenskapelige fakta og forskning. Hvor mange religiøse er det som er det? Er de religiøse "åpne" for muligheten for at det ikke finnes noen gud? Eller er de heller trangsynte og nekter å høre på vitenskapelige fakta?

Anonym poster: 0fc95ab9efa55cbc438ab9abf91d198e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat i dette tilfelle så er det gjerne de religiøse som ikke er "åpne" og som er heller "trangsynte". "Å være åpen for" er noe jeg er i aller største grad, så fremt det gjelder vitenskapelige fakta og forskning. Hvor mange religiøse er det som er det? Er de religiøse "åpne" for muligheten for at det ikke finnes noen gud? Eller er de heller trangsynte og nekter å høre på vitenskapelige fakta?

Anonym poster: 0fc95ab9efa55cbc438ab9abf91d198e

Det er ikke det som er poenget i denne saken. TS gjorde bare folk oppmerksomme på et religiøst arrangement som skal foregå ganske snart, og fikk da slengt masse usakeligheter mot innlegget. Jeg skrev bare at folk som er kritiske til religionen kanskje har godt av å ta seg en tur. Om man er trangsynt eller ikke av å være religiøs, er en helt annen diskusjon.

Husk at det finnes forskjellige grader av religiøsitet. En konservativ kristen er lik i synet på feks homofili som en konservativ(kalt ekstrem av nordmenn)muslim... De fleste muslimer i Norge anno 2013 er ikke som de PR-kåte muslimene vi så altfor ofte hører om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at å kalle en islamsk konferanse for en fredskonferanse, er en selvmotsigelse. Contradiction in terms, som engelskmennene sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev bare at folk som er kritiske til religionen kanskje har godt av å ta seg en tur.

Jeg er ikke kritisk til religionen, jeg er kritisk til alle religioner. Med andre ord, jeg er ingen rasist for jeg hater alle religioner like meget.

Anonym poster: 0fc95ab9efa55cbc438ab9abf91d198e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det er bare det at å kalle en islamsk konferanse for en fredskonferanse, er en selvmotsigelse. Contradiction in terms, som engelskmennene sier.

:klappe:

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anamcara

Hei,

Kjære alle brukere, unge og eldre, kvinner og menn, jeg ønsker herved å dele med dere årets begivenhet som vil finne sted i Oslo og som jeg mener at alle bør delta. Hva slags begivenhet og hva det handler om kan dere lese mer om i følgende tekst og linken som følger med:

Islam Net inviterer med stor glede til den årlige Skandinaviske fredskonferansen i Oslo, 23-25. mars 2013. Peace Conference Scandinavia er en konferanse en absolutt ikke vil gå glipp av. Dette er Skandinavias største islamske fredskonferanse hvor alle er velkomne, uavhengig av religion, nasjonalitet eller trossamfunn.

for detaljert info, sjekk ut denne linken:

http://www.islamnet....events/2297-pcs

Fred til hver og en av dere uansett hvor dere befinner dere :)

Var der i fjor :) Var super bra. Skal ditt i år også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jo jøss. Får jeg lov til å sitte der jeg vil,uten skaut /hijab ? tvilsomt.

Nei ellers takk. Makan til nedtrykkendes religion skal en leite lenge etter.

Fred liksom - snakk om å juge til seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere i nordmenns hjem om dere ønsker fred?

Invasjon av vårt land og krenkelse av vår rett til vårt eget område er en krigshandling.

Dra hjem, så kan "fred" diskuteres.

Seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...